“Microsoft” biznesa lietojumprogrammu risinājumu nodrošinātājs “Digital Mind Group”, kas apkalpo klientus Baltijas un Centrāleiropas valstīs, paziņo par zīmola maiņu uz “Digmatix”.
2025. gada pirmajā ceturksnī četri grupas uzņēmumi – "Digital Mind” Latvijā un Igaunijā, “Alna Business” Lietuvā un "EIP Dynamics” Polijā – sāks darboties ar “Digmatix” nosaukumu.
“Jaunajā zīmolā ir iekļauts grieķu valodas sufikss -matics, kas apzīmē strukturētu, metodisku pieeju tehnoloģiju izmantošanā klientu vērtības radīšanai. Pāreja uz “Digmatix” ir mērķtiecīgs solis mūsu stratēģijas īstenošanā, kas apvienos mūsu darbību dažādos tirgos un uzlabos klientu pieredzi," saka Rinalds Sluckis, “Digmatix” izpilddirektors.
Apvienošanās zem jaunā zīmola nodrošinās saskaņotāku uzņēmumu darbību un nodrošinās labāku klientu pieredzi, gūstot labumu no grupas kolektīvajām zināšanām un resursiem. Zīmola maiņas laikā un pēc tās nav plānoti traucējumi uzņēmumu pakalpojumu sniegšanā. Darbiniekiem integrācija piedāvās plašākas izaugsmes un attīstības iespējas grupas ietvaros. Apvienojot uzņēmumus vienā grupā, “Digmatix” mērķis ir veicināt dinamiskāku un uz ciešāku sadarbību vērstu vidi, ļaujot darbiniekiem attīstīties un veidot karjeru grupas uzņēmumos.
Jauna digitālo inovāciju ēra “Digmatix” mērķtiecīgi investē “Microsoft” inovāciju apguvē un izmanto savu vienoto struktūru, lai turpinātu attīstīt zināšanas un piedāvātu saviem klientiem mūsdienīgus risinājumus. Šis stratēģiskais solis uzsver “Digmatix” apņemšanos atrasties tehnoloģisko sasniegumu priekšgalā un piedāvāt progresīvus risinājumus IT jomā.
"Zīmola maiņa atspoguļo mūsu apņemšanos nodrošināt augstas kvalitātes servisu mūsu klientiem un izaugsmes iespējas uzņēmumu darbiniekiem. Grupas stratēģijā ietilpst “Microsoft” produktu piedāvājuma paplašināšana, mūsu izstrādāto risinājumu tālāka attīstīšana, ciešāka grupas uzņēmumu procesu integrācija un darbinieku kvalifikācijas paaugstināšana. Vienlaikus mēs turpināsim paplašināties, iegādājoties uzņēmumus un komandas Centrālajā un Austrumeiropas reģionā, kas ļaus uzlabot konkurētspēju un paplašināt tehnoloģiju kompetenču klāstu," stāsta R. Sluckis.