Foto & Video

Apple pārspēj Coca Cola vērtīgāko zīmolu topā

Žanete Hāka,30.09.2013

Jaunākais izdevums

Pagājušajā gadā par pasaules vērtīgāko zīmolu kļuvis Apple, pārspējot Coca-Cola, jo tas ieguvis augstāko novērtējumu dizaina, aktivitātes un fokusa uz patērētāju ziņā, liecina Interbrand ikgadējais pētījums.

Pētījumā Apple vērtība tiek lēsta 98,3 miljardi ASV dolāru, kas ir par 28% vairāk nekā pērn. Arī Coca-Cola zīmola vērtība ir augusi – par 2% līdz 79,2 miljardiem ASV dolāru, taču tas nav bijis pietiekami, lai 14. gadu pēc kārtas ierindotos pirmajā vietā.

Vairākām tehnoloģiju kompānijām gan šis gads bijis neveiksmīgs. Tā, piemēram, Blackberry, kas nokrita no 56. vietas 2011. gadā uz 93. vietu, šogad sarakstā nav atrodams. Savukārt Nokia piedzīvojusi lielāko kritumu starp saraksta uzņēmumiem – pērn tā nokrita no 14. vietas līdz 19. vietai, bet šogad tā nogāzusies līdz 57. vietai.

Savukārt ievērojams sasniegums bijis Chevrolet, kas pirmo gadu iekļuvis sarakstā – 89. vietā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

FOTO: Vērtīgākie zīmoli pasaulē

Db.lv,09.10.2018

25. Zara

Zīmola vērtība: 17,71 miljardi dolāru

Ikgadējie ieņēmumi: 29,12 miljardi dolāru

Vidējā alga uzņēmumā:  44,000 dolāru

Akcijas cenas izmaiņas piecu gadu laikā: N/A

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmoli ir daļa no mūsu ikdienas, un būtisks ikviena zīmola aspekts ir tā unikalitāte, taču tirgū tendences mainās un patlaban uzņēmumiem ir jādomā par zīmola attīstību internetā, raksta 24/7 Wall St.

Ir grūti precīzi noteikt zīmola vērtību, taču kompānijas iegulda ārkārtīgi lielus laika un enerģijas resursus, lai attīstītu zīmola atpazīstamību ne tikai digitālajā pasaulē, bet visos iespējamos kanālos.

Kompānija Interbrand sagatavojusi savu ikgadējo Best Global Brands 2018 apskatu, kurā zīmolu konsultantu grupa ir novērtējusi pasaulē zināmus zīmolus, balstoties uz virkni faktoru, piemēram, zīmola atpazīstamību, patērētāju attieksmi, kā arī to, cik lielā mērā tas ietekmē māteskompānijas finanšu rādītājus.

Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri patlaban ir pasaules vērtīgākie zīmoli!

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

FOTO: Pasaules vērtīgākie zīmoli

Žanete Hāka,09.02.2017

1. Google
Vieta 2016.gadā: 2.
Zīmola vērtība 2017.gadā: 109,47 miljardi dolāru
Zīmola vērtība 2016.gadā: 88,17 miljardi dolāru
Izmaiņas: +24%
Zīmola reitings: AAA+

Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sešus gadus pēc tam, kad Google savu vērtīgākā zīmola vietu atdeva Apple, uzņēmums šo titulu atkal ir atguvis, raksta MarketWatch.

Lielākoties tas noticis pateicoties Apple zīmola vērtības kritumam par 27%, liecina Howmuch.Net dati. Kompānijas eksperti uzsver, ka tirgus svārstības ir lielas, un izdzīvošana ir būtisks jautājums, lieli un bagāti zīmoli var buksēt un zaudēt vērtību, ja nemitīgi neattīstās.

Zīmola vērtību nosaka atkarībā no kompānijas vērtības, kā arī, ņemot vērā, cik lielā mērā patērētāji ir uzticīgi zīmolam un kāda ir tā atpazīstamība.

Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri patlaban ir pasaules vērtīgākie zīmoli!

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

FOTO: Pasaules vērtīgāko zīmolu topā līderpozīcijās izvirzās Amazon

Dienas Bizness,01.02.2018

1. Amazon

Vieta 2017.gadā: 3.

Valsts: ASV

Zīmola vērtība: 150,81 miljards dolāru

Izmaiņas gada laikā: +42%

Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Par pasaules vērtīgāko zīmolu kļuvis tiešsaistes tirdzniecības uzņēmums Amazon.

Gada laikā Amazon zīmola vērtība augusi par 42% līdz 150,8 miljardiem dolāru, apsteidzot Apple un Google, liecina jaunākais Brand Finance Global 500 ziņojums. Google zaudējusi savas līdera pozīcijas, nogāžoties uz trešo vietu.

Pirmo reizi kopš saraksta izveides, visas piecas pirmās vietas ieņēmuši tehnoloģiju un interneta kompāniju zīmoli. Tāpat aizvien nozīmīgāku lomu sarakstā iekaro Ķīnas uzņēmumi.

Par pasaules spēcīgāko zīmolu kļuvusi kompānija Disney, saņemot 92,3 punktus, salīdzinot ar iepriekš saņemtajiem 91,3 punktiem.

Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri ir pasaules vērtīgākie zīmoli!

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Vērtīgākie zīmoli – Apple, Google un Microsoft

Žanete Hāka,12.05.2015

1. Apple

Vieta pērn: 1.
Zīmola vērtība: 128,3 miljardi dolāru
Zīmola vērtības izmaiņas gada laikā: +23%
Uzņēmuma vērtība: 438,9 miljardi dolāru

Foto: Reuters/Scanpix

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules vērtīgāko zīmolu topā pirmo vietu saglabājusi tehnoloģiju kompānija Apple, liecina zīmolu vērtēšanas kompānijas Brand Finance veiktais ikgadējais pētījums.

Jaunākais pētījums liecina, ka visvērtīgākās ir tehnoloģiju kompānijas – to kopējais skaits ir 52 no 500, bet kopējā vērtība – 574 miljardi ASV dolāru. Kopējā 500 vērtīgāko uzņēmumu zīmolu vērtība ir 2,6 triljoni dolāru.

Pētījums balstīts uz datiem, cik kompānijai būtu jāmaksā, lai licencētu savu zīmolu, ja tas tai nepiederētu.

Galerijā augstāk skaties, kurām kompānijām pieder pasaulē vērtīgākie zīmoli!

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

FOTO: Kuri ir pasaules vērtīgākie telekomunikāciju zīmoli?

Žanete Hāka,15.03.2016

10. Orange

Vērtība 2016.gadā: 19,096 miljardi eiro
Vērtība 2015.gadā: 19,867 miljardi eiro

Foto: Reuters/Scanpix

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Publicēts ikgadējais žurnāla European Communications un zīmolu vērtēšanas kompānijas Brand Finance telekomunikāciju tirgus vērtējums Most Valuable Telecom Brands 2016.

Kompānija izveidojusi gan pasaules, gan Eiropas vērtīgāko uzņēmumu sarakstu, kurā iekļuvis arī Latvijas uzņēmums Latvijas Mobilais telefons, ieņemot 79.vietu ar vērtību 86 miljoni ASV dolāru.

Galerijā augstāk iespējams aplūkot, kuri ir pasaulē vērtīgākie telekomunikāciju uzņēmumu zīmoli!

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

FOTO: Pasaules vērtīgākie zīmoli

Žanete Hāka,06.10.2017

20. Honda

Zīmola vērtība: 22,7 miljardi dolāru

Zīmola vērtības izmaiņas gada laikā: +3%

Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Samsung, Coca-Cola, Honda – tie ir tikai daži no zīmoliem, ko pazīst visā pasaulē, raksta portāls 24/7 Wall St.

Zīmols ir nemateriāls aktīvs, un tas varbūt ārkārtīgi vērtīgs, pat miljoniem un miljardiem dolārus vērts.

Zīmolu novērtējumu parasti balsta uz trim faktoriem – cik labi zīmols ir pazīstams pasaulē, kā tas tiek uztverts un cik daudz tas ietekmē mātesuzņēmuma finansiālos panākumus.

Liela daļa zīmolu 24/7 Wall St. sarakstā uzrāda panākumus visās šajās kategorijās.

Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri ir 20 vērtīgākie zīmoli pasaulē!

Komentāri

Pievienot komentāru