Foto

Apakšveļas ražotājs Victoria Secret prezentē 1,2 miljonus vērtu krūšturi

Lelde Petrāne,22.10.2012

Jaunākais izdevums

Apakšveļas ražotājs Victoria Secret Ņujorkā prezentējis apmēram 1,2 miljonus latu vērtu, ar dārgakmeņiem greznotu krūšturi, vēsta metro.co.uk.

Komplektā ar krūšturi nāk tam pieskaņota josta.

Brazīlijas modele Alesandra Ambrosio dārgo izstrādājumu prezentēs Victoria Secret modes skatē, kas notiks neilgi pirms Ziemassvētkiem - 4. decembrī.

«Es jūtos tik pagodināta, valkājot Ziedu fantāzijas krūšturi,» teikusi modele. Viņa akcentējusi, ka krūšturis pats par sevi esot gan seksīgs, gan ērts, turklāt vēl rotāts ar dārgakmeņiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV sieviešu apģērbu un skaistumkopšanas produktu ražotāja "Victoria's Secret" akciju kontrolpakete pārdota par aptuveni 525 miljoniem dolāru (486 miljoniem eiro), ceturtdien paziņoja kontrolpaketes līdzšinējais īpašnieks "L Brands".

Investīciju uzņēmums "Sycamore Brands" iegādāsies 55% "Victoria's Secret" akciju, bet "L Brands" īpašumā paliks 45% akciju.

"Victoria's Secret" pēdējos gados piedzīvojis tirdzniecības apjoma kritumu, un uzņēmumu aptvēris arī skandāls saistībā ar tā vadītāju Lesu Veksneru. Viņam bijušas saiknes ar cietuma kamerā pašnāvību izdarījušo amerikāņu finansistu Džefriju Epstīnu, kurš tika apsūdzēts par nepilngadīgu prostitūtu piegādāšanu prominentām personām.

Pēc "Victoria's Secret" pārdošanas darījuma pabeigšanas Veksners atkāpsies no uzņēmuma vadītāja amata un turpmāk būs kompānijas uzraudzības padomes goda priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

FOTO: Ieskats pasaules žilbinošākajā un dārgākajā apakšveļas šovā

Zane Atlāce - Bistere,13.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc vairāku gadu pārtraukuma Amerikas Savienotajās Valstīs uz brīdi bija nolaidušies slavenie Victoria`s Secret eņģeļi, žilbinošā šovā Ņujorkā demonstrējot jaunāko apakšveļas kolekciju.

Iepriekš šovs norisinājās Londonā, Parīzē un citviet. Šī gada modes skates centrālais objekts – dārgakmeņu krūšturis - bija aptuveni miljonu ASV dolāru vērtais krūšturis, kas veidots no 2100 Swarovski dimantiem. Krūštura tapšana ilga 930 stundas. Unikālo darinājumu prezentēja Viktorijas eņģelis Elza Hoska.

Victoria`s Secret modes skatē piedalījās pasaules slavenākās modeles, tostarp, māsas - Bella un Džidži Hadidas, Adriana Lima, Kendala Dženere, Teilore Hila, Vinnija Hārlova un citas. Tiesa brazīliešu izcelsmes modelei Adrianai Limai šī skate bija pēdējā – nespējot valdīt asaras, viņa šova laikā paziņoja par aiziešanu no tā. A.Lima bija Viktorijas eņģelis gandrīz 20 gadus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saistībā ar televīzijas translāciju reitinga mazināšanos un pret pasākumu vērstās kritikas uzliesmojumiem, apakšveļas zīmols “Victoria's Secret” paziņojis par ikgadējās modes skates atcelšanu, ziņo BBC.

Pirmo reizi “Victoria's Secret” apakšveļas modes šovs norisinājās 1995. gadā, kļūstot par nozīmīgu pop kultūras notikumu un ik gadu piesaistot miljoniem skatītāju. Taču pērn šovs piedzīvoja viszemākos skatījumus tā pastāvēšanas vēsturē, turklāt arī saņēma asu kritiku par seksismu, vecmodīgumu un dažādības trūkumu.

Zīmolu pārstāvošais uzņēmums “L Brands” ir atzinis, ka šobrīd ir svarīgi turpināt attīstīt zīmola mārketinga stratēģiju. “Mēs cenšamies saprast, kā pozicionēt zīmolu un kā veiksmīgāk komunicēt ar pircējiem,” investoriem sacīja “L Brands” finanšu direktors Stjuarts Burgdoerfers (Stuart Burgdoerfer).

Viņš pauda arī to, ka līdz šim šovi ir bijuši “svarīga zīmola daļa un vērienīgs sasniegums mārketingā”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulslavenās, ASV lielākās apakšveļas kompānijas Victoria’s Secret ikgadējo modes skati - jau astoņpadsmito - arī šoreiz var raksturot ar vārdiem - enģeļu spārni, dārglietas un skaistas sievietes.

Skates «nagla» bija modele Kandise Svanepoela (Candice Swanepoel) jeb viens no Victoria’s Secret «enģeļiem» tērpusies 10 miljonus ASV dolāru vērtā krūšturī.

Jaunākās tendences ASV apakšveļas nozarē var aplūkot šī raksta galerijā. Savukārt, ja interesē Latvijas ražotāji, kas darbojas šajā jomā, apskatiet Db.lv galeriju: Kā top?: New Rosme krūšturi vai lasiet laikraksta Dienas bizness rakstu: V.O.V.A. iegulda attīstībā pusmiljonu un eksportē uz Libānu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

10 jaunie Victoria's Secret «eņģeļi», kuri palīdzēs zīmolam pelnīt miljardus

Lelde Petrāne,29.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulslavenais amerikāņu apakšveļas zīmols Victoria's Secret nosaucis 10 jaunas modeles, kuras darbosies kā tā «eņģeļi».

Būšana par Victoria's Secret eņģeli atmaksājas. Astoņas no desmit pasaulē visvairāk pelnošajām modelēm ir sadarbojušās ar šo zīmolu.

Zīmolu arī turpmāk pārstāvēs eņģeļmeitenes Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Behati Prinsloo, Kandīsa Svanepoela un Lilija Aldridža.

Jaunpienācējas skatāmas raksta galerijā!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņujorkā norisinājusies kārtējā vērienīgā apakšveļas zīmola Victoria's Secret skate.

Tajā piedalījušies visā pasaulē atpazīstamie Victoria's Secret «enģeļi» (tā zīmols dēvē savas modeles) Alesandra Ambrosio, Adriana Lima un Kandise Svanepoela.

Fotogrāfijas skatieties raksta galerijā!

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Victoria's Secret enģeļi 2007., 2008. un 2009. gadā

Lelde Petrāne,09.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV 7. novembrī norisinājās slavenā veļas ražotāja Victoria's Secret 2012. gada skate, kurā par enģeļiem dēvētās modeles Adriana Lima, Miranda Kera, Alesandra Ambrosio un citas demonstrēja jaunākās modes tendences.

Db.lv palūkojās pagātnē - kādi šie «enģeļi» izskatījās 2007., 2008. un 2009. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vārds programmētājs daudziem asociējas ar jaunu vīrieti, kura raksturīgākās īpašības ir bāla sejaskrāsa, slikta stāja un zemas sociālās prasmes. Savukārt par modes jomā strādājošajām modelēm radies priekšstats kā par skaistulēm «bez smadzenēm».

Šos stereotipus veiksmīgi apgāž Lindseja Skota (Lyndsey Scott). Viņa ir zīmolu Prada un Victoria's Secret modele, kura savu brīvo laiku pavada, radot mobilās aplikācijas. 29 gadus vecā sieviete bijusi redzama tādos ietekmīgos izdevumos kā Harper's Bazaar, W un Vogue. Taču Skota lepnāka jūtoties brīžos, kad Apple apstiprina viņas iPhone un iPad aplikācijas, vēsta CNN.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2. decembrī Londonā norisinājās zīmola Victoria’s Secret ikgadējā modes skate, kurā par enģeļiem dēvētās modeles izrādīja «karstākās» tendences apakšveļas nozarē.

Apakšveļas zīmolu 1977. gadā dibināja amerikāņu uzņēmējs Rojs Reimonds (Roy Raymond).

Tagad tas ir lielākais apakšveļas tirgotājs ASV. Šobrīd uzņēmumu vada Šarena Džestera Tērnija (Sharen Jester Turney), kura šajā pozīcijā atrodas kopš 2006. gada.

Foto no pasaulslavenās modes skates var aplūkot raksta galerijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spītējot ievērojamam ceļotāju skaita kritumam un cerot uz pozitīvām pārmaiņām 2021. gadā, “ATU Duty Free” lidostā “Rīga” izveidojis divas jaunas tirdzniecības vietas un paplašina Latvijā ražoto preču un produktu pārstāvniecību, informēja uzņēmuma pārstāvji.

2020. gadā “ATU Duty Free” Latvijā guva 32% no 2019. gada ienākumu apjoma. Savukārt 2021. gada pirmā ceturkšņa ienākumi pielīdzināmi 13% no 2019. gada sākuma rezultātiem. Tomēr, pakāpeniski pielāgojoties jaunajiem apstākļiem un sadarbojoties ar lidostu “Rīga”, aviokompāniju “airBaltic” un citām aviācijas organizācijām, tirdzniecības uzņēmums turpina attīstību Latvijā. Nupat divu jaunu tirdzniecības vietu izveidošanai Rīgas lidostā ieguldīti 97 000 eiro.

2020. gadā lidostu “Rīga” apmeklēja par 74,2% mazāk pasažieru, nekā iepriekšējā gadā. Samazinājies arī apkalpoto lidojumu skaits. Šie rādītāji ievērojami ietekmēja ne vien aviokompānijas, bet arī lidostā “Rīga” esošo tirdzniecības uzņēmumu “ATU Duty Free”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pārstāvētā kafejnīcu tīkla “Costa Coffee” darbību pārņēmis starptautisks lidostu un dzelzceļa staciju mazumtirdzniecības uzņēmums “Lagardère Travel Retail”, tādējādi uzsākot savu darbību Latvijas tirgū.

Uzņēmums plāno līdz 2024. gada beigām investēt 500 000 eiro Latvijas “Costa Coffee” franšīzes attīstībā, tostarp jaunu kafejnīcu atvēršanā. Akcentējot Baltijas valstu nozīmi starptautiskajā Eiropas un pasaules tirgū, “Lagardère Travel Retail” nākamo piecu gadu laikā uzstādījis mērķi attīstīties kā Latvijā, tā kaimiņvalstīs.

Darījuma ietvaros “Lagardère Travel Retail” kopumā iegādājies 142 “Costa Coffee” kafejnīcas, kas atrodas Latvijā un Polijā.

Uzņēmums plāno paplašināt savu darbību, ne tikai attīstot esošo kafejnīcu tīklu, bet arī atverot cita veida tirdzniecības vietas.

“Šīs pārmaiņas iezīmē aizraujošu posmu mūsu uzņēmuma attīstībā. Tajā skaitā – paverot jaunus apvāršņus pozitīvām pārmaiņām un izaugsmei. Līdz 2024. gada beigām “Costa Coffee” attīstībā Latvijā plānots ieguldīt līdz pat 500 000 eiro. Pirmais solis tiks sperts jau pavisam drīz, verot jaunas kafejnīcas durvis tirdzniecības centrā “Akropole Alfa”, pauž "Costa Coffee" Latvijā uzņēmuma vadītāja un valdes locekle Aiva Strazdiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV 7. novembrī norisinājās slavenā veļas ražotāja Victoria's Secret 2012. gada skate.

Adriana Lima, Miranda Kera, Alesandra Ambrosio un citi «enģeļi» demonstrēja jaunākās modes tendences.

Skatē šogad par mūziku rūpējās arī dziedātāji: Rihanna, Džastins Bībers un Bruno Marss, kā arī tika demonstrēts 2,5 miljonus ASV dolāru vērtais ziedu fantāzijas krūšturis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

V.O.V.A. iegulda attīstībā pusmiljonu un eksportē uz Libānu

Vēsma Lēvalde,14.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas šūšanas SIA V.O.V.A. pēdējos trīs gados ražošanā ieguldījusi vairāk nekā pusmiljons latu.

Šogad uzņēmumā notikusi mārketinga stratēģijas maiņa jeb rebrendings, kas ietver jauna zīmola izstrādi un jaunas koncepcijas ieviešanu firmas veikalu tīklā, kā arī franšīzes izstrādi. Kopš jūnija zīmols V.O.V.A ieguvis jaunu dizainu un pārtapis par VOVA Lingerie, savukārt septembrī darbu sāka pirmais veikals Queen Lingerie, kas līdzās VOVA Lingerie ražojumiem piedāvā arī citu zīmolu preces. Paplašinot eksporta ģeogrāfiju un aktivizējot vietējo tirgu, pēdējos trīs gados ieguldīti aptuveni 555 tūkstoši latu jaunu iekārtu iegādē, tehnoloģisko procesu pilnveidošanā, dizaina un konstruktoru programmu iegādē, darbinieku apmācībā. Rezultātā pilnveidoti tehnoloģiskie procesi, uzlabota produkcijas kvalitāte un darba ražīgums, apgalvo uzņēmuma direktore Natālija Martiņišina. 2013.gadā V.O.V.A. plāno palielināt ražošanas un pārdošanas apjomu par 7,5%, salīdzinot ar 2012.gadu. Uzņēmums šogad investēs 70 tūkstošus latu jaunu iekārtu iegādē, 25 tūkstošus latu tehnikas un datorprogrammu iegādē, kā arī 35 tūkstošus latu Daugavpils filiāles paplašināšanā.

Komentāri

Pievienot komentāru