Foto

Olimpiskie tetovējumi

Gunta Kursiša,31.07.2012

Jaunākais izdevums

Daudzi sportisti, kas piedalās Londonas Olimpiskajās spēlēs, savu ķermeni izrotājuši ar tetovējumiem, turklāt nereti šie tetovējumi ir Olimpisko spēļu simboli – pieci savā starpā savīti apļi. Tāpat daži sportisti olimpiskajiem apļiem tetovējumā pievienojuši savas valsts simbolus.

Savukārt dažu sportistu tetovējumi nav saistīti ar Olimpiskajiem simboliem, tā, piemēram, uz Moldovas boksera Vasilija Belous augšdelma redzams reliģisks motīvs – krusts, Jēzus Kristus un divi eņģeļi.

Ziņu aģentūra Reuters apkopojusi attēlus no Londonas Olimpisko spēļu sportistu tetovējumiem.

Olimpiskais simbols – pieci savā starpā savīti apļi – radīts 1912. gadā, un to dizainu veidoja P. De Kubertēns. Apļi simbolizē piecas pasaules daļas un simbolizē piecu kontinentu vienotību.

Tāpat pie nevienas Olimpiskās spēles neiztiek bez karoga, emblēmas, uguns un lāpas stafetes, edaļām, Olimpiskās himnas, talismana un zvērestiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Profesionāļiem tetovējumi netraucē

Anda Asere,21.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudzās nozarēs tetovējumi netraucē darbā, tomēr joprojām ir nozares, kur lietišķais stils ir nozīmīgs

«Ja kādreiz tetovējums varēja nozīmēt to, ka cilvēkam ir bijusi problēma ar likumu vai vismaz slikta draugu kompānija, tad mūsdienās tas vairāk ir veids, kā izrotāt savu ķermeni. Starp maniem draugiem un paziņām vieglāk ir nosaukt tādus, kuriem nav, nevis kuriem ir tetovējums, mani ieskaitot. Mani tetovējumi ir dāvana man pašam 30 gadu jubilejā, tie tika veidoti ļoti apzinātā vecumā. Nekad neesmu sastapies ar nosodījumu, un tetovējums man drīzāk ir palīdzējis nekā traucējis veidot attiecības ar cilvēkiem,» stāsta Mārtiņš Staķis, Innocent Cafe vadītājs.

4finance Biznesa analīzes vadītāja Ata Verdenhofa skatījumā tetovējums nav noteicošais rādītājs, lai veidotu vai neveidotu darba attiecības ar potenciālo darbinieku. «Būtiskākais ir darbinieka zināšanas, prasmes un pieredze,» viņš uzskata. A. Verdenhofam tetovējumi nav traucējuši ne iepriekšējā darbā, ne arī šobrīd, jo lietišķs apģērbs, piemēram, uzvalks, tetovējumus nosedz, un tie ir redzami tikai tad, kad viņš ir neformālā vidē ar atbilstošu apģērbu. «Protams, ir bijusi interesanta pirmā reakcija no kolēģiem, kuri iepriekš nav redzējuši manus tetovējumus. Tas parasti notiek iekšējos uzņēmuma pasākumos, kad kolēģi mēdz jautāt, kāda ir tetovējuma nozīme un kāpēc esmu izvēlējies attiecīgo simbolu, tekstu,» viņš stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grieķijas Olimpijā iedegta Olimpiskā lāpa, kas uzsāks savu vienpadsmit nedēļu ceļojumu, kurš noslēgsies Londonas vasaras olimpisko spēļu atklāšanas ceremonijā.

Olimpiskā lāpa tika aizdedzināta no saules, izmantojot speciālu tradicionālu parabolisku spoguli. Ceremonijā piedalījās dažādu valstu un organizāciju pārstāvji.

Lāpas ceļojums norisināsies Grieķijā, Īrijā un Lielbritānijā. Pēdējās vasaras olimpiskajās spēlās, kas notika Ķīnā, olimpiskā lāpa veica ceļojumu apkārt visai zemeslodei. Ceļojumu pavadīja protesti pret Ķīnas politiku Tibetā, un Parīzē lāpu demonstrētājiem pat izdevās nodzēst.

Lāpas aizdegšanas ceremonija notika Olimpijas drupās, kur olimpiskās spēles organizēja senie grieķi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai cilvēkam būtu iespēja iegūt kaut mazumiņu Latvijas dizaina, Tinte:te radījusi nevis kleitu vai šalli, bet gan tetovējumu – uzlīmes.

Īslaicīgie tetovējumi pasaulē ir populāri jau vairākus gadus – no sākuma tos iepazina Amerikā, bet tagad arī Eiropā. Pirms dažiem gadiem Lindai Curikai radās doma, ka varētu tādus izgatavot arī Latvijā. Tiesa, viņai ir pilnas slodzes darbs un nebija pārliecības, ka šādi tetovējumi kādam varētu būt vajadzīgi. «Kādu laiku aplīmēju sevi, savus un citu bērnus – visus, kas bija ar mieru,» atceras Linda. Kopš vasaras viņa tiem ir pievērsusies nopietnāk; radīts zīmols Tinte:te.

Lielai daļai cilvēku šie tetovējumi saistās ar uzlīmēm, kas atrodamas košļājamo gumiju iepakojumā. «Šie dizaina ziņā ir galvastiesu pārāki, ilgāk turas, ir kvalitatīvāki,» saka Linda. Lai gan varētu domāt, ka produkta galvenā mērķauditorija ir bērni, tos izvēlas plašs cilvēku loks, piemēram, četrdesmitgadnieki, kas tetovējumus izmanto kā izklaides elementus jautrā kompānijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn kafijas uzņēmumu SIA Innocent Coffee Masters un SIA Innocent Pro konsolidētais apgrozījums bija 1,75 miljoni eiro un peļņa – 49,9 tūkstoši eiro

«Gadu kopumā vērtēju pozitīvi. Kafejnīca Innocent Cafe ir atgriezusies pie stabilas peļņas, bet vairumtirdzniecība ir atguvusi apjomus, kurus zaudēja 2015. gadā. Šī gada pirmie pieci mēneši uzrāda, ka šogad izdosies uzlabot rentabilitāti. Mazumtirdzniecībā pagājušajā gadā slēdzām divas nerentablās kafejnīcas, tas arī ļāva atgriezties pie peļņas. Esam atdevuši lielāko daļu kafijas kapsulu tirdzniecības dīlerim – koncepta veikalam Es Mīlu Kafiju, tādejādi vairāk nekā pusi tirdzniecības pārceļot e-vidē. Neskatoties uz to, kafejnīca ir saglabājusi savu apgrozījumu iepriekšējo gadu līmenī – 750 tūkstoši eiro gadā,» stāsta Mārtiņš Staķis, SIA Innocent Coffee Masters un SIA Innocent Pro īpašnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Aristocrat Kids modeles Gabrielas dzīvesstāsts un karjera

Monta Glumane,05.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājniecei Gabrielai Cēlājai ir tikai seši gadi, bet viņa kā bērnu modes zīmola «Aristocrat Kids» modele jau piedalījusies «Rīgas Fashion Week» un Milānas modes nedēļā.

Ar bērnu modes zīmolu «Aristocrat Kids» Gabriela uzsāka sadarbību pirms diviem gadiem. «Viņai ļoti patika skaistas kleitas un fotografēties. Es redzēju, kā viņa mēģina kombinēt apģērbu un ka tas viņai ir interesanti. Sekoju līdzi «Aristocrat Kids» aktivitātēm un pamanīju, ka viņi izsludina pieteikšanos uz fotosesiju. Pieteicāmies un Gabriela tika uz lielā kataloga pavasaris – vasara 2017 fotosesiju,» stāsta Gabrielas mamma Elīna Cēlāja.

Šobrīd Gabriela sadarbojas ar «Aristocrat Kids», bet šovasar piedalījusies arī peldkostīmu un pludmales apģērbu zīmola «Slow beachwear» modes skatē un kolekcijas mammām un meitām jeb «Mini Me» peldkostīmu fotosesijā. Gada laikā mazā liepājniece piedalās divās modes skatēs, kā arī divas reizes gadā «Aristocrat Kids» rīko jauno apģērbu līniju fotosesijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Rotaslietas – transformeri

Evelīna Brenča, speciāli DB,09.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rotaslietām ir jābūt tādām, lai tās varētu nēsāt gan ar baltu T-kreklu un džinsiem, gan arī pie smalkas vakarkleitas

Tā intervijā norāda itāļu rotaslietu zīmola Nanis radītāja un dizainere Laura Bicego. Viņa ir dzimusi juvelieru ģimenē Vičencā Itālijā un jau kopš dzimšanas ir saistīta ar rotaslietām un to izgatavošanu. Lielāko pieredzi viņa ir ieguvusi tēva juvelieru rūpnīcā, no kā tālāk attīstīja savu zīmolu Nanis. Visa L. Bicego dzīve saistās ar šo nozari, un viņa nekad nav vēlējusies dzīvē darīt kaut ko citu.

Savu zīmolu viņa kopā ar vīru Pjero Maranjonu (Piero Marangon) izveidoja 1990. gadā. L. Bicego ir neparasta dizainere, viņai vairāk patīk radīt lietas nevis uz papīra, bet ar rokām. Viņai svarīgi ir vienlaicīgi saglabāt itāļu tradīcijas, tai pat laikā radot mūsdienīgas, transformējamas rotaslietas. Viņas radītā rokas sprādze no zelta ar dimantiem, ko iespējams transformēt par kaklarotu, pagājušajā gadā ieguva Juvelierizstrādājumu gada balvu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

All you need is love

Linda Zalāne,09.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Monami Frost (īstajā vārdā Irēna Straume) karjeru veido vairākās jomās, turklāt dažādās realitātēs – interneta vidē un fiziskajā pasaulē.

Viņa ir modele, sava apģērbu zīmola un vegāniskā restorāna īpašniece, kā arī sociālo mediju zvaigzne ar brangu sekotāju pulku – 1,6 miljoniem Instagram un 709 tūkstošiem cilvēku Youtube kanālā. Tomēr visam pāri viņas dzīves lielākā kaislība, aizraušanās un sirds pieder ģimenei – vīram un divām meitiņām.

Fragments no intervijas, kas publicēta laikraksta Dienas Bizness izdevumā Dzīves Garša:

Cik gadus jau jūsu mājvieta ir Liverpūle? Kādēļ no visām pasaules pilsētām tieši šo izvēlējāties kā savējo?

Nesen apritēja deviņi gadi, kopš Liverpūle kļuva par manām mājām. Izvēlējos to gandrīz vai nejaušības pēc, un stāsts, kā tas notika, ir nedaudz smieklīgs. Sākās ar to, ka divas nedēļas pirms manas pirmās meitas dzimšanas mana mamma pārvācās uz Londonu, lai atrastu darbu un mēs pēc tam arī varētu domāt par pārvākšanos. Mamma sāka strādāt mazā salā blakus Anglijai. Pēc pāris mēnešiem mēs ar ģimeni bijām gatavi pārcelties.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Tradicionālā alus vietā Filipīnās vīrieši dodas uz skaistumkopšanas saloniem

Gunta Kursiša,11.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Filipīnu vīrieši gadiem ilgi centušies spodrināt savu «mačo» tēlu, dodoties pie bārddziņa un metot līkumu skaistumkopšanas saloniem, taču pašlaik situācija ir mainījusies. Lielākā daļa skaistumkopšanas nozares uzņēmumu tērē miljoniem peso, lai panāktu, ka vīriešu kārtas slavenības un politiķi izmanto viņu pakalpojumus un rāda piemēru, ka skaistums nemazina vīrišķību, vēsta Reuters.

Ziņu aģentūras fotogrāfe Šerila Ravelo (Cheryl Ravelo) devusies iemūžināt fotogrāfijās vīriešus, kas cenšas uzlabot savu ārieni skaistumkopšanas salonā. «Mana pirmā pietura bija skaistumkopšanas salons Flawless - tas ir viens no pirmajiem šādiem saloniem Filipīnās, kas savam klientu lokam vēlējās piesaistīt abu dzimumu pārstāvjus,» savā blogā stāsta fotogrāfe.

«Neesmu svešiniece skaistumkopšanas salonos, tomēr spilgti rozā flīzes un dīvāni uzgaidāmajā telpā, kā arī tikpat košas krāsas darbinieku uniformas varētu «satriekt» vairumu vīriešu,» pieļauj Reuters fotogrāfe, stāstot, ka, gaidot ierodamies kādu vīriešu kārtās apmeklētāju, kas piekritīs, ka viņu fotografē skaistumkopšanas procedūras laikā, spilgti rozā krāsas uzgaidāmajā telpā viņai nācies pavadīt vairākas dienas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic mainījusi tās formastērpu noteikumus, atvieglojot noteikumus lidmašīnu apkalpes locekļiem, pilotiem un virszemes apkalpošanas darbiniekiem. Tagad pieņemama ir lielākā daļa tetovējumu, frizūru un pīrsingu, un tie var palikt redzami arī tiešo darba pienākumu pildīšanas laikā.

“Līdz šim mēs piemērojām tādus pašus noteikumus kā lielākā daļa lidsabiedrību – tetovējumi bija atļauti tikai tad, ja tos ir iespējams viegli paslēpt zem apkalpes standarta formastērpa. Tagad esam ievērojami mīkstinājuši šos noteikumus, ļaujot mūsu darbiniekiem demonstrēt savu individualitāti ar saviem tetovējumiem, frizūrām vai pīrsingiem, ja viņi tā vēlas,” teic Alīna Aronberga, airBaltic vecākā viceprezidente personāla vadības jautājumos.

Lai kļūtu par lidmašīnu apkalpes locekli, airBaltic kandidātiem piedāvā apmaksātas astoņas nedēļas ilgas apmācības. Kandidātam ir jābūt vismaz 18 gadus vecam ar vidējās izglītības atestātu, kā arī labām latviešu un angļu valodu zināšanām. Apkalpes loceklim ir jābūt draudzīgai, pozitīvai un izaicinājumiem gatavai personībai. Kakla, sejas un galvas, kā arī potenciāli aizvainojošiem tetovējumiem pienākumu pildīšanas laikā ir jābūt aizsegtiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zeltīte Tattoos zīmols radās pagājušā gada jūnijā un nu ar katru dienu uzņem apgriezienus, tāpēc reģionālais medijs Daugavas Balss ticies ar trim aktīvām meitenēm – Alisi, Ketrinu un Mārīti, kas slēpjas aiz Zeltītes uzlīmējamo «tetovējumu» tēla.

«Šo ķermeņa izrotāšanas veidu pamanījām ceļojot un sapratām, ka arī Latvijas dāmām patiktu rotāties ar īslaicīgiem zelta aksesuāriem,» atklāj Mārīte, viena no projekta autorēm.

Klientu vidū lielākoties ir sievietes, bet dažādos pasākumos rotāties nekautrējas arī vīrieši. «Kungiem populāri ir pašu veidota dizaina tetovējumi, lai izmēģinātu kā plānotais īstais tetovējums izskatīsies uz ķermeņa. Savukārt, dāmām šovasar patīk rotāties ne vien ar krāsainiem dabas simboliem, bet īpašus tetovējumus veidot kāzu un pirmskāzu pasākumiem,» atklāj meitenes.

«Mēs tetovējumus drukājam gan Latvijā, gan ārzemēs - atkarībā no apjoma un dizaina sarežģītības, savā interneta veikalā tirgojam Latvijā radītus dizainus un pasaulē populārus jau gatavus dizainus,» liecina zīmola sniegtā informācija biznesa portālam db.lv.

Komentāri

Pievienot komentāru