Dīzeļdegvielas piedevas "AdBlue" ražotāja SIA "CrossChem" ieviesusi jaunu mobilo lietotni, ar kuras palīdzību klienti var iegādāties "AdBlue" tieši no ražotāja 17 uzpildes stacijās visā Latvijā,informē uzņēmumā.
Līdz šim "AdBlue" uzpildes staciju tīkls bija pieejams tikai juridiskām personām un citi varēja iegātāties "CrossChem" ražoto "AdBlue" sadarbības partneru tirdzniecības vietās vai interneta veikalā "cc-market.com".
No 1.oktobra visas "CrossChem" "AdBlue" uzpildes stacijas ir pieejamas ikvienam, kas izmantos "CrossChem" mobilo lietotni, norāda "CrossChem" valdes priekšsēdētājs Ričards Andersons.
Visās "CrossChem" "AdBlue" uzpildes vietās ir izvietots QR kods, kuru noskenējot, klients tiks novirzīts uz lietotnes lejupielādes vietni. Lai veiktu "AdBlue" uzpildi, nepieciešams reģistrēties lietotnē un pievienot bankas norēķinu karti.
"AdBlue" ir paredzēts dīzeļdegvielas dzinējiem, kuri aprīkoti ar selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) sistēmu. Tā mērķis ir attīrīt tehnikas izplūdes gāzes un mazināt dabas piesārņojumu.
Jau vēstīts, ka 2022.gadā "CrossChem" auditētais apgrozījums bija 38,315 miljoni eiro, kas ir par 20,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 84,1% - līdz 3,31 miljonam eiro.
Uzņēmums reģistrēts 2007.gadā, un tā pamatkapitāls ir 1,301 miljons eiro. "CrossChem" vienīgais īpašnieks ir SIA "CrossChem International", kas uz pusēm pieder Janai Muzičenko un Ričardam Andersonam. "CrossChem" obligācijas kotē biržas "Nasdaq Riga" alternatīvajā tirgū "First North".