Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmuma Omniva apgrozījums Latvijā 2021.gadā palielinājies par 47 %, sasniedzot 18 miljonus eiro, bet uzņēmuma peļņa pieaugusi līdz 2,54 miljoniem eiro.
Līdztekus uzņēmums veicis arī būtiskus ieguldījumus pakomātu tīkla paplašināšanā, investējot tajā 2,8 miljonus eiro, uzstādot 92 jaunu pakomātu, kā arī paplašinot vairāk nekā 100 esošās iekārtas.
“2021. gadā ieguldījām lielas pūles pakalpojumu spektra diversifikācijā un to kvalitātes latiņas celšanā. Ar sasniegto esam apmierināti – lai arī veiktas lielas investīcijas, joprojām spējām nodrošināt ļoti strauju izaugsmi visos pakalpojumu segmentos. Arī šogad plānojam turpināt strādāt ar ievērojamu pieaugumu un īstenot nākamo pakomātu tīkla paplašināšanas kārtu, uzstādot papildus 75 vienības” norāda Omniva vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare.
B.Krauze-Čebotare uzsver, ka 2022.gada uzņēmums plānojis ambiciozu apgrozījuma pieaugumu (+23%). Mērķi plānots sasniegt gan audzējot pakomātu sūtījumu apjomu, gan arī stiprinot savas pozīcijas e-komercijas biznesa pakalpojumu segmentā, arvien lielākam skaitam klientu nodrošinot pilna loģistikas cikla pakalpojumus – vienotu tiešsaistes norēķinu un piegādes risinājumu e-veikaliem, komplektēšanas un apstrādes pakalpojumus, kā arī ātru un uzticamu piegādes servisu visā Baltijā.
Lai stiprinātu tirgus līdera pozīcijas un kļūtu par iecienītāko loģistikas partneri Baltijā, Omniva izstrādājusi arī jaunu Baltijas grupas līmeņa stratēģiju nākamajiem četriem gadiem, kurā galvenie uzsvari likti uz efektivitātes celšanu, procesu automatizāciju, pakalpojumu kvalitāti un fokusu uz klientiem, kā arī ilgtspējas izaicinājumu pārvarēšanu. Tāpat jau šobrīd uzsākts darbs arī pie uzņēmuma zīmola atjaunošanas.
Savukārt Omniva grupas pamatdarbības kopējie ienākumi pērn sasnieguši 148,7 miljonus eiro, kas ir par 10% vairāk nekā 2020. gadā.
“Aizvadītajā gadā esam ieviesuši automātisku muitas deklarēšanas sistēmu, paplašinājām pakomātu tīklu visā Baltijā un ieviesām “vairāki sūtījumi vienā skapītī” risinājumu. Papildus tam, ka esam investējuši klientiem draudzīgāku pakalpojumu ieviešanā, Omniva 2021. gadā ir spējusi būtiski palielināt gan apgrozījumu, gan peļņu. Pieaugošie e-komercijas radītāji ir pozitīvi ietekmējuši sūtījumu piegādes pakalpojumu apjomus un palielinājuši ieņēmumus visā Baltijā,” stāsta Omniva valdes priekšsēdētājs Marts Mägi.
Omniva grupa skaidro, ka aizvadītajā gadā arī starptautiskā biznesa apgrozījums bijis daudz labāks, nekā gaidīts, jo papildus jau esošajam piegāžu tīklam pievienoti jauni galamērķi (Somija, Moldova u.c.).