SIA Jonnex Farma tur roku uz pulsa uztura bagātinātāju jomā un arī nākotnē saredz šī farmācijas segmenta izaugsmi.
SIA Jonnex Farma galvenā darbības sfēra ir farmaceitisko produktu vairumtirdzniecība; uzņēmums kāpinājis apgrozījumu no 461 tūkst. eiro 2014. gadā līdz 1,8 milj. eiro 2017. gadā, tādējādi iekļūstot laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.
Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!
«Uzņēmuma apgrozījuma pieaugums pēdējos četros gados ir cītīga darba rezultāts. Arī šajā gadā izaugsme turpinās un plānojam sasniegt trīs milj. eiro apgrozījuma slieksni. Mūsu pamatdarbība norisinās Latvijā, primāri mēs nodrošinām vienu no lielākajiem aptieku uzņēmumiem ar privātā zīmola Jonax produktiem. Nākotnē ir dažas idejas, kā varētu strādāt arī ārpus Latvijas, taču pašlaik ar eksportu nenodarbojamies,» darbību raksturo SIA Jonnex Farma valdes priekšsēdētāja Diāna Stepiņa-Gauja. Viņasprāt, lai veiksmīgi konkurētu farmācijas tirgū, būtiski ir trīs pamatprincipi: uzmanīgi jāseko līdzi tirgus tendencēm, ātri jāreaģē uz izmaiņām un tirgū jāpiedāvā kvalitatīvi produkti.
Kā svarīgu izaugsmes atslēgu D. Stepiņa-Gauja piemin faktu, ka uzņēmuma produktu portfelis tiek veidots atbilstoši tirgus vajadzībām, ieviešot jaunas, patērētājiem nepieciešamas lietas. «Tas ir iespējams vienīgi tad, ja realizēti divi priekšnosacījumi, kas vienlaikus arī ir mūsu izaugsmes nosacījumi, – veikta skrupuloza tirgus analīze un detalizēta konkurentu darba izpēte. Pasaulē jau kādu laiku valda pašzīmola (private label) tendence un, runājot par mūsu izaugsmes faktoriem, pieminama arī šī Latvijā ienākošā tirgus tendence,» viņa teic. Tas nozīmē, ka patērētājam tiek piedāvāta iespēja dārgu zīmolu iecienītus produktus iegādāties par būtiski zemāku cenu ar privātu zīmolu. Šī tendence ir raksturīga ne tikai mazumtirdzniecībā, bet sistēmiski ienāk arī farmācijas biznesā. Uzskatāmi Latvijā pēdējos gados tas ir vērojams uztura bagātinātāju klāstā, kas kupli ir pārstāvēts aptiekās. «Patlaban visiem aptieku uzņēmumiem Latvijā ir savi privātie zīmoli, un patērētāji ir sākuši uzticēties šiem produktiem. Arī mēs izmantojam šādas kopdarbības iespējas, kas vainagojušās ar teicamiem rezultātiem,» atzīst D. Stepiņa-Gauja.
Visu rakstu Dala uztura bagātinātāju tirgus pīrāgu lasiet ceturtdienas, 6.decembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!