Aizejošā gada lielākās mārketinga izgāšanās bijuši peldkostīmi astoņgadīgām meitenēm ar krūšu palielināšanas efektu, RIM nesekmīgais mēģinājums ielauzties planšetdatoru tirgū, kā arī Disney plāns izveidot nākamo 3D grāvēju.
2011. gada mārketinga lielākās izgāšanās apkopojusi vietne Daily Finance.
Šā gada martā apģērba ražošanas kompānija Abercrombie & Fitch laida klajā peldkostīmu līniju meitenēm Ashley. Peldkostīma augšdaļai bija iestrādāts push up efekts (krūšu apmēra palielināšana). Peldkostīms tika piedāvāts meitenēm vecumā no astoņiem līdz 14 gadiem.
Kompānijas izveidotais peldkostīms saskārās ar spēcīgu vecāku grupu un bērnu attīstības ekspertu kritiku. Vēlāk apģērba ražotājam nācās mainīt rekomendējošo vecumu.
Septembrī kompānija Netflix paziņoja, ka nodalīs savu tiešsaistes video servisu un DVD piegādes pakalpojumu. Tiešsaistes video vajadzēja turpināt strādāt, izmantojot Netflix zīmolu, savukārt DVD piegādēm tiktu izmantots jaunradīts zīmols Qwikster.
Netflix plāns izsauca pamatīgas klientu dusmas, kas lika kompānijai atteikties no Qwikster vēl pirms tā laišanas klajā. Kompānijas izpilddirektora blogā paziņojumam par atteikšanos no Qwikster, sekoja 27 tūkstoši saniknotu komentāru. Daily Finance vēsta, ka pasākums kompānijai lika zaudēt 800 tūkstošus klientu.
Trešo lielāko mārketinga izgāšanos piedzīvoja ASV autobūves kompānija General Motors (GM). Kompānija par veselu pusgadu paātrināja Chevrolet Volt automobiļu tirdzniecības uzsākšanu, taču drīz bija spiesta atzīt, ka «ir naivi cerēt, ka pasaule pāries uz elektroautomašīnām jau rīt». GM pirmajā tirdzniecības mēnesī bija izdevies pārdot tikai 125 Chevrolet Volt modeļus, kā arī atsevišķām automašīnām aizdegās baterija.
Ceturtajā vietā iekļuvis HTC Facebook viedtālrunis. Jūnijā kompānija HTC nāca klajā ar HTC Status, kuram bija jābūt pirmajam Facebook viedtālrunim. HTC Status bija aprīkots ar speciālu «Patīk» (Like) pogu, taču lietotājiem šis tālrunis nešķita pietiekoši interesants un ierīces pārdošanas apjomi saglabājās zemi.
Par piekto lielāko izgāšanos medijs atzinis kompānijas Research In Motion (RIM) radīto planšetdatoru PlayBook. Ierīce bija viena no gaidītākajām patēriņa elektronikas precēm 2011. gadā, kā arī nopietnākais RIM mēģinājums spēkoties ar kompāniju Apple planšetdatoru jomā.
Tomēr RIM savam ražojumam nespēja piedāvāt tik daudz lietojumprogrammu kā Apple. Kompānijas planšetdators tika uzņemts ļoti atturīgi. RIM nācās samazināt savu pārdošanas apjomu prognozi līdz vienai trešdaļai no sākotnēji iecerētā. Kompānija neveiksmi ar PlayBook saista ar «izmaiņām planšetdatoru tirgū,» ar kurām tiek saprasta populārā un lētā Amazon Kindle Fire parādīšanās, norāda Daily Finance.
Sestajā vietā iekļuvis trīsdurvju Fiat 500, kuram vajadzēja ASV no troņa gāzt BMW Mini. Tomēr, vēl pirms transportlīdzekļa tirdzniecības uzsākšanas, tam netika paredzēta spoža nākotne. «Es neredzu iespējas ASV tirgū mazākai automašīnai nekā [Ford] Fiesta,» norādīja Ford izpilddirektors Alens Mulalijs. Viņam izrādījās taisnība – 2011. gadā Fiat ASV cerēja pārdot 50 tūkstošus Fiat 500, taču realitātē amerikāņi iegādājās nedaudz mazāk par 12 tūkstošiem automašīnu, raksta Daily Finance.
Savukārt septītā lielākā izgāšanās bijusi kinostudijas Disney filma Marsam vajag mammas (Mars Needs Moms). Kinostudija cerēja, ka tai izdosies atkārtot Avatar panākumus un jaunākā 3D grāvēja tapšanā iztērēja 175 miljonus ASV dolāru. Savā pirmizrādes nedēļā filma nopelnīja tikai 6,9 miljonus dolāru. Kopumā filma studijai izraisīja 130 miljonu ASV dolāru lielus zaudējumus.