Vācu kompānijas Opel pirmais elektroauto Opel Ampera Vācijā ir izraisījis milzīgu ažiotāžu. Potenciālajiem pircējiem gan ir jāpaciešas, jo pēc labākā scenārija Ampera sērijveida ražošanā nonāks 2010. gadā.
2009. gada Ženēvas autoizstādē Opel Ampera pārsteidza ar glītu dizainu, skaidru norādot, ka arī videi draudzīgie auto var būt simpātiski auto. Finanšu grūtībās nonākušais vācu uzņēmums, kurš vairākus mēnešus cenšas saraut laulības saites ar General Motors, paredz Ampera modelim spožus panākumus, ko apliecina pircēju interese pašmaju tirgū.
Atgādināsim, ka Opel Ampera ir General Motors produkta Chevrolet Volt kopija. Piecdurvju Ampera būs 4 sēdvietas; to darbinās General Motors (GM) novatoriskā Voltec elektropiedziņas tehnoloģija. Īsos braucienos, kuru garums nepārsniedz 60 km, Opel Ampera izmantos tikai litija jonu akumulatoros uzkrātu enerģiju; akumulatorus varēs uzlādēt, pieslēdzoties parastai 230 voltu elektrotīkla rozetei. Garākos braucienos automašīnas elektromotoru ar enerģiju apgādās ģenerators, kuru griež neliels 1.4 litru iekšdedzes dzinējs. Neuzpildoties Ampera var nobraukt aptuveni 1000 kilometru. 181 kilogramu smagās litija jona baterijas ražos Dienvidkorejiešu piegādātājs LG Chem.