ASV Nacionālās Futbola līgas čempionāta finālspēles Super Bowl XLVIII laikā pārraidītās reklāmas katru gadu visā pasaulē gūst milzu uzmanību. Piedāvajam aplūkot šā gada ASV Superkausa laikā izrādītās un lielāko rezonansi guvušās reklāmas.
Superkausa laikā pārraidīto reklāmu rullīšus skatieties augstāk galerijā!
Reklāmas rullīši ASV Nacionālās futbola līgas (NFL) finālspēles pārraides laikā nu jau pašas par sevi ieguvušas būtisku nozīmi gan reklāmas industrijā, gan kultūrā kopumā. Ievērojamās izmaksas un milzīgais to skatītāju skaits liek reklāmdevējiem īpaši pārdomāt šo reklāmu saturu. Turklāt ievērojams cilvēku skaits NFL finālspēles pārraidi skatās tikai reklāmu dēļ.
Šīm reklāmām īpašu uzmanību pievērš arī speciāli izveidotas organizācijas, kas pēta to, kura no reklāmām bijusi veiksmīgākā un guvusi lielāko rezonansi sabiedrībā.
Katru gadu NFL ir ASV televīzijas skatītākā pārraide, un šogad, līdzīgi kā pērn, 30 sekunžu garas reklāmas pārraide NFL laikā izmaksā līdz pat 4 miljoniem ASV dolāru.
Skatītāju ziņā 2011. gadā tika uzstādīts absolūtais rekords, un NFL finālspēli pie saviem televizoru ekrāniem vēroja vidēji 111 miljoni skatītāju.