Jaunizveidotais alkohola ražošanas un tirdzniecības holdings Amber Beverage Group neizslēdz iespēju iegādāties vēl kādu Latvijas alkohola ražotāju vai izplatītāju, atzina kompānijas valdes priekšsēdētājs Sīmurs Fereira.
Jautāts, vai Amber Beverage Group plāno nopirkt vēl kādu uzņēmumu Latvijā, Fereira atzina, ka kompānija vienmēr ir ieinteresēta un izvērtē iespējas, kas atbilst attīstības redzējumam, - vai tā būtu sinerģija ar ražošanu, vai arī distribūciju.
«Konkrēta nodoma par kāda alkohola ražotāja pirkšanu vēl nav, bet turam acis vaļā un sekojam, kas notiek tirgū. Ir bijušas sarunas ar dažām kompānijām, kas varētu būt interesantas investoriem, un ceram, ka nākamgad sarunas tiks turpinātas, jāsagaida tikai īstais brīdis un iespēja,» sacīja uzņēmējs.
Tāpat viņš norādīja, ka Latvijas balzamam pēc pievienošanās holdingam būs iespēja koncentrēties uz zīmolu attīstību un jauniem tirgiem, savukārt holdingam paveras iespējas attīstīties, fokusējoties ne tikai uz alkohola ražošanu, bet arī uz izplatīšanu un loģistikas pakalpojumiem.
«Alkohola pārdošanas apjomi krītas par apmēram 2% katru gadu. Tirgus ir relatīvi mazs, liela iedzīvotāju daļa ir vecāka gadagājuma, tādēļ pircējiem joprojām pievilcīgāki būs produkti, kas ir interesanti cenas ziņā. Taču vienlīdz attīstība turpināsies arī premiālajā zīmolu sektorā. Holdinga uzņēmumi pārstāv dažādus biznesa virzienus - ražošana, izplatīšana, loģistikas pakalpojumi. Tā ir priekšrocība - varam veidot interesantu piedāvājumu gan premiālajā, gan ekonomiskajā segmentā,» sacīja Amber Beverage Group vadītājs.
Kā ziņots, holdinga kompānija Amber Beverage Group tika izveidota 17.oktobrī, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai SPI Group apvienojot Baltijas uzņēmumus - AS Latvijas balzams, dzērienu izplatītājus SPI Distribution Latvia, SPI Distribution Estonia un Bennet Distributors Lietuvā, specializēto dzērienu veikalu ķēdi Latvijas balzams veikali Latvijā un Darija Lietuvā.
Amber Beverage Group dibinātājs un 100% daļu īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētā kompānija S.P.I. Regional Business Unit B.V..
Latvijas balzams 2013.gadā strādājis ar 101,1 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 1,5% vairāk nekā 2012.gadā. Uzņēmuma peļņa sasniedza 5,7 miljonus eiro, kas ir par 3,8% mazāk nekā gadu iepriekš un tiek skaidrots ar izejvielu sadārdzinājumu. Uzņēmums ražo vairāk nekā 100 dažādu nosaukumu dzērienus.