Dienu pirms vēlēšanām, kad likums aizliedz turpināt priekšvēlēšanu aģitāciju, dažādo partiju reklāmas Rīgā aizstājuši plakāti, kuros redzams Rīgas Dinamo kapteinis Sandis Ozoliņš, kurš tur rokās savu formas kreklu ar astoto numuru, bet paraksti pie plakātiem skan «Par labu hokeju!» un «Par labu Dinamo!». Tas satraucis cilvēkus, kuri plakātos saskatījuši slēptu priekšvēlēšanu aģitāciju, tādēļ sūdzējušies Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojam (KNAB), kas tagad izvērtē sūdzības, portālam Diena.lv skaidroja KNAB pārstāve Ieva Karlsberga.
Viņa gan norādīja, ka KNAB var izvērtēt tikai priekšvēlēšanu aģitācijas finansiālo pusi – šajā gadījumā to, vai plakātu izmaksas būs iekļautas partiju reklāmas izdevumu uzskaitēs. Savukārt to, vai nav ticis pārkāpts aizliegums aģitēt dienu pirms vēlēšanām, esot jājautā policijai.
Partiju apvienības Par labu Latviju! (PLL), kura vēlēšanās startē ar astoto sarakstu, preses sekretārs Edgars Vaikulis Diena.lv atzina, ka PLL ir zinājuši par to, ka šāda reklāmas kampaņa bijusi plānota. «Būtu grūti noliegt, ka Dinamo vadība ir pārstāvēta arī PLL valdē, bet šis process no mūsu puses nav organizēts,» uzsvēra E.Vaikulis. Viņš atzina, ka tikai priecājas par to, ka ir atradušies labi cilvēki, kas šādi netieši popularizējot PLL. Jautāts, vai šajā gadījumā nevar saskatīt priekšvēlēšanu aģitācijas kārtības pārkāpumu, viņš teica, ka tas būtu jājautā Dinamo vadītājiem.
Savukārt sabiedrības par atklātību Delna eksperte Līga Stafecka norādīja, ka reklāmas saturs «droši vien ir slēpts veids, kā aģitēt par labu astotajam sarakstam». Viņa tomēr atzīst, ka, ņemot vērā Latvijas līdzšinējo juridisko praksi, to varētu būt visai grūti pierādīt. Viņa arī teica, ka, iespējams, trača sacelšana ir tieši tas, ko plakātu izvietotāji vēlējušies: «Domāju, ka tas ir partijas kampaņas vadītāju solis, kuri tādējādi vēlējušies panākt, lai šodien, kad citas partijas vairs neaģitē, visi par to runā!»
Dinamo ģenerāldirektors Zigmārs Priede skaidroja, ka hokeja klubs esot saņēmis «unikālu piedāvājumu no SIA JG Projekt - izvietot vairāk nekā trīssimt Rīgas Dinamo vides reklāmas plakātus pa visu Rīgu bez maksas uz trim dienām». Runājot par to, kādēļ tieši Sandis Ozoliņš izvēlēts par reklāmas seju, Z.Priede uzsvēra, ka «Sandis mums ir labākais aizsargs, kapteinis un komandas balss, bet tikpat labi tas varēja būt spēlētājs ar sesto, četrpadsmito vai jebkuru citu numuru, jo mums visi spēlētāji ir labi». Savukārt par ziņām, ka reklāmas akciju izvērtēs KNAB, viņš vien norādīja, ka «viņiem ir tādas tiesības [izvērtēt]».