Inovāciju dienu ietvaros 26.novembrī valdības pārstāvji pasniegs ikgadējo Latvijas Kvalitātes balvu. Savukārt Swedbank un Latvijas Kvalitātes asociācija piešķirs Klientu apkalpošanas gada balvu.
Balvu pasniegšana apvienota ar konferenci Praktiskā inovācija – no idejas līdz rezultātam.
Latvijas Kvalitātes balvu jau 12.gadu par augstākajiem sasniegumiem uzņēmējdarbībā tradicionāli pasniedz LR Ministru prezidents vai viņa pilnvarota persona. Balvas mērķis ir veicināt ilgspējīgas un pasaules tirgū konkurētspējīgas uzņēmējdarbības attīstību Latvijā. Latvijas Kvalitātes balva ir izstrādāta, pamatojoties uz Eiropas kvalitātes fondā (EFQM – European Foundation for Quality Management) izveidoto Izcilas uzņēmējdarbības modeli.
Latvijas Kvalitātes balva ir LR Ministru Kabineta atzīts, atbalstīts un 1997.gada 16.decembrī ar LR Ministru Kabineta noteikumiem apstiprināts Latvijas Kvalitātes asociācijas un LR Ekonomikas ministrijas organizēts ikgadējs pasākums.
Latvijas Kvalitātes balvu ir veidojis mākslinieks Juris Gagainis-Kagainis.
Klientu apkalpošanas gada balvas idejas autori ir Swedbank (Hansabanka), savukārt kritēriju izstrādātāji un vērtēšanas un administrēšanas procesa īpašnieki ir Latvijas Kvalitātes asociācija.
Balvas mērķis ir veicināt Latvijas uzņēmumu sistemātisku darbu pie klientu apkalpošanas standartu izstrādes un ieviešanas praktiskajā darbībā, paaugstinot klientu apmierinātību un gan uzņēmuma, gan visas valsts konkurētspēju, un izteikt publisku atzinību tiem, kas klientu apkalpošanā sasnieguši vislabākos rezultātus.
Klientu apkalpošanas gada balva tiek pasniegta jau kopš 2005.gada. Šogad tās autors ir mākslinieks Armands Jēkabsons.Viņš ir vairāku balvu autors, starp kuriem pazīstamākās ir Lielā Mūzikas balva, Gada balva medicīnā, XXIII Vispārējo latviešu dziesmu svētku balva, u.c.
Konferenci organizē Ekonomikas ministrija un Latvijas Kvalitātes asociācija. Balvas tiks pasniegtas plkst. 14.30. Konferencees norises vieta - Maritim Park Hotel.