Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veikalu tīkla “Biotēka” īpašnieks SIA “Cintamani Baltic”, kas paralēli nodarbojas arī ar eko preču vairumtirdzniecību, 2019.gadā palielinājis apgrozījumu par aptuveni 8%.

SIA “Cintamani Baltic” vadība teic, ka tas galvenokārt saistīts ar realizācijas palielinājumu mazumtirdzniecībā. Labus rezultātus 2019.gadā uzrādījis arī interneta veikals bio.lv, pērn palielinot savu apgrozījumu par 15%.

Iesniegtais gada pārskats rāda, ka aizvadītajā gadā ekoloģisko preču tirgotājs SIA “Cintamani Baltic” apgrozījis 3,94 milj.EUR, pēc nodokļu nomaksas nopelnot 264,69 tūkst.EUR.

2020.gadam SIA “Cintamani Baltic” izvirzījis mērķus paplašināt piedāvāto preču klāstu un veicināt realizācijas apjomu gan “Biotēka” veikalos, gan ieviešot jaunu interneta veikala platformu un sadarbojoties ar lielveikalu tīkliem. Tiesa, koronavīrusa Covid-19 ierobežojošo pasākumu ietekmē arī SIA “Cintamani Baltic” novērojusi realizācijas apjomu samazinājumu – vislielākais kritums novērots aprīlī (-26,5%, salīdzinājumā ar 2019.gada aprīli).

SIA “Cintamani Baltic” reģistrēts 2000.gadā un tā pamatkapitāls ir 2,8 tūkst. EUR. Balstoties uz Lursoft pieejamo informāciju, SIA “Cintamani Baltic” kapitāldaļu turētāji ir Nataļja Borovikova (80%) un Staņislavs Taraskins (20%).

Šobrīd uzņēmumam reģistrētas 13 aktīvas struktūvienības, tostarp arī Zeroveikals un interneta veikals bio.lv.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lielākais un populārākais bioloģiskais eko veikals "Biotēka" apvienojas ar Baltijas mazumtirdzniecības un e-komercijas tīklu "Livin".

Investējot vairāk nekā 400 000 eiro, "Livin" vēlas kļūt par iecienītāko un lielāko ar veselīgu dzīvesveidu saistīto mazumtirdzniecības ķēdi Baltijā.

Jaunajiem "Livin" veikaliem būs vislielākais sortiments un tie kopā ar jauno e-veikalu piedāvās pircējam vairāk kā 4500 jaunus veselīgus, bioloģiskus un dabiskus produktus. Turklāt zīmola izaugsmes stratēģija, ko virza klientu vajadzības, nākotnē paredz pakāpenisku piedāvāto uztura bagātinātāju klāsta palielināšanu par vairāk nekā 300 dažādiem veidiem un lielāku veikalu atvēršanu tuvākajā nākotnē, iepazīstinot klientus ar svaigu pārtiku un vietējo Latvijas lauksaimnieku produkciju, piemēram, piena produktiem, sezonas augļiem un dārzeņiem, svaigu gaļu un saldētu pārtiku.

Komentāri

Pievienot komentāru