Tehnoloģijas

Digmatix grupas apgrozījums pērn sasniedzis 29 miljonus eiro

Db.lv,11.02.2025

Jaunākais izdevums

“Digmatix” grupa (agrāk “Digital Mind”) 2024. gadā piedzīvojusi izaugsmi, un tās apgrozījums sasniedza 29,2 miljonus eiro, kas ir par 13 % vairāk nekā 2023. gadā. Savukārt operatīvās darbības EBITDA sasniedza 3,6 miljonus eiro, kas ir par 33 % vairāk nekā 2023. gadā. Par 5 % audzis arī grupas darbinieku skaits.

"Pagājušais gads grupas uzņēmumiem ir bijis ļoti rezultatīvs. Pērn banku, apdrošināšanas un profesionālo pakalpojumu nozarēs realizējām vairākus sekmīgus projektus ar procesu automatizēšanu un modernu IT risinājumu ieviešanu, tādējādi uzņēmumiem palīdzot risināt darbaspēka trūkuma un izmaksu pieauguma problēmu. Tāpat liels pieprasījums pagājušajā gadā bija pēc integrētiem personālvadības risinājumiem, jo Centrālās un Austrumeiropas reģiona lielos un vidējos uzņēmumos atalgojuma pārvaldības, darbinieku pašapkalpošanās un attīstības vadības sistēmas ir kļuvušas par akūtu nepieciešamību. Šie risinājumi uzlabo personāla pārvaldības procesus, darbinieku pieredzi un samazina personālvadības izmaksas," stāsta Rinalds Sluckis, “Digmatix” izpilddirektors.

Pērn grupa uzsāka arī zīmola maiņu no “Digital Mind” uz “Digmatix”, lai apvienotu darbību dažādos tirgos, nodrošinātu saskaņotāku uzņēmumu darbību un labāku klientu pieredzi.

Šogad grupa turpinās paplašināties un aktīvi strādā pie citu ārvalstu uzņēmumu iegādes izvērtēšanas, lai uzlabotu pārstāvniecību Centrālās un Austrumeiropas reģionā, kā arī pilnveidotu piedāvājuma portfeli ar specifiskām industriju kompetencēm un “Microsoft” mākoņrisinājumu produktiem.

“Neskatoties uz karadarbības turpināšanos Ukrainā, problēmām Vācijas ekonomikā un globālo apjukumu pēc ASV Baltā nama administrācijas maiņas, redzam, ka mūsu reģiona uzņēmumi un organizācijas turpina uzņemto biznesa attīstības un automatizēšanas kursu, ieguldot procesu stiprināšanā un IT risinājumu izmantošanā. Paredzu, ka arī šogad turpināsies pieprasījums gan pēc uzņēmumu resursu vadības (ERP), gan pēc klientu vadības un servisa automatizēšanas risinājumiem, apkalpošanā un pārdošanas vadībā arvien vairāk izmantojot mākslīgo intelektu. Plānojam šo gadu noslēgt ar operatīvās darbības EBITDA rādītāju virs 4 miljoniem eiro,” par tālākās izaugsmes plāniem stāsta R. Sluckis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Microsoft” biznesa lietojumprogrammu risinājumu nodrošinātājs “Digital Mind Group”, kas apkalpo klientus Baltijas un Centrāleiropas valstīs, paziņo par zīmola maiņu uz “Digmatix”.

2025. gada pirmajā ceturksnī četri grupas uzņēmumi – "Digital Mind” Latvijā un Igaunijā, “Alna Business” Lietuvā un "EIP Dynamics” Polijā – sāks darboties ar “Digmatix” nosaukumu.

“Jaunajā zīmolā ir iekļauts grieķu valodas sufikss -matics, kas apzīmē strukturētu, metodisku pieeju tehnoloģiju izmantošanā klientu vērtības radīšanai. Pāreja uz “Digmatix” ir mērķtiecīgs solis mūsu stratēģijas īstenošanā, kas apvienos mūsu darbību dažādos tirgos un uzlabos klientu pieredzi," saka Rinalds Sluckis, “Digmatix” izpilddirektors.

Apvienošanās zem jaunā zīmola nodrošinās saskaņotāku uzņēmumu darbību un nodrošinās labāku klientu pieredzi, gūstot labumu no grupas kolektīvajām zināšanām un resursiem. Zīmola maiņas laikā un pēc tās nav plānoti traucējumi uzņēmumu pakalpojumu sniegšanā. Darbiniekiem integrācija piedāvās plašākas izaugsmes un attīstības iespējas grupas ietvaros. Apvienojot uzņēmumus vienā grupā, “Digmatix” mērķis ir veicināt dinamiskāku un uz ciešāku sadarbību vērstu vidi, ļaujot darbiniekiem attīstīties un veidot karjeru grupas uzņēmumos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Latvijas bizness pērk uzņēmumus ārvalstīs

Valērija Lieģe, “Oaklins” partnere Latvijā un "Oaklins" globālās izpildkomitejas pārstāve,31.01.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Norises uzņēmumu apvienošanās un iegādes (M&A) nozarē bieži vien norāda par kādiem agrīniem procesiem uzņēmējdarbībā un ekonomikā. Tā, investoru intereses intensitāte liecina par ticību izaugsmei nākotnē, ieguldījumi konkrētās nozarēs rāda, kur ir gaidāma straujākā attīstība. Daudzi veiksmīgi Latvijas uzņēmumi ilgu laiku ir bijuši ārvalstu investoru interešu objekts, bet dažu pēdējo gadu laikā ir parādījušies arī pirmie biznesa pircēji no Latvijas.

Galvenie iemesli – vairāki Latvijas uzņēmumi ir nobrieduši nākamajam attīstības solim, ir izaugusi jauna ambiciozu uzņēmēju paaudze, kā arī kovida pandēmijas perioda ietekme, kad biznesa pasaule strauji digitalizējās un tika nojauktas robežas, kas uzņēmējiem agrāk radīja grūtības un sarežģījumus.

Oaklins Latvijas komandas pieredzē pēdējo gadu laikā ir bijuši vairāki šādi darījumi. Piemēram, Latvijas uzņēmums Digital Mind (tagad – Digmatix), kas nodrošina procesu digitalizāciju organizācijām, 2023. gada nogalē iegādājās Polijas uzņēmumu EIP Dynamics. Darījuma mērķis – palielināt uzņēmuma pakalpojumu piegādes kapacitāti klientu apkalpošanai Baltijas un Centrāleiropas reģionā. Igaunijā izveidotais tiešsaistes spēļu uzņēmums TonyBet aizvadīto gadu laikā iegādājās uzņēmumu A Nossa Aposta Portugālē un uzņēmumu Eurobox Spānijā. Abi darījumi no paša sākuma līdz pat tā noslēgumam notika tikai attālināti, pircējam un pārdevējam tā arī klātienē ne reizi nesatiekoties. Savukārt Latvijas uzņēmēju dibinātais logu ražošanas uzņēmums Arbo Windows 2024. gada sākumā iegādājās lielāko koka logu ražotāju Lietuvā Arlanga Wood. Minētie ir tikai Oaklins klientu darījumi, bet, protams, ir vēl daudz citu, piemēram, Balticovo sekmīgā ekspansija Igaunijas un Lietuvas tirgos, kā arī Latvenergo un tā zīmola Elektrum izplešanās.

Komentāri

Pievienot komentāru