Jaunākais izdevums

CityBee un MyBee uzņēmumu vadību Latvijā pārņēmis Aleksandrs Busarovs, informē uzņēmumi.

CityBee ir viens no vadošajiem koplietošanas automašīnu pakalpojumu nodrošinātājiem Latvijā, savukārt MyBee piedāvā automašīnu abonēšanas risinājumus. Uzņēmumi plāno turpināt straujo izaugsmi Latvijā.

Transportlīdzekļu koplietošanas un abonēšanas biznesa segmenti piedzīvo strauju izaugsmi, un uzņēmumiem, kas darbojas šajā jomā, ir jāievieš pēc iespējas efektīvāki risinājumi ikdienas darbā, kā arī jāmeklē jaunas un inovatīvas idejas, lai atbilstoši reaģētu uz pieaugošām klientu vajadzībām. Šāda biznesa vide prasa pieredzējušus vadītājus ar elastīgu domāšanu un uz rezultātiem orientētu pieeju. CityBee un MyBee ir atraduši piemērotu jauno uzņēmumu vadītāju – Aleksandru Busarovu.

Aleksandrs Busarovs ir tehnoloģiju jomas profesionālis ar vairāk nekā piecpadsmit gadu pieredzi operatīvās darbības uzlabošanas un vadības jomā. Viņa pienesums iepriekšējās darba vietās ir bijis vērsts uz efektivitātes un vērtības palielināšanu uzņēmumu aktīvas izaugsmes periodos.

"Priecājos pievienoties CityBee un MyBee komandām šajā uzņēmumu dinamiskajā attīstības posmā. Mūsu mērķis ir turpināt inovācijas mobilitātes jomā, piedāvājot klientiem ērtus un ilgtspējīgus risinājumus, kas atbilst mūsdienu pilsētas dzīves ritmam," apliecina A. Busarovs.

Pirms pievienošanās CityBee un MyBee A. Busarovs ieņēma operāciju vadības direktora amatu Lielbritānijas reklāmas tehnoloģiju uzņēmumā Bidstack Group, kur bija atbildīgs par komandas vadību, efektivitātes veicināšanu un atbilstību dažādiem juridiskajiem un normatīvajiem standartiem. Agrāk viņš vairākus gadus strādāja Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā airBaltic, pārraugot biznesa procesus.

A. Busarovam ir Rīgas Tehniskajā universitātē iegūts zinātņu maģistra grāds, kā arī maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā, kas iegūts Stokholmas Ekonomikas augstskolā Rīgā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Transportlīdzekļu koplietošanas uzņēmums CityBee Jaungada naktī ierobežos pieeju saviem auto.

No 31. decembra desmitiem vakarā līdz 1. janvāra astoņiem rītā nebūs iespējams rezervēt un uzsākt jaunus braucienus ar CityBee transportlīdzekļiem. Pēc tam automašīnas būs pieejamas kā ierasts. Šis pakalpojuma pārtraukums neietekmēs aktīvos braucienus, kurus varēs turpināt vai pārtraukt arī ierobežojumu laikā.

Lēmumu ierobežot transportlīdzekļu pieejamību svētku laikā CityBee pieņēmuši ar nolūku rūpēties par klientu un sabiedrības drošību. Tāpat auto koplietošanas uzņēmums rīkojās iepriekšējā gadu mijā, kā arī šī gada Jāņos.

Decembrī notiek visvairāk satiksmes negadījumu Raugoties uz situāciju kopumā, decembris ir ne tikai svētku mēnesis, bet arī laiks, kad īpaši jāpiesargājas uz ceļiem. Kā liecina CSDD statistikas dati, decembris parasti ir tas gada mēnesis, kurā ceļu satiksmes negadījumi notiek visbiežāk. Lielākoties pie tā var vainot tumšo gadalaiku un slidenos ceļus, bet šie apstākļi tikai pastiprina nepieciešamību braukt vēl piesardzīgāk un nekādā gadījumā nesēsties pie auto stūres reibumā. Valsts policijas rīcībā esošā informācija liecina, ka diennaktī no 2023. gada 31. decembra pulksten 6.00 līdz 2024. gada 1. janvāra pulksten 6.00 valstī reģistrēti 60 ceļu satiksmes negadījumi un kopumā fiksēti 299 administratīvie pārkāpumi ceļu satiksmes jomā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2024.gada jaunu automašīnu tirgus Latvijā piedzīvoja būtisku samazinājumu, reģistrējot 17 128 vienības, kas ir par 7,2% mazāk nekā 2023.gadā, informē Auto asociācija.

Salīdzinot ar 2007.gada rekordu (30 800 vienības), tirgus apjomi ir gandrīz uz pusi mazāki. Gada sākumā reģistrāciju skaits strauji kritās, bet no septembra situācija stabilizējās, decembrī noslēdzoties ar pozitīvu 13,3% pieaugumu.

"Pārdoto auto apjoms ir nestabils, 2024.gada sākumā saglabājās zems pieprasījums un tikai ar septembra mēnesi stabilizējās un iezīmējās neliels pieaugums salīdzinot ar 2023.gadu. Turpinoties augstām Euribor finansēšanas likmēm, vājai Eiropas ekonomikas attīstībai un nestabilitātei enerģētikas sektorā nav paredzams, ka auto tirgus pieredzēs kāpumu. Auto tirgus vēl joprojām ir 56% no 2007.gada vēsturē augstākā rezultāta, kam par pamatu ir gausais banku finansējuma apjoms tirgū, kas sastāda tikai 57% no visām reģistrācijām. Nemainoties finansējuma piedāvājumam un cenai auto tirgus nepiedzīvos būtisku kāpumu," norāda Auto asociācijas valdes priekšsēdētājs Andris Kulbergs.