Par darba trūkumu audio reklāmas lauciņā nav jābaidās – tās būs nepieciešamas tikpat ilgi, cik ilgi pastāvēs radio .
Pēc reklāmu daudzuma, kas dzirdamas radio, varot spriest, ka Valmierā un Latvijā cilvēki uzticas audio reklāmām un tās varot dzirdēt diezgan bieži. «Te ir radio Valmiera, kas vietējiem uzņēmumiem dod iespēju izvietot savas reklāmas, un viņi skaidri zina, ka viņus sadzirdēs tieši šajā reģionā,» norāda Toms Bergs, audio reklāmu studijas 80art vadītājs.
Protams, radio mainās un piemērojas mūsdienu tehnoloģijām, piemēram, par neatņemamu radio sastāvdaļu ir kļuvusi saziņa Twitter, ir web kameras u.tml., bet pašos pamatos radio nav mainījies – vadītāju sarunas, dziesmas un reklāmas. Savukārt, runājot par reklāmas tirgus tendencēm, Toms norāda, ka audio reklāmas joprojām esot gana populāras, lai gan straujākā izaugsme ir reklāmām internetā. «Radio reklāma ir 30 sekunžu gara, un neviens nejaucas pa vidu,» tās priekšrocības uzsver Toms.
Lielākā 80art klientu daļa ir no Valmieras un Liepājas, bet trešajā vietā ir Rīga. Toms uzskata, ka visai nelielais Rīgas klientu skaits skaidrojams ar to, ka galvaspilsētā ir vairāki uzņēmumi, kas veido audio reklāmas, un viņiem ir savi pastāvīgie klienti, kas ir apmierināti ar pakalpojuma kvalitāti un nevēlas mainīt sadarbības partneri, ja tam nav nopietna iemesla.
80art joprojām strādā Valmieras Biznesa un inovāciju inkubatora paspārnē. «Šobrīd šķiet, ka drīz uzņēmums varētu nostāties uz savām kājām. Vairs nav tās nedrošības, kas bija pirmajā gadā. Tolaik bija patīkami apzināties, ka ir inkubatorā ir speciālisti, pie kā vērsties ar neskaidrajiem jautājumiem. Šobrīd jūtamies tik droši, ka varētu paši ar visu tikt galā, bet no inkubatora aizgājuši vēl neesam,» saka Toms.
Vaicāts, kāda veida reklāmas 80art visbiežāk veido, Toms teic, ka liela daļa ir par lielveikalu īpašajiem piedāvājumiem, apģērbiem, apaviem, ir arī ļoti specifiskas reklāmas. Viņš pieļauj, ka Rīgā tādas reklāmas nav aktuālas, bet Valmierā nereti var dzirdēt par koku iepirkšanu u.tml. Tāpat ir daudz sezonālu reklāmu, piemēram, daudzi uzņēmumi reklamēja savus velosipēdus, sākoties pavasarim. «Viskarstākais» laiks uzņēmumam ir Ziemassvētki. Pērn to laikā uzņēmums sasniedza rekordu – 26 reklāmas dienā. «Mēs apzināmies, ka tas ir tāds laiks un tas notiek reizi gadā,» saka Toms.