#Par pasaules vērtīgāko zīmolu kļuvis tiešsaistes tirdzniecības uzņēmums Amazon.
Gada laikā Amazon zīmola vērtība augusi par 42% līdz 150,8 miljardiem dolāru, apsteidzot Apple un Google, liecina jaunākais Brand Finance Global 500 ziņojums. Google zaudējusi savas līdera pozīcijas, nogāžoties uz trešo vietu.
Pirmo reizi kopš saraksta izveides, visas piecas pirmās vietas ieņēmuši tehnoloģiju un interneta kompāniju zīmoli. Tāpat aizvien nozīmīgāku lomu sarakstā iekaro Ķīnas uzņēmumi.
Par pasaules spēcīgāko zīmolu kļuvusi kompānija Disney, saņemot 92,3 punktus, salīdzinot ar iepriekš saņemtajiem 91,3 punktiem.
Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri ir pasaules vērtīgākie zīmoli!
#1/10
1. Amazon
Vieta 2017.gadā: 3.
Valsts: ASV
Zīmola vērtība: 150,81 miljards dolāru
Izmaiņas gada laikā: +42%
#2/10
2. Apple
Vieta 2017.gadā: 2.
Valsts: ASV
Zīmola vērtība: 146,3 miljardi dolāru
Izmaiņas gada laikā: +37%
#3/10
3. Google
Vieta 2017.gadā: 1.
Valsts: ASV
Zīmola vērtība: 120,9 miljardi dolāru
Izmaiņas gada laikā: +10%
#4/10
4. Samsung
Vieta 2017.gadā: 6.
Valsts: Dienvidkoreja
Zīmola vērtība: 92,3 miljardi dolāru
Izmaiņas gada laikā: +39%
#5/10
5. Facebook
Vieta 2017.gadā: 9.
Valsts: ASV
Zīmola vērtība: 89,7 miljardi dolāru
Izmaiņas gada laikā: +45%
#6/10
6. AT&T
Vieta 2017.gadā: 4.
Valsts: ASV
Zīmola vērtība: 82,4 miljardi dolāru
Izmaiņas gada laikā: -5%
#7/10
7. Microsoft
Vieta 2017.gadā: 5.
Valsts: ASV
Zīmola vērtība: 81,1 miljards dolāru
Izmaiņas gada laikā: +6%
#8/10
8. Verizon
Vieta 2017.gadā: 7.
Valsts: ASV
Zīmola vērtība: 62,8 miljardi dolāru
Izmaiņas gada laikā: -5%
#9/10
9. Walmart
Vieta 2017.gadā: 8.
Valsts: ASV
Zīmola vērtība: 61,5 miljardi dolāru
Izmaiņas gada laikā: -1%