No Porsche sporta modeļu kolekcijas 718 Cayman ir spilgts tīrradnis, kas «bravo» saucienus par brauktprasmi un lielisko šasiju saņemtu pat no Formula 1 seriāla braucējiem
Tā nu tas ir, ka pat klasiskais un svarā smagnējais Porsche 911 ar visām apakšnominācijām, ieskaitot arī 911 turbo, nav tik jautrs un dzīvespriecīgs auto kāds ir 718 Caymann. Šasija un motora novietojums automobiļa viducī ar lielisku izsvarojumu ir 718 Cayman ieroči, kas liks ļodzīties kājām ikvienam, kas alkst kārtīgi izvizināties ar jaudīgu un satriecoši labi vadāmu klasiskās piedziņas auto.
Tāpat kā 718 Boxster arī 718 Cayman svarīgākā sastāvdaļa ir jaunie, horizontālie četrcilindru opozītmotori ar turbopūti, proti, divu litru 300 ZS priekš 718 Cayman un 350 ZS jaudīgais 2,5 litru motors 718 Cayman S vajadzībām. Šo rindu autora rīcībā uz dažām dienām nonāca salīdzinoši vienkārši nopakots burkānkrāsas Porsche 718 Cayman ar 300 ZS jaudīgo turbomotoru. Tad nu šis jaukais auto, kas bāzes izpildījumā maksā 52 272 eiro, saņemot vairākus papildelementus, tostarp 20 collu Turbo dizaina diskus, 7 pakāpju Porsche Doppelkupplung (PDK) pārnesumkārbu, komforta sēdekļus, melnas ādas salonu, Sports hrono pakotni u.c. jaukumus, tostarp 1970 eiro vērto Lava Orange virsbūves krāsojumu maksās jau 82 637 eiro. Par spīti tam, ka visi Porsche sporta auto divīzijas eksemplāri ir izteikti vasaras sezonas mīļotāji, izrādījās, ka arī ziemā ar 718 Cayman braukt ir īsta bauda.
Visu rakstu Brauktprasmes džedajs no Cufenhauzenas lasiet 13. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.