Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lielākais un populārākais bioloģiskais eko veikals "Biotēka" apvienojas ar Baltijas mazumtirdzniecības un e-komercijas tīklu "Livin".

Investējot vairāk nekā 400 000 eiro, "Livin" vēlas kļūt par iecienītāko un lielāko ar veselīgu dzīvesveidu saistīto mazumtirdzniecības ķēdi Baltijā.

Jaunajiem "Livin" veikaliem būs vislielākais sortiments un tie kopā ar jauno e-veikalu piedāvās pircējam vairāk kā 4500 jaunus veselīgus, bioloģiskus un dabiskus produktus. Turklāt zīmola izaugsmes stratēģija, ko virza klientu vajadzības, nākotnē paredz pakāpenisku piedāvāto uztura bagātinātāju klāsta palielināšanu par vairāk nekā 300 dažādiem veidiem un lielāku veikalu atvēršanu tuvākajā nākotnē, iepazīstinot klientus ar svaigu pārtiku un vietējo Latvijas lauksaimnieku produkciju, piemēram, piena produktiem, sezonas augļiem un dārzeņiem, svaigu gaļu un saldētu pārtiku.

“Kā bioloģisko produktu eksperti jau vairāk nekā 16 gadus, mēs rūpējamies, lai tiem, kas vēlas saudzēt dabu un patērēt bioloģiskus un dabiskus produktus, nebūtu jāupurē garša. Ar katru jauno veikalu mēs paplašinām sortimentu. Kā arī mums ir ļoti svarīgi runāt arī par tīrajām etiķetēm, jo mūsu komanda rūpīgi izvēlas, ko un kā mēs novietojam veikalu plauktos,” stāsta “Livin” Latvijas sortimenta vadītāja Inita Gļauda.Zīmola

Trīs privāti uzņēmumi - "Biotēka", kas Latvijā darbojas kopš 2005. gada, "Livinn" un "Biosala", kas Lietuvas tirgū ir aktīvi kopš 2007. gada, tika apvienoti zīmolā "LIVIN", lai konsolidētu tirgu un attīstītu lielāko ar veselīgu dzīvesveidu saistīto mazumtirdzniecības ķēdi Baltijā, pēc tam, kad "BaltCap Growth Fund" veica ieguldījumu kļūstot par galveno "LIVIN" akcionāru.

Šobrīd "LIVIN" ir interneta veikali visās Baltijas valstīs, kā arī 22 veikali Lietuvā un Rīgā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

BaltCap izaugsmes fonds (BaltCap Growth Fund) turpina investēt vadošajos specializētajos mazumtirdzniecības segmentos, piešķirot izaugsmes kapitālu strauji augošajam apģērbu un apavu veikalu tīklam Weekend.

BaltCap finanšu konsultants bija Opinio Finance un juridiskais konsultants COBALT. Darījuma vērtība netiek publiskota.

Ieguldījuma galvenais mērķis ir palīdzēt paātrināt uzņēmuma digitalizācijas un internacionalizācijas stratēģijas īstenošanu. Weekend dibinātājs Taavi Laeks turpinās pildīt vairākuma akcionāra un izpilddirektora pienākumus. Weekend ir septītais BaltCap izaugsmes fonda ieguldījums.

Uzņēmums Weekend dibināts 2007. gadā Igaunijā, kad tika atvērts pirmais apavu mazumtirdzniecības veikals. Tā dibinātāji ir Merlina un Taavi Laeks. Šobrīd tas ir kļuvis par vadošo apavu un apģērbu veikalu tīklu Baltijā, pamatdarbību koncentrējot tieši tiešsaistē.

Komentāri

Pievienot komentāru