Sabiedriskā pasažieru pārvadātāja SIA «Aiva auto» nevēlas iebraukt Bauskas autoostas teritorijā. Autoostas infrastruktūras izmantošana uzņēmējam rada nepārvaramus zaudējumus, vēsta reģionālais medijs Bauskas Dzīve.
Uzņēmuma vadītājs Agris Lazdiņš paskaidrojis, ka maksājumi par Bauskas autoostas izmantošanu ir ļoti lieli, turklāt šogad janvārī tie atkal ir paaugstinājušies: «Pērn mēnesī man bija jāmaksā ap 600 eiro, šogad par janvāri atnāca rēķins par aptuveni 800 eiro. Dienā no autoostas veicu deviņus reisus, Bauskā autoostā iekāpj un izkāpj kādi četri pieci cilvēki. Daudzi izmanto pieturvietas citviet Bauskā. Uzskatu, ka maksa par autoostas izmantošanu ir pārāk augsta, tādēļ arī meklēju citus risinājumus.»
A. Lazdiņš vienojies ar Zemgales plānošanas reģionu par iespēju maršruta galapunktam pilsētā izmantot viesnīcas «ABC Hotel Bauska» laukumu. Viesnīcas administrācija atsūtījusi vēstuli, kurā neiebilst pret «Aiva auto» autobusu iebraukšanu laukumā. Lai ieceri īstenotu, pārvadātājam vēl jāsaņem Bauskas pašvaldības akcepts.
Bauskas novada domes vides un attīstības komitejas sēdē 12. februārī līdz ar A. Lazdiņu deputātus par ieceri informēja novada administrācijas saimnieciskās nodaļas vadītājs Mārtiņš Vilciņš. Viņš sacīja, ka uzņēmējs sakārtojis teju visus dokumentus, trūkst vienīgi zemes īpašnieka atļaujas laukumu izmantot kā pieturvietu.
Komitejas sēdē lielākos iebildumus izteica deputāts, arī SIA «Bauskas autoosta» valdes priekšsēdētājs Uldis Kolužs. Viņš skaidroja, ja no autoostas aiziet viens pārvadātājs, tas nozīmē, pakalpojuma maksa par autoostas izmantošanu būs jāpaaugstina citiem pasažieru pārvadātājiem. U. Kolužs gan nenosauca, ka galvenā cietēja šajā situācijā būs paša vadītā SIA «Aips». Šādu A. Lazdiņa ieceri par nekorektu U. Kolužs uzskata arī tādēļ, jo «Aiva auto» pasažieri, gaidot autobusus, turpinās izmantot autoostas infrastruktūru un uz viesnīcas laukumu dosies vien pāris minūtes pirms autobusu atiešanas. Viņš minēja, ka «Aiva auto» SIA «Bauskas autoosta» ir parādā vairāk nekā 7000 eiro. Ja arī uzņēmējs atsakās no autoostas infrastruktūras izmantošanas, parāds viņam netiks dzēsts, raksta Bauskas Dzīve.
Pēc debatēm U. Kolužs balsojumā nepiedalījās. Deputāti nolēma atbalstīt A. Lazdiņa lūgumu par pieturvietas maiņu, vienlaikus nosakot, ka uzņēmējam jārūpējas par kārtības uzturēšanu pieturvietā. Līdz domes sēdei, kas notiks 26. februārī, jāsaņem zemes īpašnieka atļauja laukuma izmantošanai.