Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darba vides risinājumu sniedzējs Latvijā AS “Hestio” šī gada pirmajos 9 mēnešos kāpinājis kafijas tirdzniecību, pārdošanas apjomiem pieaugot par gandrīz 20%, salīdzinot ar attiecīgo periodu 2023. gadā.

Šobrīd uzņēmums kāpinājis divu savu kafijas zīmolu “Freschezza” un “Roi’s” saražotās kafijas apjomu, AS “Hestio” meitas uzņēmumam Latvijā “Hestio” vajadzībām grauzdējot vidēji 10 tonnu kafijas mēnesī. Uzņēmums skaidro, ka pārdotais un saražotais kafijas apjoms audzis, pateicoties uzņēmuma attīstītajiem kafijas iekārtu nomas pakalpojumiem, kā arī piesaistot klientus no biznesa sektora. Vislielāko daļu no pārdotā apjoma jeb 60% veido tieši zīmola “Freschezza” kafijas maisījums Gran Crema.

“Šogad esam veiksmīgi pilnveidojuši un attīstījuši savu kafijas iekārtu nomas parku, kas likumsakarīgi ir veicinājis arī pārdotās kafijas apjomu. Ņemot vērā, ka mūsu biznesa pamatā ir darba vides risinājumu nodrošināšana, novērojam, ka klientiem pieaug interese visu iegādāties vienuviet un šajā kontekstā šādu kombināciju veido kafijas iekārtu noma un Latvijā grauzdēta kafija, ko ražojam sadarbojoties ar mūsu meitas uzņēmumu SIA “Auron Coffee Roastery”. Šobrīd vislielāko pieaugumu novērojam tieši biznesa klientu vidū, nedaudz mazāk – valsts sektorā,” komentē AS “Hestio” pārdošanas direktors Gustavs Dreimanis.

Viņš papildina, ka šobrīd uzņēmums turpina kāpināt kafijas ražošanas apjomu, kā arī paplašināt kafijas pupiņu sortimentu, balstoties uz rūpīgu klientu analīzi un vēl augstākas kvalitātes produktu izstrādi. “Pielāgojoties klientu vajadzībām un interesei pēc kafijas ar arvien izmeklētākām garšām, nesen esam paplašinājuši “Freschezza” zīmola sortimentu ar jaunu garšu - kafiju Brasil, kuras sastāvā ir augstākās kvalitātes 100% Arabika kafijas pupiņas no konkrēta Brazīlijas reģiona. Redzam, ka pieprasījums pieaug, proti, jau šobrīd aptuveni 10% no kopējā kafijas pārdošanas apjoma veido Brasil kafija. Turklāt arvien straujāk pieaug pieprasījums pēc tā saucamajiem īpašajiem kafijas maisījumiem, kas tiek piedāvāti lielajiem biznesa klientiem, kuru kafijas patēriņš ir visaugstākais,” stāsta G. Dreimanis.

Viņš arī prognozē, ka līdz gada beigām uzņēmums paredz saglabāt 20% pārdošanas apjoma pieaugumu kafijas segmentā kopumā.

“Tradicionāli gada otrā puse ir “pīķa laiks”, kad pieprasījums ir visaugstākais. Paredzam, ka pārdošanas apjomi saglabāsies šā brīža līmenī, esot augstākiem par aizvadīto gadu. Šobrīd jau novērojam, ka kafijas kapsulu pārdošanas apjomi ir dubultojušies, savukārt šķīstošās kafijas apjoms audzis par 25%, salīdzinot ar 2023. gadu,“ atklāj G. Dreimanis, norādot, ka uzņēmums fokusējas uz biznesa klientu segmentu, kas šobrīd veicina uzņēmuma kafijas segmenta izaugsmi tirgū.

“Šobrīd “Hestio” nomas iekārtu parks un klientu skaits ir mērāms tūkstošos. Kafija ir ne tikai neatņemama korporatīvās biznesa kultūras komponente, bet arī stratēģiski nozīmīgs instruments darbinieku labbūtības un produktivitātes veicināšanā. Uzņēmumi mūsdienās prioritizē darbinieku labbūtību un investē kvalitatīvas kafijas nodrošināšanā, tāpēc šobrīd mūsu kafijas sortimentā ir vairāk nekā 140 dažādu kafiju un vairāk nekā 60 no tām ir pupiņu kafija,” atklāj Dreimanis.Viņš papildina, ka šodien lielie uzņēmumi, domājot par savu darbinieku labbūtību, rēķinās, ka vairs nepietiek ar divām izvēlēm - melnu kafiju vai kafiju ar pienu. Mainoties kafijas patērēšanas paradumiem brīvajā laikā, tie likumsakarīgi ir redzami arī darba vietās, kļūstot par daļu no darba ikdienas labumiem, kā darba devējam būt interesantam arī darba ņēmēju acīs. Piemēram, lielie uzņēmēji seko līdzi tam, lai būtu kafijas iekārtas ar divām pupiņu tvertnēm, nodrošinot iespēju pagatavot atšķirīgas kafijas, savukārt citi seko līdzi tam, lai ir Decaf jeb bezkofeīna kafija, kā arī ierasta prakse ir nodrošināt kafijas pagatavošanu ar klasisko pienu vai pienu uz augu bāzes.

AS “Hestio” klientu bāzi veido vairāk nekā 8500 juridiskie klienti visās Baltijas valstīs, no kuriem vairāk nekā puse ir Latvijas vadošie uzņēmumi, kā arī valsts un pašvaldību, tai skaitā izglītības un veselības aprūpes iestādes. Uzņēmuma galvenie darbības virzieni ir biroja preču tirdzniecība, iekārtu noma, piemēram, kafijas automāti, ūdens iekārtas, drukas iekārtas, drukas iekārtu serviss, biroju telpu uzkopšanas serviss, kā arī kafijas un kārtridžu ražošana. Uzņēmuma sortimentā ir aptuveni 25 tūkstoši preču un klientiem iznomāto iekārtu skaits sasniedzis jau 2000 iekārtas.

”Hestio” strādā vairāk nekā 150 darbinieki. Apgrozījums 2023.gadā bija 13 miljoni eiro. AS “Hestio” kopš 2023.gada ir pazīstams Nasdaq Riga biržā kā obligāciju emitents.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darba vides risinājumu sniedzējs Latvijā AS “Hestio” šogad investējis 300 000 eiro nomas iekārtu parka atjaunošanā un aptuveni 180 jaunu kafijas un ūdens iekārtu iegādē.

Uzņēmumam tas ļāvis gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar 2023. gada pirmo sešu mēnešu rezultātiem, audzēt nomas pakalpojumu pārdošanas apjomu par 40%.

Nomas pakalpojumu portfelī iekļaujas kafijas iekārtu, ūdens aparātu un drukas iekārtu nomas serviss. Biroja preču tirdzniecība šī gada pirmajā pusgadā saglabājusies pērna gada līmenī. Kopumā uzņēmuma prognozes par pārdošanas apjoma pieaugumu visos uzņēmuma darbības segmentos liecina, ka līdz gada beigām tas varētu sasniegt par 6% lielāku kāpumu, nekā tas bija 2023. gadā.

Hestio izpilddirektors Toms Bergs uzsver, ka nomas pakalpojumu darbības segmenta stiprināšana ir stratēģisks solis, analizējot darba vides pieprasījuma tendences.

Komentāri

Pievienot komentāru