Zemo cenu aviokompānija Ryanair pavēstījusi, ka tās tīmekļa vietni jaunākās akcijas laikā kopumā apmeklējuši vairāk nekā 25 miljoni cilvēku.
Cyber Week atlaižu akcijas laikā tīmekļa vietnē varēja iegādāties aviobiļetes par izdevīgākām cenām lidojumiem no janvāra līdz maijam. Ryanair salīdzina, ka, piemēram, mazumtirgotāja Marks & Spencer tīmekļa vietne šādu apmeklējumu sasniedz mēneša laikā, bet futbola komandas Milānas Internazionale tīmekļa vietne - gada laikā.
Otrdien, 20. novembrī reģistrēts visu laiku lielākais tīmekļa vietnes apmeklējums dienas laikā - vairāk nekā 5,5 miljoni apmeklētāju. Ryanair patīk salīdzināt, ka tas ir lielāks rādītājs nekā iedzīvotāju skaits Norvēģijā.
Ņemot vērā labos rādītājus, Ryanair pieņēmusi lēmumu akciju pagarināt.