Sekojot pasaules tendencēm kafijas pagatavošanas jomā, jaunatvērtajā LMT tehnoloģiju izmēģināšanas centrā Rīgā uzstādīts kafijas printeris, kas piedāvā iespēju personalizēt dzērienu, kafijas putās uzdrukājot foto.
LMT tehnoloģiju izmēģināšanas centrs Ģertrūdes un Brīvības ielu stūrī durvis vēra jūnija sākumā. Tajā līdzās rēķinu apmaksai un jaunu viedierīču iegādei ikviens apmeklētājs var ne tikai izmēģināt auto un skeletona virtuālās realitātes simulatorus un apskatīt Latvijā lielāko dronu, bet arī baudīt tasi eko kafijas.
«Modernās tehnoloģijas ienāk ne tikai informācijas tehnoloģiju un komunikāciju nozarē, bet arī restorānos un kafejnīcās. Līdz ar kafijas baudīšanu, viesiem būs iespēja katru kafijas tasīti personalizēt, uzdrukājot kafijas putās pašu iesūtītu attēlu vai ziņojumu,» stāsta Oskars Skara, «Kolonāde Cafe» valdes loceklis.
Kā norāda kafejnīcas pārstāvis, zīmējums uz kafijas putām tiek veidots ar ekoloģiskajām pārtikas krāsvielām un apdrukas process, sākot no bildes izvēles līdz gatavam rezultātam, ilgst mazāk nekā minūti. Šobrīd foto vai tekstu kafijas putās var izdrukāt bez papildu samaksas.
«Kolonāde Classic» kafijas pupiņas nāk no Brazīlijas un Kolumbijas, savukārt «Kolonāde Filter & Espresso» kafijas pupiņas nāk no Marcala apkaimes. Šīs kafijas tiek īpaši grauzdētas «Kolonādes Cafe» zīmolam. Kafijas dzērienu cenas ir sākot no 2 līdz 6 eiro.
Kafejnīcā piedāvā arī krufinus, kas ir Amerikā, Čikāgā radies produkts - kruasāna un mafina apvienojums. «Konditorejas jomā ir jāseko līdzi inovācijām, lai izveidotu jaunus produktus, kuri varētu pārsteigt pasauli. Savu laiku ļoti populāri bija makarūni, tagad savu izaugsmi piedzīvo eklēri, bet uzskatu, ka uz papēžiem min krufini. Ideja par kruasāna un mafina apvienošanu Latvijas restorāna meistariem iepatikusies, tāpēc mēs pievērsāmies eksperimentam un no pagājušā gada maija tos gatavojam,» komentē Aiva Sakša, «Kolonāde Cafe» tirdzniecības vadītāja.
Šobrīd Latvijā darbojas 60 «LMT» klientu centri, no tiem 27 klientu centri pēdējo trīs gadu laikā piedzīvojuši rekonstrukciju vai būtiskus uzlabojumus. Tas pozitīvi ietekmē klientu plūsmu, ko apliecina arī iekārtu tirgus tendences: ja pagājušajā gadā Latvijas viedtālruņu tirgus apjoms palielinājies par 10%, «LMT» iekšējā tirgus palielinājums ir 15%. Tāpat «LMT» ir novērojis, ka klienti iegādājas aizvien dārgākus viedtālruņus. Vērojama arī strauji pieaugoša interese par viedpalīgu iegādi – «LMT» iekšējais viedpalīgu tirgus palielinājies par 117%.