Tirdzniecība un pakalpojumi

Aizliedz slēgt līgumu ar Creative Media Services par starptautiskās kultūras tūrisma reklāmas izstrādi

Žanete Hāka,18.02.2014

Jaunākais izdevums

Iepirkumu Uzraudzības birojs (IUB) aizliedzis Tūrisma attīstības valsts aģentūrai (TAVA) slēgt līgumu ar SIA Creative Media Services par starptautiskās kultūras tūrisma reklāmas kampaņas izstrādāšanu un īstenošanu 2013./2014. gadā, liecina paziņojums IUB mājaslapā.

Sūdzību IUB iesniedza SIA Inspired, kura skaidroja, ka, iepazīstoties ar iepirkuma komisijas protokolu, secināts, ka iepirkuma komisijas locekļu starpā pastāv šaubas par iepirkuma procedūras atbilstību labas pārvaldības praksei, turklāt iepirkuma komisija nav vienojusies par vienotiem vērtēšanas principiem un vienotas prakses piemērošanu attiecībā uz visiem pretendentiem, lai nodrošinātu godīgu vērtējumu. Iesniedzējs norādīja, ka viens iepirkuma komisijas loceklis nepiekrīt tam, ka komisija ir izpildījusi Ekonomikas ministrijas dienesta pārbaudes rezultātā ierosināto, proti, ka katrs iepirkuma komisijas loceklis argumentēti ir pamatojis katru vērtēšanas kritēriju.

Tāpat Inspired vērsa uzmanību, ka vienas iepirkuma komisijas locekles ieskatā, iespējams, pastāv atšķirīga attieksme pret pretendentiem, jo gandrīz visi iepirkuma komisijas locekļi vienu pozīciju vērtē ar 0 punktiem, bet viens komisijas loceklis ar 10 punktiem. Iesniedzējs uzskata, ka minētais rada šaubas par iepirkuma procedūras tiesiskumu, kā arī brīvas konkurences un vienlīdzības principa ievērošanu attiecībā uz visiem pretendentiem. Iesniedzējs norādīja, ka no iepirkuma komisijas sēdes protokolā minētā izriet, ka kompānija iepirkuma priekšmeta 2.daļā saņēmusi 749,70 punktus, bet SIA Creative Media Services – 748, 60 punktus, tomēr, ņemot vērā, ka SIA Creative Media Services piedāvājumā ir lielāks vēstkopas saņēmēju skaits, kā arī zemāka piedāvātā līgumcena, līguma slēgšanas tiesības piešķirtas SIA Creative Media Services.

TAVA šo Inspired iesniegumu uzskata par nepamatotu un nepiekrīt iesniegumā norādītajai argumentācijai, tomēr pārbaudot un izvērtējot lietas materiālus, noklausoties lietas dalībnieku iesnieguma izskatīšanas sēdē sniegtos paskaidrojumus, IUB iesniegumu izskatīšanas komisija uzskata, ka Inspired iesniegums ir pamatots. IUB komisija uzskata, ka konstatētie iepirkuma komisijas pieļautie iepirkuma procedūras pārkāpumi ir būtiski un varēja ietekmēt lēmumu par iepirkuma tiesību piešķiršanu, minētie pārkāpumi novēršami, veicot atkārtotu iesniegto piedāvājumu vērtēšanu.

Tādēļ TAVA aizliegts slēgt iepirkuma līgumu ar SIA Creative Media Services un uzdots 20 darba dienu laikā no lēmuma saņemšanas dienas novērst IUB konstatētos pārkāpumus, atkārtoti izvērtējot atklātā konkursā iesniegtos piedāvājums, un pieņemt lēmumu.

Db.lv jau rakstīja, ka decembrī noslēdzies TAVA pērnā gada 9. jūlijā izsludinātais atklātais konkurss par starptautiskās kultūras tūrisma reklāmas kampaņas izstrādāšanu un īstenošanu 2013./2014. gadā. Iepirkuma komisija atzinusi, ka SIA Creative Media Services piedāvājums atklātajā konkursā ir atzīstams par saimnieciski visizdevīgāko. SIA Creative Media Services piedāvātā līgumcena ir 317,18 tūkstoši latu bez PVN.

Par kampaņas mērķi tika izvirzīts uzdevums - veicināt Latvijas kā kultūras tūrisma galamērķa un Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas 2014.gadā atpazīstamību noteiktās mērķa grupās Latvijai prioritāros ārvalstu tirgos un ar publicitātes palīdzību ārvalstu masu medijos un sociālajos tīklos sekmēt ne tikai atbilstošo Latvijas tūrisma interneta resursu apmeklētību, bet arī ceļotāju skaita palielināšanos Latvijā ārpus aktīvās tūrisma sezonas.

Saskaņā ar Latvijas tūrisma mārketinga startēģiju 2010. – 2015. gadam, TAVA visus pēdējos gadus mārketinga aktivitātes īsteno galvenokārt augsti prioritārajos un prioritārajos tirgos. Likumsakarīgi, ka arī par kultūras tūrisma reklāmas kampaņas mērķa valstīm tika izraudzīti šie paši tirgi – Vācija, Krievija, Zviedrija, Somija un Norvēģija -, kuros jau ir veiktas vislielākās iestrādes un varētu gaidīt arī vislielāko atdevi. Kampaņas uzsvars tiks likts uz speciālu ceļojumu piedāvājumu konkursa mērķa valstīs, skaidro TAVA.

Iepirkuma priekšmets attiecas uz kultūras tūrisma reklāmas kampaņu Vācijas, Krievijas, Somijas, Zviedrijas un Norvēģijas mērķa tirgos, piesaistot kampaņas partnerus un nodrošinot speciālo ceļojuma piedāvājumu.

Kampaņas finansējums paredzēts ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pētījums: Sociālo tīklu lietotāji visbiežāk pārtrauc sekot uzņēmumu lapām garlaicīga satura dēļ

LETA,13.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālo tīklu lietotāji visbiežāk pārtrauc sekot uzņēmumu vai zīmolu lapām sociālajos medijos to garlaicīgā satura dēļ, liecina mediju aģentūras Creative Media Services veikts pētījums.

Kā liecina pētījuma rezultāti, pārāk garlaicīgs saturs ir galvenais iemesls beigt sekot uzņēmuma vai zīmola lapām 24% lietotāju, kam seko vilšanās saņemt cerēto informāciju - 17%, kā arī pārāk daudz publicēto ziņu, ko par savu atteikšanās iemeslu norādījuši 16% respondentu.

Tāpat cilvēkiem nepatīk pārāk komerciāls lapas saturs, kā arī tas, ja uzņēmuma vai zīmola lapā ir pārāk maz ziņu.

Tikmēr 14% aptaujāto norādījuši, ka no lapām atsakās, kad beidzies viņus interesējušais konkurss, bet 9% izvēlas nesekot to uzņēmumu lapām, kuru klienti viņi vairs nav.

Mediju aģentūras Creative Media Services pētījumā apkopoti dati par nozīmīgākajiem sociālajiem medijiem Latvijas interneta lietotāju vidū, vērtēta to popularitāte dažādās sociāli demogrāfiskajās grupās, veikta korporatīvo lapu sekotāju attieksmes analīze un vērtēta zīmolu komunikācijā izmantotā satura atdeve. Tā sagatavošanā izmantoti pētījumu kompānijas TNS jaunāko pētījumu dati, 1034 interneta lietotāju aptaujas rezultāti un deviņu zīmolu sociālo mediju profilu kvalitatīvā pētījuma analīzes dati. Pētījums tiek veikts reizi gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darba laikā, no plkst.9 līdz plkst.17, visbiežāk apmeklētais sociālais tīkls ir Twitter.com, liecina mediju aģentūras Creative Media Services veikts pētījums.

Kā rāda pētījuma rezultāti, darba laikā Twitter.com apmeklē 43% respondentu, kam ar 40% seko Instagram.com, bet trešais darba laikā biežāk apmeklētais sociālais tīkls ir Facebook.com, ko apmeklē 36% respondentu.

Tikmēr Odnoklassniki.ru un Draugiem.lv darba laikā apmeklē 31% aptaujāto, bet Vkontakte.ru un YouTube.com darba laikā mēdz apmeklēt 30% respondentu.

Kamēr visi sociālie tīkli pārsvarā tiek apmeklēti vakarā līdz plkst.22 un to apmeklētāju skaits ir līdzīgs, no rītiem visapmeklētākais tīkls ir Draugiem.lv, bet naktīs visaktīvākie ir Vkontakte.ru lietotāji.

Mediju aģentūras Creative Media Services pētījumā apkopoti dati par nozīmīgākajiem sociālajiem medijiem Latvijas interneta lietotāju vidū, vērtēta to popularitāte dažādās sociāli demogrāfiskajās grupās, veikta korporatīvo lapu sekotāju attieksmes analīze un vērtēta zīmolu komunikācijā izmantotā satura atdeve. Tā sagatavošanā izmantoti pētījumu kompānijas TNS jaunāko pētījumu dati, 1034 interneta lietotāju aptaujas rezultāti un deviņu zīmolu sociālo mediju profilu kvalitatīvā pētījuma analīzes dati. Pētījums tiek veikts reizi gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Latvijas kultūras tūrisma iespējas ārvalstīs reklamēs par 317 tūkstošiem latu

Žanete Hāka,28.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzies Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) 9. jūlijā izsludinātais atklātais konkurss par starptautiskās kultūras tūrisma reklāmas kampaņas izstrādāšanu un īstenošanu 2013./2014. gadā, informē TAVA.

Iepirkuma komisija atzinusi, ka SIA Creative Media Services piedāvājums atklātajā konkursā ir atzīstams par saimnieciski visizdevīgāko. SIA Creative Media Services piedāvātā līgumcenair 317,18 tūkstoši latu bez PVN.

Par kampaņas mērķi tika izvirzīts uzdevums - veicināt Latvijas kā kultūras tūrisma galamērķa un Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas 2014.gadā atpazīstamību noteiktās mērķa grupās Latvijai prioritāros ārvalstu tirgos un ar publicitātes palīdzību ārvalstu masu medijos un sociālajos tīklos sekmēt ne tikai atbilstošo Latvijas tūrisma interneta resursu apmeklētību, bet arī ceļotāju skaita palielināšanos Latvijā ārpus aktīvās tūrisma sezonas.

Komentāri

Pievienot komentāru