Telekomunikāciju uzņēmums Baltcom uzsācis zīmola maiņu - jaunais logotips saglabā līdzību ar iepriekšējo, tā ilustrējot uzņēmuma līdzšinējos sasniegumus un pieredzi, taču tam ir cita krāsa un vienkāršāks dizains.
Jaunais Baltcom logotips ir veidots vienkāršs un mūsdienīgs – «o» burtā ir integrēts burts «b», kurš veido ikonu, kuru plānots izmantot kā atsevišķu elementu. Arī jaunā elektrozilā krāsa ir īpaši izvēlēta – tā ir mūsdienīga, enerģiska un dinamiska, stāsta Baltcom pārstāve Inese Tauriņa. Vizuālās identitātes maiņa notiks pakāpeniski.
Lēmums par uzņēmuma zīmola maiņu ir cieši saistīts ar uzņēmuma izaugsmi. Šodien Baltcom ir uzņēmumu grupa, kuras īpašnieki ir starptautiska ārvalstu investoru grupa, kas mājsaimniecībām piedāvā ne tikai optisko internetu, interaktīvo televīziju, digitālo televīziju un telefoniju, bet arī elektroenerģiju un EKOenerģiju.
«Baltcom turpinās investēt nozarē, tādejādi nodrošinot telekomunikāciju inovācijas Latvijā. Mūsu prioritātes ir divas: tehnoloģiskā attīstība un izcila klientu apkalpošana. Mēs turpināsim attīstīt interaktīvo televīziju un paplašināsim optiskā interneta tīklu. Baltcom ir izbūvējis vienu no labākajiem interneta tīkliem valstī, un mēs vēlamies to piedāvāt pēc iespējas plašam iedzīvotāju lokam. Turklāt mēs īpaši strādājam, lai saviem klientiem sniegtu izcilu apkalpošanu,» norāda Baltcom valdes priekšsēdētājs Nikolā Buasēns.