Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga plāno Latvijā atvērt divus ekskluzīvo zīmolu modes veikalus

LETA,04.02.2016

Jaunākais izdevums

Apģērbu mazumtirgotājs Apranga, kuram Baltijas valstīs ir 25 ekskluzīvo modes zīmolu veikali, šogad neplāno šo tīklu paplašināt Lietuvā, bet paplašināšana ir plānota Latvijā, ceturtdien vēsta biznesa laikraksts Verslo žinios.

Apgranga grupas ģenerāldirektors Rimants Pervencks laikrakstam teica, ka šogad Rīgā tiks atvērti divi dažādu zīmolu veikali.

Lietuvā Apranga ekskluzīvo zīmolu tīklu paplašināt šogad neplāno.

Savukārt Kauņā bāzētajai kompānijai Sinvest Fashion piederošais modes veikalu tīkls Premium, kurā pašlaik ir septiņi veikali, pērn ieņēmumus kāpināja par apmēram 20% un apsver paplašināšanās iespējas.

Kompānija plāno Baltijas jūras kūrortpilsētā Palangā šovasar atvērt pagaidu tirdzniecības vietu. Tāpat divu jaunu Premium veikalu atvēršana nākamgad plānota Viļņā un Kauņā, un kompānija apsver iespējas paplašināties Šauļos un Panevēžā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas apģērbu mazumtirgotājs Apranga pirmos zīmola Oysho veikalus Latvijā plāno atvērt nākamgad tirdzniecības centrā Akropole un tirdzniecības parkā Alfa, aģentūrai LETA pastāstīja Apranga grupas korporatīvo komunikāciju projektu vadītāja Lina Nuobariene.

Viņa pastāstīja, ka Apranga APB ir dibinājusi savu 24. meitasuzņēmumu - Apranga OLV - ar 50 000 eiro pamatkapitālu, kas pārvaldīs Oysho veikalus Latvijā.

«2019.gadā plānots atvērt divus pirmos Oysho veikalus Latvijā tirdzniecības centros Akropole un Alfa Rīgā,» viņa pastāstīja.

Jau ziņots, ka 16.augustā Latvijā reģistrēts jauns Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja Apranga meitasuzņēmums Apranga OLV, kas pilnībā pieder Lietuvas uzņēmumam Apranga.

Uzņēmuma valdē ir trīs locekļi - Ramūns Gaidamavičs, Ilona Šimkūniene un Aušra Tartiliene.

Tāpat vēstīts, ka saskaņā ar kompānijas sniegto informāciju Viļņas biržai Apranga apgrozījums, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli, šā gada pirmajos septiņos mēnešos veidoja 120,2 miljonus eiro, kas ir par 1,7% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Salīdzinot ar janvāri-jūliju pērn, šogad šajā laika posmā Apranga apgrozījums Latvijā pieaudzis par 0,6%, Lietuvā tas palielinājies par 1,1%, bet Igaunijā pieaudzis par 4,9%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijā lielākais apģērbu mazumtirgotājs «Apranga» šā gada pirmajos deviņos mēnešos Latvijā strādāja ar 1,933 miljonu eiro peļņu pretstatā 1,899 miljonu eiro peļņai janvārī-septembrī pērn, bet visas grupas peļņa bija 12,6 miljoni eiro, kas ir par 32,5% vairāk nekā šajā laika periodā pirms gada, liecina kompānijas sniegtā informācija Viļņas biržai.

Latvijā «Apranga» mazumtirdzniecības apgrozījums, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli, janvārī-septembrī sasniedza 38,164 miljonus eiro, kas ir par 2,2% vairāk nekā pagājušā gada pirmajos deviņos mēnešos. Septembra beigās Latvijā bija 47 «Apranga» veikali, kas ir tikpat, cik pirms gada.

Igaunijā «Apranga» pirmajos deviņos strādāja ar 940 tūkstošu eiro peļņu pretstatā 1,211 miljonu eiro peļņai šajā laika posmā pērn. Apgrozījums Igaunijā deviņos salīdzinājumā ar šo laika periodu pērn pieaudzis par 8% un sasniedzis 28,674 miljonus eiro. Igaunijā septembra beigās «Apranga» pārvaldīja 30 veikalus, kas bija par vienu veikalu vairāk nekā 30.septembrī pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Covid-19 skarto nozaru sarakstā aicina iekļaut arī nepārtikas tirdzniecību

Anda Asere,26.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas izcelsmes Baltijas apģērbu tirdzniecības kompānija "Apranga Group" rosina koronvīrusa ietekmēto nozaru sarakstā ietvert arī nepārtikas tirdzniecības uzņēmumus.

"Latvijā nepārtikas preču tirdzniecībā strādā aptuveni 40 tūkstoši cilvēku – 1/20 daļa no visa valstī esošā darbaspēka. Vairāk nekā puse no viņiem ir jauni cilvēki, kuri uztur savu ģimeni un kam ir ilgtermiņa finanšu saistības. Viņi ir patērētāji un ekonomikas mugurkauls un viņi nevar pārciest šo krīzi bez valdības atbalsta. Mēs atbalstām visus Eiropas un vietējā līmenī pieņemtos pasākumus, kas nepieciešami pandēmijas ierobežošanai. Vīruss neapstājas pie robežām un tas nepazīst nekādus ierobežojumus – mēs visi cietīsim no tā izraisītajām sekām, tāpēc arī atbildei jābūt solidārai," uzskata Rimants Pervenecks (Rimantas Perveneckas), "Apranga Group" ģenerāldirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Latvijā reģistrēts jauns apģērbu mazumtirgotāja Apranga meitasuzņēmums Apranga OLV

LETA,16.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien Latvijā reģistrēts jauns Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja «Apranga» meitasuzņēmums «Apranga OLV», liecina informācija «Firmas.lv».

Kompānijas pamatkapitāls ir 50 000 eiro un tā pilnībā pieder Lietuvas uzņēmumam «Apranga».

Uzņēmuma valdē ir trīs locekļi - Ramūns Gaidamavičs, Ilona Šimkūniene un Aušra Tartiliene.

Aģentūrai LETA apgaidām nav izdevies iegūt «Apranga» komentāru par meitasuzņēmuma izveides mērķiem.

Jau ziņots, ka saskaņā ar kompānijas sniegto informāciju Viļņas biržai «Apranga» apgrozījums, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli, šā gada pirmajos septiņos mēnešos veidoja 120,2 miljonus eiro, kas ir par 1,7% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Salīdzinot ar janvāri-jūliju pērn, šogad šajā laika posmā «Apranga» apgrozījums Latvijā pieaudzis par 0,6%, Lietuvā tas palielinājies par 1,1%, bet Igaunijā pieaudzis par 4,9%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas valstīs lielākais apģērbu mazumtirgotājs «Apranga», kuru kontrolē Lietuvas koncerns «MG Baltic», plāno tirdzniecības tīkla reorganizāciju, lai palielinātu darbības efektivitāti, vēstīja Lietuvas lietišķais laikraksts «Verslo žinios».

«Sākta pietiekami radikāla reorganizācija. Mainās veikalu koncepti, balstoties pieejā, ka labāk mazāk, bet lielāku veikalu,» intervijā laikrakstam sacījis grupas vadītājs Rimants Pervenecks.

Viņš teica, ka šogad, investējot 12-15 miljonus eiro, plānots slēgt 20 veikalus, bet atvērt 35-40 jaunus veikalus.

Pervenecks norādīja, ka plānots arī apvienot veikalus ar interneta veikaliem.

Pašlaik «Apranga» veikalu tīklā Baltijas valstīs ir 189 veikali ar kopējo platību 89,2 tūkstoši kvadrātmetru. Gada laikā «Apranga» veikalu platība pieaugusi par 5,9%.

«Apranga» grupas lielākais īpašnieks ir Lietuvas koncerna «MG Baltic» investīciju kompānija «MG Baltic Investment», kam pieder 62,3% kompānijas akciju. «Apranga» akcijas kotē Viļņas biržā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja "Apranga" apgrozījums janvārī-augustā bijis 128,5 miljoni eiro, kas ir par 15,2% mazāk nekā pagājušā gada pirmajos astoņos mēnešos, liecina kompānijas sniegtā informācija Viļņas biržai.

Salīdzinot ar 2019.gada janvāri-augustu, "Apranga" mazumtirdzniecības apgrozījums šogad pirmajos astoņos mēnešos Lietuvā sarucis par 15,8%, Latvijā - par 9,6%, bet Igaunijā - par 21%.

Trijās Baltijas valstīs darbojas 183 "Apranga" veikali, tostarp 106 Lietuvā, 50 Latvijā un 27 Igaunijā.

Grupas lielākā īpašniece ar 62% akciju ir Lietuvas koncerna "MG Baltic" investīciju kompānija "MG Baltic Investment".

"Apranga" akcijas kotē Viļņas biržas oficiālajā sarakstā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Apranga Group, investējot 300 tūkstošus eiro, atvērusi Sandro un Maje veikalu Lietuvā

Db.lv,22.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas apģērbu mazumtirdzniecības tīkls Apranga Group atvēris pirmos luksusa apģērbu veikalus Sandro un Maje Lietuvā, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Vilnius.

Abu veikalu izveidē Apranga Group investējis 300 tūkstošus eiro.

Sandro veikala platība ir 115 m2, bet Maje – vairāk nekā 100 m2. Abi veikali atvērti saskaņā ar franšīzes līgumu ar Francijas kompāniju SMCP.

2016.gadā Apranga Group atvēra Sandro un Maje veikalus Rīgā.

Patlaban Apranga Group pieder 184 veikali Baltijas valstīs: 112 – Lietuvā, 43 – Latvijā un 29 – Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Ar pandēmiju cīnās arī Baltijas akcijas

Jānis Šķupelis,07.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pandēmija un ar tās ierobežošanu saistītie pasākumi lielu ietekmi atstājuši arī uz Baltijas akciju dinamiku. Tiesa gan, līdzīgi kā tas ir citur, arī šī reģiona vietējās biržās pēdējās nedēļas drīzāk dominē cerības par to, ka agrākā izpārdošana, iespējams, bijusi pārspīlēta.

Pasaules akciju tirgiem šā gada pavasara sākumā krītot panikā, kopējā Baltijas OMX Baltic Benchmark akciju indeksa vērtība līdz marta vidum noplanēja par 30% zemāk. Kopš tā brīža tā ir palēkusies jau par 18%. Ja salīdzina ar janvāra sākumā vērojamo līmeni, tad tā gan joprojām ir vairāk nekā par 10% zemāka.

Rīgas biržas akciju OMX Riga indeksa vērtība šīs nedēļas vidū atradās vien nepilnus divus procentus zem sava šā gada sākuma līmeņa. Līdzīgs kritums šādā periodā bijis vērojams arī Lietuvas uzņēmumu akcijām. Straujāk – aptuveni par 11% - cena sarukusi Igaunijas biržā publiski tirgoto uzņēmumu akcijām. No trim Baltijas valstīm tieši Igaunijā pirmajā tika novērots saslimšanas gadījums ar Covid-19. Šobrīd šajā valsī saslimušo skaits ar šo vīrusu ir lielāks un ir pārsniedzis 1700 barjeru. Pieejamā informācija liecina, ka šīs nedēļa vidū Lietuvā tie bija aptuveni 1400 gadījumi un Latvijā – 900 gadījumi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga Group apgrozījums Latvijā audzis par 2,2%

Žanete Hāka,02.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada oktobrī Lietuvas mazumtirdzniecības uzņēmuma Apranga Group apgrozījums sasniedzis 20,5 miljonus eiro, kas ir par 14,1% vairāk nekā pērnā gada attiecīgajā mēnesī, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Vilnius.

Šā gada desmit menešos kompānijas mazumtirdzniecības apgrozījums sasniedza 162,4 miljonus eiro, kas ir par 8,3% vairāk nekā pirms gada.

Šā gada desmit mēnešos Apranga Group apgrozījums Lietuvā pieauga par 8,7%, Latvijā – par 2,2%, bet Igaunijā – par 17,6%.

Patlaban Apranga Group pieder 169 veikali – 100 Lietuvā, 45 – Latvijā un 24 – Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijā lielākais apģērbu mazumtirgotājs Apranga, kura valdes priekšsēdētājs ir Darius Mockus, šā gada pirmajā ceturk­snī strādājis ar 1,2 miljonu eiro zaudē­jumiem, salīdzinot ar 2,2 miljonu eiro peļņu attiecīgajā laika periodā pērn. Apranga ma­zumtirdzniecības apgrozījums Latvijā pirmajā ce­turksnī salīdzinājumā ar attiecīgo ceturksni pirms gada saruka par 0,5% līdz 11,3 miljoniem eiro. Lat­vijā darbojas 45 Apranga veikali.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga Group rekordliels apgrozījums

Žanete Hāka,01.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada augustā Lietuvas apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmuma Apranga Group apgrozījums Baltijas valstīs palielinājies par 17,6% līdz 21,5 miljoniem eiro, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Vilnius.

Tādējādi augustā uzņēmuma apgrozījums sasniedzis rekordlielu apjomu.

Šā gada astoņos mēnešos Apranga Group apgrozījums sasniedzis 134,7 miljonus eiro, kas ir par 8,7% vairāk nekā pirms gada. Uzņēmuma apgrozījums Lietuvā audzis par 5,6%, Latvijā – par 7,1%, bet Igaunijā – par 23,7%.

Patlaban Apranga Group pieder 177 veikali Baltijas valstīs, no kuriem 103 atrodas Lietuvā, 46 – Latvijā, bet 28 – Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga Group rekordaugsts apgrozījums

Žanete Hāka,02.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada oktobrī Lietuvas mazumtirdzniecības uzņēmuma Apranga Group apgrozījums sasniedzis 21,9 miljonus eiro, kas ir par 6,6% vairāk nekā pērnā gada oktobrī, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Vilnius.

Oktobrī Apranga Group sasniedzis lielāko mēneša apgrozījumu vēsturē.

Šā gada desmit mēnešos uzņēmuma apgrozījums sasniedza 175,7 miljonus eiro, kas ir par 8,1% vairāk nekā pirms gada.

Desmit mēnešos kompānijas apgrozījums Lietuvā palielinājās par 5,1%, Latvijā - par 6,3%, bet Igaunijā – par 23,2%.

Patlaban Apranga Group pieder 180 veikali – 104 Lietuvā, 47 Latvijā un 29 Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga Group nākamgad plāno investēt 5-6 miljonus eiro

Žanete Hāka,09.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamajā gadā Lietuvas mazumtirdzniecības uzņēmums Apranga Group plāno sasniegt 230 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,3% vairāk nekā šogad, liecina uzņēmuma paziņojums Nasdaq Vilnius.

Kompānija nākamajā gadā ieplānojusi rekonstruēt vai atvērt 7-10 jaunus veikalus, kopējām investīcijām sasniedzot 5-6 miljonus eiro.

Db.lv jau rakstīja, ka šā gada oktobrī Lietuvas mazumtirdzniecības uzņēmuma Apranga Group apgrozījums sasniedzis 21,9 miljonus eiro, kas ir par 6,6% vairāk nekā pērnā gada oktobrī, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Vilnius.

Oktobrī Apranga Group sasniedzis lielāko mēneša apgrozījumu vēsturē.

Šā gada desmit mēnešos uzņēmuma apgrozījums sasniedza 175,7 miljonus eiro, kas ir par 8,1% vairāk nekā pirms gada.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas modes mazumtirgotājs "Apranga Group" Rīgā, tirdzniecības centrā "Spice" atvēris "HUGO" veikalu, informē uzņēmumā.

Veikala centrā atrodas daudzfunkcionāls servisa punkts, kas apvieno digitālos multivides elementus ar tipiska bāra atmosfēru un piedāvā klientiem unikālu vietu, kur uzkavēties. "HUGO" sarkanās krāsas izmantošana dažādos veikala elementos rada izteiktu zīmola atpazīstamību, bet neparastās mēbeļu formas iemieso "HUGO" garu.

"Mēs lepojamies ar "Apranga Group" un "Hugo Boss" veiksmīgo sadarbības vēsturi gandrīz divdesmit gadu garumā - 2001.gadā tika atklāts pirmais veikals Viļņā, bet pirmais "Hugo Boss" veikals Latvijā durvis vēra 2003.gadā Rīgā, Elizabetes ielā.

"Hugo Boss" ir viens no veiksmīgākajiem premium klases modes uzņēmumiem, kura zīmoli "BOSS" un "HUGO" ir atzīti visā pasaulē, iegūstot arvien lielāku tirgus daļu un sasniedzot dažādas klientu grupas. Mēs ļoti priecājamies par attīstību, ieviešot jaunu zīmola koncepciju. Veikals "HUGO" ir lieliski piemērots jauniem un moderniem pircējiem, orientētiem uz modi un augstu kvalitāti, kādi arī ir tirdzniecības centra "Spice" klienti," saka "Apranga Group" ģenerālmenedžeris Rimantas Perveneckas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada septembrī Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja Apranga Group apgrozījums sasniedza 20,2 miljonus eiro, kas ir par 6,1% vairāk nekā pirms gada, liecina uzņēmuma paziņojums Nasdaq Vilnius.

Kopējais Apranga Group apgrozījums 3.ceturksnī sasniedza 60,1 miljonu eiro, kas ir par 1,1% vairāk nekā pirms gada, bet deviņos mēnešos apgrozījums bija 159,4 miljoni eiro, kas ir par 3,6% vairāk nekā pērn attiecīgajā periodā.

Kompānijas mazumtirdzniecības apgrozījums Lietuvā deviņos mēnešos sasniedza 92,5 miljonus eiro, kas ir par 2,9% vairāk nekā pirms gada. Latvijā tas auga par 2,2% līdz 38,2 miljoniem eiro, bet Igaunijā – par 8% līdz 28,7 miljoniem eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmums nākamajā gadā plāno sasniegt 231 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 4,2% vairāk nekā šogad, liecina paziņojums Nasdaq Vilnius.

Apranga Group nākamgad plāno rekonstruēt un atvērt 10-17 veikalus, kopējām investīcijām sasniedzot 5-10 miljonus eiro.

Db.lv jau rakstīja, ka Baltijā lielākais apģērbu mazumtirgotājs «Apranga» šā gada pirmajos deviņos mēnešos Latvijā strādāja ar 1,933 miljonu eiro peļņu pretstatā 1,899 miljonu eiro peļņai janvārī-septembrī pērn, bet visas grupas peļņa bija 12,6 miljoni eiro, kas ir par 32,5% vairāk nekā šajā laika periodā pirms gada, liecina kompānijas sniegtā informācija Viļņas biržai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga apgrozījums Latvijā audzis par 0,8%

Žanete Hāka,01.02.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada janvārī Lietuvas apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmuma Apranga Group apgrozījums Baltijas valstīs sasniedzis 16,3 miljonus eiro, kas ir par 6,4% vairāk nekā pirms gada, liecina paziņojums Nasdaq Vilnius.

Janvārī apgrozījums Lietuvā audzis par 7,1%, Latvijā – par 0,8%, bet Igaunijā – par 14,1%.

Patlaban Apranga Group pieder 172 veikali.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvā atvērts pirmais Inditex grupā ietilpstošais Oysho zīmola veikals, liecina Apranga Group paziņojums Nasdaq Vilnius.

Veikals atvērts Viļņā, Akropolis tirdzniecības centrā un tā kopējā platība ir 340 kvadrātmetri.

Oysho veikalos varēs iegādāties tādas preces kā apakšveļu, sporta tērpus, pludmales tērpus, nakts apģērbu, apavus un aksesuārus.

Oysho pasaulē kopumā ir 674 veikali, no kuriem 190 atrodas Spānijā. Oysho zīmols radīts 2001.gadā. Zīmols pieder Inditex Group, kurā ietilpst septiņi zīmoli: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Zara Home un Uterqüe.

Oysho tīklu Baltijas valstīs attīstīs Apranga Group.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga Group Baltijā atver pirmos Sandro un Maje veikalus

Žanete Hāka,24.03.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas mazumtirdzniecības uzņēmums Apranga Group Baltijas valstīs atvēris pirmos Sandro un Maje veikalus, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Vilnius.

Veikali atvērti Rīgā, tirdzniecības centrā Spice, un to platība būs attiecīgi 169 un 113 kvadrātmetri.

Sandro ir luksusa zīmols pilsētas sievietēm un vīriešiem, bet Maje zīmols ir domāts īpaši sievietēm – krāšņs un elegants.

Veikali atvērti franšīzes līguma ietvaros ar Francijas uzņēmumu SMCP, kas dibināts 1984.gadā. Uzņēmums pārstāv trīs luksusa zīmolus – Sandro, Maje un Claudie Pierlot, informē Apranga. Līdz 2015.gada beigām tas pārvaldīja 1118 veikalus 33 valstīs, apgrozījumam sasniedzot 675 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās centrā Akropole pēc tā atvēršanas 2019. gadā līdzās modes un dzīvesstila preču veikaliem, kafejnīcām un restorānāniem, būs pieejams Apollo kinoteātris ar 9 auditorijām, tostarp pirmo Imax kinozāli Latvijā.

«Apollo būs pirmais kinoteātris Latvijā, kas pilnībā aprīkots ar lāzerprojektoriem, kuri nodrošina jaunu attēla kvalitātes līmeni, un jaunām, mūsdienīgām skaņas tehnoloģijām pilnvērtīgai kinomākslas baudīšanai,» saka Kaspars Beitiņš, Akropole Rīga vadītājs un Akropolis Group valdes loceklis .

Apollo kinoteātrī būs plašas sēdvietas, kā arī, nepametot sēdvietu, būs iespējams pasūtīt maltīti vai dzērienus no kino restorāna.

«Apollo ir tirgus līderis Igaunijā ar vislielāko kinoteātru skaitu, mūsdienīgām tehnoloģijām un kinozālēm. Šobrīd mūsu pārziņā ir 7 kinoteātri ar 28 kinozālēm, un Akropole ar 9 auditorijām un pirmo Imax kinozāli Latvijā būs mūsu līdz šim lielākais un modernākais kinoteātris Baltijā,» stāsta Kadri Ärm, Apollo Kino OÜ vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga Group apgrozījums Latvijā audzis par 6,7%

Žanete Hāka,03.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada septembrī Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja Apranga Group apgrozījums Baltijas valstīs sasniedzis 19,1 miljonu eiro, kas ir par 5,8% vairāk nekā pirms gada, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Vilnius.

Trešajā ceturksnī apgrozījums pieauga par 10,1% līdz 59,4 miljoniem eiro, savukārt šā gada deviņos mēnešos pieaugums bija par 8,4%, sasniedzot 153,8 miljonus eiro.

Kompānijas apgrozījums Lietuvā deviņos mēnešos sasniedza 89,9 miljonus eiro, kas ir par 5,2% vairāk nekā pirms gada. Latvijā apgrozījums pieauga par 6,7% līdz 37,3 miljoniem eiro, savukārt Igaunijā apgrozījums palielinājās par 23,6% līdz 26,6 miljoniem eiro.

Šogad Apranga Group ir atvērusi 13 veikalus, rekonstruējusi 3 veikalus, bet slēgusi – 3 veikalus. Patlaban uzņēmumam pieder 179 veikali, no kuriem 103 – Lietuvā, 47 – Latvijā, bet 29 – Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja Apranga, kura valdes priekšsēdētājs ir Darjus Mockus (Darius Mockus), apgrozījums, ieskaitot PVN, šā gada janvārī bijis 17 miljoni eiro, kas ir par 4,7% mazāk nekā pagājušā gada janvārī, liecina kompānijas sniegtā informācija Viļņas biržai. Šogad šajā laika posmā Apranga apgrozījums Latvijā samazinājies par 13,9%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada augustā Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja Apranga Group apgrozījums sasniedzis 20,9%, kas ir par 3% mazāk nekā pirms gada, liecina kompānijas paziņojums biržā.

Savukārt astoņu mēnešu laikā mazumtirdzniecības apgrozījums sasniedza 139,1 miljonu eiro, kas ir par 3,3% vairāk nekā pirms gada.

Astoņu mēnešu laikā kompānijas apgrozījums Lietuvā pieauga par 2,7%, Latvijā – par 1,3%, bet Igaunijā – par 7,9%.

Patlaban Apranga Group pieder 182 veikali – 106 Lietuvā, 47 – Latvijā un 29 – Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Pētījums: Baltijas uzņēmumi - lēti, ar labiem finanšu rādītājiem un vāju likviditāti

Žanete Hāka,29.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lēti, ar labākiem finanšu rādītājiem, un lielākoties ar vāju tirgus likviditāti – šīs ir pamatpazīmes, kuras raksturo Baltijas biržas Oficiālā saraksta uzņēmumus, kas to atšķir no citiem Austrumeiropas un Rietumeiropas uzņēmumiem, liecina jaunākais finanšu pētniecības centra CE Services pētījums.

Tajā secināts, ka Baltijas kompānijas ir ar zemāk novērtētām (zemi P/E, P/B, P/CF koeficenti), tās turklāt sniedz saviem akcionāriem augstu dividenžu ienesīgumu (OMX Baltic Benchmark indeksam, kurā ietilpst 27 Baltijas biržas uzņēmumi, tas ir 5,63%, bet Baltijas Top 10 kompānijām - pat 6,52%), padarot ieguldījumus Baltijas biržas kompānijās kā ļoti saistošu iespēju pašeizējo zemo banku procentu likmju apstākļos. Šis salīdzinoši augstais dividenžu ienesīgums rada nenoteiktību par uzņēmuma spēju to saglabāt tālāk nākotnē, uzņēmuma spēju ieguldīt līdzekļus savā attīstība, kā arī par to vai dividenžu izmaksa ir labākā metode, lai atalgotu uzņēmuma akcionārus (akciju atpirkšana kā alternatīva dividenžu izmaksai, kuru neietekmē Kapitāla pieauguma nodoklis).

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Mazumtirdzniecība piedzīvo pārmaiņas, platības pieaug

Iveta Ardava, CBRE Baltics nomas projektu vadītāja,08.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 mazumtirdzniecībā izraisīja globālu patērētāju plūsmas pārrāvumu uz fiziskajām tirdzniecības vietām. Arī pircēju tēriņi kļuva piesardzīgāki un pirkumi atlikti uz vēlāku laiku.

Pārmaiņas, ar kurām saskārās mazumtirdzniecība vēl pirms Covid-19, bija ļoti izaicinošas, galvenokārt pieaugošās tiešsaistes tirdzniecības popularitātes dēļ. Viedokļi par fizisko veikalu un tirdzniecības centru lomu nākotnē bieži mēdz būt pesimistiski. Vispopulārākie ir virsraksti par tirdzniecības centru apokalipsi un norietu. Tehnoloģiju attīstības un Covid-19 dēļ līdzīgi norieta scenāriji tiek paredzēti ne tikai tirdzniecības, bet arī biroju telpām - mēs strādāsim mājās, bet preces un pakalpojumus iegādāsimies internetā. Nenoliedzot acīmredzamās iepirkšanās paradumu un telpu lietošanas pārmaiņas, kas aizsākās jau labu laiku atpakaļ, ir būtiski esošās norises analizēt ar lielāku laika distanci, ņemot vērā nozares datus un tirgu ietekmējošo dalībnieku plāniem.

Komentāri

Pievienot komentāru