Ceturtdien Rīgas centrā durvis vērs Baltijā pirmais Maxima Express veikals.
Līdz ar pirmā veikala atvēršanu Maxima Latvija sāks darbu convenience store jeb mazā formāta veikalu tirgus segmentā. Jaunā koncepta veikalu tīkla izveidē Maxima Latvija plāno investēt 1,2 miljonus eiro. Jūnijā tiks atvērts vēl viens veikals Ventspilī, jūlijā – Rīgā, un līdz gada beigām kompānija plāno atvērt vidēji vienu Maxima Express veikalu mēnesī. Veikalā pircējiem būs pieejama zīmola Meistara marka gatavo ēdienu līnijas produkcija gan uz vietas, gan līdzņemšanai, karstie dzērieni, kā arī citas preces. Lielākā daļa sortimenta veikalā būs pārtikas preces, bet pircēji varēs iegādāti esarī pirmās nepieciešamības preces.
«Dzīvojam laikmetā, kad mūsu ikdienas dzīve kļūst aizvien steidzīgāka, kļūstam aizvien aizņemtāki. Tagad mūsu klienti jau vienlaikus ir sešas paaudzes, kuras ir ļoti atšķirīgas. Katrai paaudzei laika un vērtību uztvere ir citāda, līdz ar to mainās iepirkšanās paradumi. Ēst gatavošana un ēšanas kultūra ir mainījusies, cilvēki tam ikdienā tērē aizvien mazāk laika, bet vairāk laika izvēlas pavadīt kopā ar ģimeni. Redzam, ka cilvēkiem aizvien svarīgāk ir ēst veselīgi, pilnvērtīgi un pa ceļam, stāsta SIA Maxima Latvija operacionālā vadītāja Kristīne Āboltiņa, komentējot zīmola Meistara marka jauno piedāvājumu, kas tiks iekļauts Maxima Express koncepta veikalos.
Viņa uzsver, ka mainās procesi mazumtirdzniecībā, mainās arī nozare, tā iet laikam līdzi. Mainās arī tehnoloģijas, kas ienāk tirgū. «Tagad nevis pircējs iet uz veikalu, bet veikalam jāiet pie pircēja. Jaunais veikals ir atbilde uz notiekošo nozarē,» stāsta Maxima Latvija operacionālā vadītāja. Jaunā koncepta veikalā būs cits izkārtojums, citi principi, tehnoloģija un dizaina risinājumi. Tas ir veikals ar pievienoto vērtību, un saredzam lielu potenciālu šajos veikalos, uzsver Kristīne Āboltiņa.
Visu rakstu Atver pirmo Baltijā lasiet 24.maija laikrakstā Dienas Bizness!