Vakar, 3. aprīlī Patērētāju tiesību aizsardzības centrs publiski ziņoja par 2024. gadā saņemtajām patērētāju sūdzībām un sniegtajām konsultācijām par finanšu pakalpojumiem.
Arī 4finance kā finanšu pakalpojumu dalībnieks atskatās uz aizvadīto gadu un sniegto pakalpojumu kvalitāti.4finance 2024. gadā Latvijā izskatīja un izvērtēja vienu miljonu kreditēšanas iesniegumu. No šī miljona pozitīvs lēmums par kredīta izsniegšanu tika pieņemts aptuveni 200 tūkstošiem pieteikumu, ieskaitot atkārtotos klientu iesniegumus – jeb 20 % – no kopējā iesniegumu skaita.
Sūdzību skaits par 4finance sniegto pakalpojumu pēc 1 miljona pieteikumu izskatīšanas un kredītu izsniegšanas – vienpadsmit par visu 2024. gadu.Turklāt 2024. gads nav izņēmums – klientu sūdzību iesniegumu skaits 2023. gadā – 18, 2022. gadā – 10, šogad – 1.
“4finance sniegtais patēriņa kreditēšanas pakalpojums ir kvalitatīvs. Esam sasnieguši līmeni, kur klienti saistībā ar saņemto vai nesaņemto pakalpojumu iesniegt sūdzību izlemj 0,001 gadījumos no 100. Tas ir labs rādītājs, uz kuru tiekties gan visai pārējam nebanku kreditēšanas sektoram, gan bankām. Esam to panākuši, izveidojot nopietnu, robustu kredītspējas vērtēšanas sistēmu, kas efektīvi darbojas. Rezultātā mūsu klienti saņem kvalitatīvu pakalpojumu, ar kuru ir apmierināti. Un 4finance sniedz labu pakalpojumu tiem klientiem, kuru maksātspēja ir atbilstoša. Varētu teikt, ka par mūsu darbu sūdzību nav,” secina Givdo Endlers, 4finance vadītājs Latvijā.