Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darba vides risinājumu sniedzējs Latvijā AS “Hestio” šogad investējis 300 000 eiro nomas iekārtu parka atjaunošanā un aptuveni 180 jaunu kafijas un ūdens iekārtu iegādē.

Uzņēmumam tas ļāvis gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar 2023. gada pirmo sešu mēnešu rezultātiem, audzēt nomas pakalpojumu pārdošanas apjomu par 40%.

Nomas pakalpojumu portfelī iekļaujas kafijas iekārtu, ūdens aparātu un drukas iekārtu nomas serviss. Biroja preču tirdzniecība šī gada pirmajā pusgadā saglabājusies pērna gada līmenī. Kopumā uzņēmuma prognozes par pārdošanas apjoma pieaugumu visos uzņēmuma darbības segmentos liecina, ka līdz gada beigām tas varētu sasniegt par 6% lielāku kāpumu, nekā tas bija 2023. gadā.

Hestio izpilddirektors Toms Bergs uzsver, ka nomas pakalpojumu darbības segmenta stiprināšana ir stratēģisks solis, analizējot darba vides pieprasījuma tendences.

Turpina T. Bergs: “Šobrīd viens no mūsu pieprasītākajiem pakalpojumiem ir iekārtu nomas segments, līdz ar to pilnveidojam tā saucamo Smart nomas servisu, kas klientiem ļauj samazināt savu piegādātāju loku, visu iegādājoties vienuviet pie viena pakalpojuma sniedzēja. Analizējot datus, esam vairakkārt secinājuši, ka viens no lielākajiem izaicinājumiem, lai ikdienā nodrošinātu mūsdienīgu darba vidi, ir daudzie piegādātāji un administratīvais slogs, kas prasa nesamērīgi daudz laika. Reaģējot uz šiem izaicinājumiem, esam ieviesuši sistēmu, kas klientam ļauj iegādāties darba videi nepieciešamās pārtikas, saimniecības vai kancelejas preces un bez maksas papildus nomā saņemt, piemēram, kafijas automātu, ūdens vai drukas iekārtu. Šobrīd šāda inovatīva pieeja klientu apkalpošanā veiksmīgi strādā un, domāju, ka nākotnē šī tendence turpinās pieaugt. Tāpat viena no mūsu prioritātēm līdz gada beigām būs stiprināt e-komerciju ne vien biznesa, bet arī privātpersonu segmentā.”

Viņš uzsver, ka kopš pandēmijas laika cilvēki arvien vairāk atgriežas birojos. Saskaņā ar Hestio veikto klientu apmierinātības pētījumu, secināts, ka vien 3% cilvēku visu darba laiku strādā attālināti, bet 38% attālināto darbu neizmanto vispār.

“Esam novērojuši, ka darba devēji, darbiniekiem atgriežoties strādāt klātienē, arvien biežāk pārdomā nepieciešamību pēc kvalitatīvas darba vietas un labbūtības risinājumiem, kas arī sekmē pieprasījumu pēc dažādiem biroja risinājumiem. Vienlaikus, jāatzīst, ka tieši gada otrais pusgads tradicionāli ir aktīvākais biznesa laiks,” piebilst T. Bergs.

Biroja preču segmentā pārdotākā prece joprojām A4 papīrs Pirmajā pusgadā Hestio biežāk iegādāto preču sarakstā bijušas pārtikas preces, saimniecības preces, biroja papīrs un papīra preces, bet no tām pirktākās preces pirmajā pusgadā bija A4 papīrs, kafija un piens.

“Šobrīd joprojām tieši A4 drukas papīrs ir populārākā prece, ko Latvijas uzņēmēji izvēlējušies savām ikdienas darba procesu vajadzībām. Tas, manuprāt, apgāž mītu par to, ka digitālizācija pārņem visus biroja procesus. Lielākais pieprasījums pēc drukas papīra ir valsts sektorā. Drīzumā gan prognozējam, ka papīru pirktākās preces ziņā apsteigs kafija, jo ar katru mēnesi mūsu pašu Latvijā ražotā kafijas zīmola “Freschezza” apjomi aug, kā arī kopumā kāpj pārdoto kafijas vienību skaits,” komentē T.Bergs.

Komentāri

Pievienot komentāru