Auto koplietošanas platformas "Carguru" šā gada lielākais sasniegums un izaicinājums bija parēja uz jaunu IT platformu
"Tas nebija viegli – faktiski vajadzēja strādājošo mehānismu pārcelt no vecā "ķermeņa" uz jauno tā, lai tas atsāktu "elpot" maksimāli ātri. Diemžēl tādēļ nedaudz iekavējām attīstību, taču tas bija nepieciešams, lai pārietu uz citu līmeni," biznesa portālam db.lv saka Vladimirs Reskājs, "Carguru" (SIA "Slyfox") vadītājs.
Šobrīd uzņēmums turpina investēt jaunajā IT sistēmā, uzkrāt pieredzi un pilnveidot pakalpojumu. Kompānija saglabā galveno mērķi – lai jebkur Rīgā piecu minūšu laikā varētu atrast brīvu mašīnu un kļūt par mobilitātes izvēli Nr.1.
Šobrīd "Carguru" autoparkā ir 160 mašīnas. Vasarā V. Reskājs atklāja, ka pakalpojums tiek izmantots vidēji no 800 līdz 1000 reizes dienā un vidējais viena brauciena ilgums ir aptuveni 60 līdz 80 minūtes. Uzņēmumam ir 25 tūkstoši privāto un teju tūkstoš korporatīvo klientu. Gada vidū kopējais braucienu skaits pārsniedza 400 tūkstošus reižu.
Vaicāts par nākamā gada plāniem, V. Reskājs atklāj, ka uzņēmums turpinās "spiest uz IT", paplašinot sistēmas funkcionalitāti un piedāvāto pakalpojumu spektru, audzēt mašīnu skaitu autoparkā, uzsvaru liekot uz mašīnu kvalitāti un zemiem CO2 izmešu rādītājiem, un turpināt uzlabot pakalpojuma un apkalpošanas kvalitāti.
Tāpat tiek saglabāts plāns pieteikt sevi ārpus Latvijas. Iepriekš V. Reskājs bija teicis, ka uzņēmuma ambīcijas ir plašākas par Latviju, bet uzsvēra, ka nevēlas iet citos tirgos ar piedāvājumu, kas ir tāds pats kā citiem spēlētājiem. Līdzīgi uzņēmumi ir gandrīz katrā valstī un viņš uzskata, ka visu izšķir detaļas – labāks pakalpojums un apkalpošana, interesantāks piedāvājums. Šobrīd "Carguru" no citiem risinājumiem atšķiras ar vairāku līmeņu klientu priekšrocību sistēmu, kas lietotājiem, kas pakalpojumu izmanto biežāk, piedāvā izdevīgākas cenas un labākus auto.
Uzņēmums ir gatavs jauna investīciju raunda uzsākšanai. "Mani interesē partneris, ar kuru veidojas sinerģija straujākai attīstībai, kurš tic mūsdienīgiem mobilitātes risinājumiem, "Carguru" zīmolam un ir gatavs dalīties ar savu pieredzi," norāda V. Reskājs.
Db.lv jau rakstīja, ka šogad Rīgā darbu sāka Lietuvas kompānija "CityBee". "Priecē, ka beidzot Rīgā sāk parādīties tiešā konkurence un rīdzinieki var salīdzināt pakalpojumus savā starpā, jo bieži tikai pēc salīdzināšanas veidojas reālā izpratne par produkta kvalitāti un vērtību. Konkurence svarīga ir arī mums pašiem, jo līdzīgi kā lietotājiem tā dod iespēju objektīvi paskatīties uz sava darba rezultātiem un dinamiku. Ņemot vērā atsauksmes un galvenos veiktspējas rādītājus, mēs secinām, ka izvēlētais ceļš ir pareizs un lietotāji augstu novērtē mūsu produktu arī konkurences apstākļos. Ar katru dienu arvien vairāk pārliecināmies, ka "Carguru" ir kļuvis par neatņemamu pilsētas sastāvdaļu," tā V. Reskājs.
Iepriekš viņš stāstīja, ka par spīti konkurences saasinājumam "Carguru" turpina izaugsmi un lietotāju skaits arvien pieaug – gan privātajā, gan korporatīvajā segmentā. Izaugsme saglabājoties arī pārējos rādītājos – braucienu skaitā, nobrauktajos kilometros un braucienos pavadītajā laikā.