Jaunākais izdevums

28. martā, Rīga, notiks ikgadējā digitālā mārketinga un sociālo mediju konference Go Social , kuru apmeklēt tiek aicināti mārketinga un komunikāciju speciālisti, studenti un citi interesenti.

Konferenci, kas notiks Rīgas Ekonomikas augstskolā, organizē digitālā aģentūra Digibrand sadarbībā ar starptautiskas jauniešu organizācijas AIESEC Latvijas pārstāvniecību.

Jau tradicionāli, konferencē tiks apskatīta tieši Latvijas tirgus pieredze, tendences un jaunumi. Atšķirībā no 3 iepriekšējo gadu konferencēm, šogad tiks apskatīts daudz plašāks digitālo aktualitāšu klāsts.

Šogad konference ir sadalīta tematiskās daļās, kurās uzstāsies uzņēmumi, mediji, jaunie projekti (start-up) un izklaides industrijas uzņēmumi. Kā īpašs jaunums šogad – par instrumentiem sociālajos tīklos un internetā ir uzaicinātas pastāstīt politiskās organizācijas.

Konferencē būs pārstāvēti tādi zīmoli kā Lattelecom, Aldaris, Kalnciema kvartāls, Delfi, Draugiem.lv, Vienotība, TechHub un citi.

Konferences oficiālā mājaslapa:

http://www.gosocial2013.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Programmatūra

Positivus festivālā būs arī startup telts

Anda Asere,06.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas nozīmīgākā ikgadējā startup un tehnoloģiju konference TechChill šovasar sadarbosies ar leģendāro mūzikas festivālu Positivus un tā laikā notiks konferences vasaras sesija

Tās laikā dalībniekiem būs iespēja atpūsties un smelties iedvesmu TechChill Summer Hub teltī, apvienojot mūzikas, mākslas un tehnoloģiju pieredzi vienā pasākumā. TechChill vasaras teltī būs iespēja iepazīties ar tehnoloģiju jaunuzņēmumiem no Baltijas valstīm, dzirdēt iedvesmojošas runas un diskusijas, kā arī notiks prezentēšanas skola un ideju sacensības.

«Festivāls ir kļuvis par nozīmīgu notikumu, kas spēj pulcēt progresīvāko Baltijas sabiedrības daļu un, ja runājam par saturu, jau sen ir izaudzis ārpus mūzikas robežām un kalpo kā laba platforma, lai iepazīstinātu cilvēkus klātienē ar jaunumiem dažādās jomās, jo festivāla apmeklētāji ir atvērti un gatavi veltīt laiku un uzmanību, lai uzzinātu ko jaunu. Startup kompānijām tā ir izcila iespēja satikt klātienē savus esošos un nākotnes klientus, lai uzrunātu šo milzīgo auditoriju – pārliecinātu un testētu idejas klātienē,» teic Andis Zusts, viens no Positivus festivāla organizatoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Desmit sociālo tīklu līderi

Jānis Rancāns,29.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītajā gadā sociālos tīklus visprasmīgāk izmantojuši datorspēles Battlefield izveidotāji un kopumā, salīdzinot ar gadu iepriekš, zīmolu īpašnieki uzlabojuši sociālo mediju izmantošanu, lai popularizētu savus produktus.

Analītiķu kompānija Headstream un tās partneri Socialbakers izveidojuši savu ikgadējo Social Brands 100 reitingu, kurā iekļauti zīmoli, kuri pievērš lielāko uzmanību sociālajiem tīkliem. Gadu iepriekš – 2011. gadā – reitingam pieteicās 300 zīmoli, taču aizvadītajā gadā – jau 715, kas liecina par sociālo mediju nozīmīgumu uzņēmējdarbībā.

Reitings izveidots, novērojot zīmolu aktivitāti sociālajos portālos. Visi reitingā iekļuvušie zīmoli ir aktīvi Facebook un lielākā daļa arī Twitter (99%) un YouTube (94%). Tam seko arī citi sociālie mediji – vairāk nekā puse (60%) ir aktīvi Google+ un Pinterest. Tikmēr tādas vietnes kā Instagram un Foursquare izmanto mazāk zīmolu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā durvis apmeklētājiem vēris lielākais Baltijas biznesa tehnoloģiju pasākums «Riga Comm 2018», kas piedāvā vērtīgas konferences un nozares plašāko izstādi.

Maksājumu risinājumi, internetbankas pakalpojumi, iepirkšanās internetā, naudas pārskaitījumi ir tikai daļa no finanšu tehnoloģijām, ko uzņēmumi un patērētāji izmanto ikdienā.

Lietu internets ir tehnoloģija, kas ļauj gandrīz jebkuru fizisku ierīci, piemēram, sadzīves tehniku, mašīnas, valkājamas ierīces vai medicīnas aprīkojumu, savienot tīklā, nosūtīt informāciju, ko tālāk var analizēt, un kontrolēt ar interneta palīdzību.

«Lietu interneta ietekme uz patērētājiem un organizācijām strauji palielinās, jo fizisko lietu aprīkošana ar sensoriem un savienošana tīklā kļūst arvien lētāka. Savukārt datu iegūšana reālā laikā no ierīcēm ļauj patērētājiem, uzņēmumiem un pat pilsētām rīkoties daudz efektīvāk un ilgtspējīgāk, tāpēc ir īstais brīdis to izmantot,» tā norāda Andris Breške, «Riga Comm 2018» vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no biežākajiem iemesliem, kāpēc jaunuzņēmums piedzīvo neveiksmi, ir tas, ka nav tirgus vajadzības pēc tā izstrādātā produkta vai pakalpojuma.

Tā šodien notiekošajā jaunuzņēmumu konferencē "sTARTUp Day" norādīja Džeremijs Goldmans (Jeremy Goldman), kurš ir raidījuma "Futureproof" vadītājs, "Goldman Intel" dibinātājs un grāmatu "Going Social: Excite Customers, Generate Buzz, and Energize Your Brand with the Power of Social Media" un "Getting to Like" autors.

"Tas ir diezgan pašsaprotami - pirms tērē tam 80 stundas nedēļā, izpēti, vai tirgum to vajag. Taču es piekrītu, ka ir vieglāk to pateikt, nekā izdarīt," saka Dž. Goldmans.

Ir vairāki iemesli, kāpēc jaunuzņēmumi piedzīvo neveiksmi, un, vadoties no tiem, var izdarīt secinājumus par to, kas ir apstākļi, kas var nodrošināt uzņēmuma veiksmi ilgtermiņā. Viņš uzskata, ka veiksmīgs jaunuzņēmums ir tāds, kas spēj pirms citiem atrast pareizo tirgu, ir pareizajā laikā un vietā, lai piesaistītu labākos talantus un finanses, bet ne pārāk daudz kapitāla, lai investori nediktētu biznesa stratēģiju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā datu pārraides attīstība un lietu interneta tehnoloģijas ļauj uzlabot dzīves kvalitāti un organizāciju efektivitāti – 12. oktobrī pieredzē dalīsies vadošie tehnoloģiju profesionāļi 3. lietu interneta konferencē izstādē «RIGA COMM 2018» Ķīpsalā.

Lietu internets ir tehnoloģija, kas ļauj gandrīz jebkuru fizisku ierīci, piemēram, sadzīves tehniku, mašīnas, valkājamas ierīces vai medicīnas aprīkojumu, savienot tīklā, nosūtīt informāciju, ko tālāk var analizēt, un kontrolēt ar interneta palīdzību.

«Lietu interneta ietekme uz patērētājiem un organizācijām strauji palielinās, jo fizisko lietu aprīkošana ar sensoriem un savienošana tīklā kļūst arvien lētāka. Savukārt datu iegūšana reālā laikā no ierīcēm ļauj patērētājiem, uzņēmumiem un pat pilsētām rīkoties daudz efektīvāk un ilgtspējīgāk, tāpēc ir īstais brīdis to izmantot,» tā norāda «RIGA COMM 2018» vadītājs Andris Breške.

Par to, kādus parametrus mērīt, lai kļūtu par labāku sevis versiju,3. lietu interneta konferencēuzstāsies Latvijas biohakinga kustības līdzdibinātājs un konferences organizators Kaspars Vendelis. Viņš stāstīs par sistēmisku zinātnes, tehnoloģiju un dabas izmantošanu (pieeju), lai personas labklājību uzturētu pēc iespējas ilgāk. Lai labāk saprastu savu ķermeni un uzlabotu dzīves kvalitāti, modernās tehnoloģijas sniedz iespēju iegūt un mērīt dažādus ikdienas datus, piemēram, uzņemto pārtiku, miega kvalitāti, sirds ritma izmaiņas, glikozes, skābekļa līmeni asinīs u.t.t.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Viļņā notiks viena no lielākajām e-komercijas konferencēm Baltijā “Ecomexpo’22”

Reklāmraksts,22.09.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 29. septembrī Viļņā, izstāžu centrā “Litexpo”, jau desmito reizi norisināsies e-komercijas gadatirgus, kas šogad ir atjaunots un mainījis nosaukumu. Šogad konference un izstāde būs vēl plašāka, un dalībniekiem no visām Baltijas valstīm to būs iespējams vērot gan klātienē, gan tiešraidē internetā angļu valodā. Šā gada galvenā pasākuma tēma un fokuss ir e-komercijas eksports.

“E-komercija pandēmijas laikā pacēlās nebijušos augstumos, taču situācija gan pasaulē, gan Baltijas valstīs ir sākusi normalizēties un atgriezties pirmspandēmijas līmenī. Tas nozīmē, ka daudziem tirgotājiem pārdošanas apjomi ir samazinājušies. Šādā situācijā svarīgākais ir meklēt veidus, kā tos atdzīvināt, un viens no instrumentiem ir ģeogrāfiskā paplašināšanās,” stāsta “Ecomexpo’22“ organizators un "All Digital group" uzņēmumu grupas vadītājs Deivids Talijūnas.

“Tāpēc šā gada konferenci veltām e-komercijas eksportam. Konferencē pieredzē dalīsies lielie tiešsaistes tirgi, kas eksportē e-komerciju, uzņēmumi un digitālā mārketinga eksperti. Paralēli konferencei notiek arī gadatirgus, kas ar katru gadu piesaista arvien lielāku uzmanību un kļūst arvien veiksmīgāks. Gadatirgus ir lieliska platforma, lai dibinātu jaunus kontaktus un atrastu pakalpojumu sniedzējus, jo dalībnieku vidū ir lielākie e-komercijas uzņēmumi un ar tirdzniecību saistīti Baltijas un Eiropas zīmoli,” piebilst D.Talijūnas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ne visas sociālās problēmas spēj atrisināt valsts – šaurās nišās, kur iespējams palīdzēt ar biznesa elementu palīdzību, to dara sociālie uzņēmēji

Lai gan dažādās valstīs izpratne par sociālo biznesu ir atšķirīga, tāpat kā nav vienota šīs prakses apzīmējuma, galvenais mērķis ir viens – padarīt pasauli labāku, intervijā DB norāda Norberts Kuncs (Norbert Kunz), Vācijas sociālā biznesa inkubatora Social Impact Lab vadītājs. Viņš vairākas reizes atzīts par gada sociālo uzņēmēju Vācijā.

Fragments no intervijas:

Kāda ir jūsu sociālā biznesa definīcija? Kā jūs definētu, kas tas ir un kas tas nav?

Tas ir ļoti sarežģīts jautājums. Mans atskaites punkts ir pasaules sociālo uzņēmēju tīkls Ashoka. Šis tīkls aizsākās 80. gados Indijā. Organizācijas dibinātājs Bils Dreitons (Bill Drayton) bija biznesa konsultants Indijā un sastapās ar cilvēkiem, kuri vēlējās risināt sociālas problēmas un saprata – lai mainītu pasauli uz labāku un risinātu sociālās problēmas, ir vajadzīgi specifiski šī procesa sekmētāji – cilvēki ar inovatīvu skatījumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais investīciju holdings Social Discovery Ventures (SDVentures) atklājis savu biroju ēku Doma laukumā, informē kompānijas pārstāvji.

SDVentures investē uzņēmumos, kuri izstrādā tiešsaistes pakalpojumus komunikāciju sfērā un projektus social discovery jomās. Holdinga pakalpojumu portfelī ir vairāk nekā 50 projekti, starp kuriem ir mūzikas aplikācija Shazam, vertikālie sociālie tīkli (StreetLife), ceļabiedru meklēšanas vietne (TripTogether), iepazīšanās vietne (Dating.com) kolektīvās tiešsaistes spēles un apmācību aplikācijas (LinguaLeo).

Baltijas tirgus, tai skaitā Latvijas tirgus, ir saistošs holdinga kompānijām galvenokārt pateicoties labajām partnerattiecībām ar bankām un procesēšanas uzņēmumiem. SDVentures pārstāvniecība Rīgā nodarbosies ar finanšu vadību jau eksistējošiem, kā arī vēl izstrādē esošiem uzņēmuma projektiem, sadarbojoties ar tādiem partneriem kā Swedbank, Rietumu Banka, Pasta Banka, BIB.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Sākam biznesu: Metrigen piedāvā analizēt sociālo mediju atdevi

Anda Asere,06.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijām, kas iegulda līdzekļus savu sociālo kontu apkalpošanā, interesē arī atdeve no tiem; Metrigen mēģina palīdzēt to noskaidrot.

Metrigen ir analītikas instruments, kas darbojas interneta vidē. «Jūs izveidojat savu uzņēmuma profilu Metrigen, vienkāršā veidā tam pievienojat savus sociālos un web analītikas kontus. Rīks domāts uzņēmējdarbībai, jo šāda statistika interesē uzņēmumus, kuri iegulda naudu sociālo mediju aktivitātēs,» skaidro Uldis Katlaps, SIA Metrigen līdzīpašnieks. Šāda veida statistikas rīks parāda, kāda atdeve ir no kompānijas sociālo tīklu kontiem un cilvēkiem, kuri tajos komunicē ar sabiedrību, klientiem – kāda ir veiktspēja. Lielākoties uzņēmumiem ir profili Facebook, Twitter, Google Analytics un draugiem.lv. Šie sociālie tīkli ir bāze, uz kuras pamata uzņēmums piedāvā sociālo mediju aktivitātes analītiku. «Citiem ir arī Google+, kas nopietni un strauji aug, esam pievienojuši arī to,» saka Uldis. Ar laiku paredzēts rīkam pievienot arī Youtube un Instagram.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ciemos ieradies projekta The Social Traveler idejas autors un īstenotājs, kas neparastā veidā atklās mūsu valsti, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra.

Bjorna Troka (Bjorn Troch) projekts The Social Traveler radies 2010. gadā, izaugot no trim šā beļģu jaunekļa interesēm vai pat kaislībām. Proti, viņu dzīvē visvairāk saista cilvēki, ceļojumi un sociālie tīkli. Visus šos trīs lielumus saliekot kopā, ir iznācis tā, ka Bjorns ceļo pa pasauli, tver iespaidus, iegūst draugus, iesaista viņus savās ceļotāja gaitās un par iepazīto, uzzināto, satikto un pieredzēto viņš stāsta dažādos sociālajos tīklos (FB, Instagram, Twitter, Google + un, it īpaši, savā thesocialtraveler.net).

Tomēr Bjorns Troks nav tipisks blogeris jeb emuārists, kādu pēdējā laikā ir saradies visai daudz. Beļģu ceļotāja īpatnība ir tā, ka visu nepieciešamo informāciju viņš iegūst vai nu sociālajos tīklos, vai nu aci pret aci tiekoties ar apceļojamās valsts iedzīvotājiem. Viņš neizmanto ne ceļvežus, ne tīmekļa vareno palīgu Google.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Nodarbinātības problēmas un izglītota darbaspēka trūkums nav tikai Latvijas problēma

Zane Driņķe - Biznesa augstskolas Turība Uzņēmējdarbības vadības fakultātes dekāne, uzņēmēja, SIA Sky Port valdes locekle,09.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd plaši tiek diskutēts par Latvijas uzņēmējdarbības attīstības iespējām, demogrāfiskās situācijas un izglītības ietekmi uz ekonomikas attīstību, darbaspēka pieejamību un vajadzībām. Nodarbinātības problēmas un izglītota darbaspēka trūkums nav tikai Latvijas problēma, ar to saskaras arī virkne valstu Eiropas Savienībā un ārpus tās.

Lai arī cik aktīvi augstskolas negatavotu cilvēkus darba tirgum, rezultātā darba devēji tomēr izjūt darbinieku trūkumu, jo liela daļa aizbrauc uz ārvalstīm. Lai rastu šīs problēmas risinājumus, būtiski apzināties problēmas mērogus un saprast, ka Latvijā šajā situācijā nav viena.

Jaunākie bezdarba rādītāji Eiropas Savienībā (ES) liecina, ka Latvijā bezdarba līmenis ir 8,1%, ierindojot mūs astotajā vietā. Pirmajā vietā ir Grieķija ar 20,7% bezdarbu, kam seko Spānija ar 16,4%, Kipra ar 11,3% u.c. Mūsu kaimiņvalstīs situācija gan ir nedaudz labāka – Lietuvā bezdarba līmenis ir 7,1%, savukārt - Igaunijā 5,4% (1). Runājot par jauniešu bezdarbu, jāmin, ka arī tur pirmajā vietā ir Grieķija ar 43,7%, savukārt Latvija ir devītajā vietā ar 17,9% (2).

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Sociālo mediju nozīme uzņēmuma darbībā

Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes asoc. prof. Vadims Danovičs,09.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Sociālie tīkli pie lietotāja reģistrācijas ievāc diezgan daudz informācijas, kas uzņēmumiem atvieglo sava potenciālā klienta meklējumus.

Laikā, kad sociālo tīklu popularitāte ir krietni pāraugusi tradicionālo mediju resursus un lietotāju skaits nepārtraukti pieaug, uzņēmumiem ir parādījušies vairāki jauni veidi, kā sasniegt klientus un informēt par savām precēm vai pakalpojumiem.

Sociālajiem medijiem ir svarīga loma šajos procesos, jo tieši šīs platformas mārketinga speciālisti izmanto, lai ātrāk un efektīvāk virzītu savu produkciju tirgū, izvietojot informāciju un reklāmas. Veidojot kampaņas un analizējot sociālo lietotāju paradumus, ir iespējams precīzi noteikt mērķauditoriju un nodot nepieciešamo informāciju tieši potenciālajam klientam.

Sociālie tīkli ievāc diezgan daudz informācijas, kas uzņēmumiem atvieglo sava potenciālā klienta meklējumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nodokļi

Veselības aprūpes jomas administratīvā sloga mazināšanai izstrādāti 30 priekšlikumi

Žanete Hāka,17.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts kanceleja sadarbībā ar Baltic Institute of Social Sciences pētniekiem un Veselības ministriju izstrādājusi pasākumu plānu administratīvā sloga mazināšanai un administratīvo procedūru vienkāršošanai veselības aprūpes un pakalpojumu jomā, informē Ministru kabineta pārstāvji.

Baltic Institute of Social Sciences pētniece Oksana Žabko norāda, ka veiktā pētījuma rezultāti, pēc kuriem izstrādāti konkrēti 30 pasākumi situācijas pilnveidošanai, iezīmē trīs fundamentālus reformu laukus. «Pirmkārt, patlaban pastāv ļoti smagnēja sistēma attiecībā uz ārstniecībā izmantoto medicīnisko tehnoloģiju apstiprināšanas un ieviešanas kārtību. Proti, papīru formalitātes ir nostatītas augstāk par progresīvu ārstniecības risinājumu pārnesi, un rezultātā tiek radīti nevajadzīgi šķēršļi pat akreditētām un atzītām ārstniecības iestādēm, kuras ir jaunu, modernu medicīnisko tehnoloģiju ieviešanas centri Latvijā. Otrkārt, risināma virkne jautājumu saistībā ar prasībām aptieku filiāļu tīkla izveidošanu un kompensējamo medikamentu iegādes kārtību. Kā prioritāte būtu jāizvirza aptieku pieejamība iedzīvotājiem stratēģiski svarīgos punktos. Savukārt medikamentu kontekstā jāievēro samērīgums starp ārstēšanās ilgumu, receptes derīguma termiņu un iespēju medikamentus iegādāties pakāpeniski,» uzsver O.Žabko.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piecpadsmit finālisti no desmit valstīm nākmanedēļ Rīgā prezentēs savus projektus Eiropas Investīciju bankas institūta Social Innovation Tournament konkursa finālā, kurā tiks noskaidrotas labākās inovatīvās iniciatīvas, kas cīnās pret sociālo izstumtību.

Konkurss aptver plašu tēmu spektru – sākot no izglītības, veselības aprūpes un jaunu darba vietu izveidi, līdz pat inovatīvām tehnoloģijām, procesiem un sistēmām. 2017. gada tēma ir novecošana.

«Šī konkursa finālā Latvija nav pārstāvēta. Lai gan sākotnējo vairāk kā 300 pieteikumu vidū bija arī Latvijas idejas un komandas, tomēr sīvajā konkurencē tās tālāk netika. Tas gan ir saprotams, jo sociālās inovācijas jēdziens vēl Latvijā nav plaši pazīstams, un arī sociālās uzņēmējdarbības nozare tikai attīstās. Lai gan daudziem projektiem un iniciatīvām ir liels sociālo problēmu risināšanas potenciāls, ne vienmēr to autori savas idejas saista ar sociālās inovācijas konceptu, kā rezultātā Latvijas idejas nenokļūst starptautiskajā sociālo inovāciju apritē. Ceru, ka nākamajos gados būsim drosmīgāki un pārliecinātāki par saviem spēkiem, jo mums ir, ko parādīt pasaulei,» saka Madara Ūlande, Latvijas Sociālās uzņēmējdarbības asociācijas direktore.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīpsalas hallē oktobrī norisināsies biznesa tehnoloģiju izstāde un konferences Riga Comm 2018, kur varēs iegūt praktiskas zināšanas par jaunākajām tehnoloģijām un inovācijām.

«Veidojot «Riga Comm» saturu, ļoti domājām par mūsu apmeklētāju vajadzībām. Tās ir ļoti dažādas, tāpēc piedāvājam 10 konferences dažādām interesēm – sākot no mārketinga, produktivitātes un finanšu tehnoloģijām līdz pat mākslīgajam intelektam. Ņemot vērā apmeklētāju vēlmes, šogad būs arī reāli uzņēmumu pieredzes stāsti un diskusijas,» stāsta «Riga Comm» vadītājs Andris Breške.

Abās «Riga Comm» norises dienās - 11. un 12. oktobrī - uz sešām skatuvēm notiks daudzveidīgas konferences.

Uz Executive skatuves 11. oktobrī Vadītāju forumā pulcēsies uzņēmēji, IT un cita līmeņa vadītāji, lai diskutētu par pieaugošo informācijas tehnoloģiju lomu ikvienas organizācijas vadības procesos. 12. oktobrī Lietu interneta konferencē aplūkos ļoti plašu tēmu loku – sākot no savienotajām automašīnām, viedo pilsētu DNS un lietu interneta drošību līdz pat biohakingam. «Cilvēka organisms ir kā komplekss dators, un, to iepazīstot, varam tajā bioloģiski ielauzties un uzlabot,» norāda Kaspars Vendelis, viens no konferences lektoriem – biohacking.lv kustības līdzdibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Rīgā Latvijas startup ekosistēmas dalībnieki, to vidū biedrība TechHub Riga, Latvijas Startup uzņēmumu asociācija Startin.LV, reģiona lielākais B2B akselerators Startup Wise Guys, Latvijas Riska kapitāla asociācija un Latvijas Biznesa eņģeļu tīkls, apvienojās kopīgai iniciatīvai rīkot starptautisku pasākumu ciklu 2017. gada februārī. Cikla nozīmīgākie notikumi būs ikgadējā startup konference TechChill un lēmumu pieņēmēju diskusiju platforma Riga Venture Summit.

Startup vides pārstāvji apvienosies kopīgam mērķim - vīzijai par Latviju kā reģiona tehnoloģiju centru un piemērotāko vietu jaunuzņēmumu radīšanai un augšanai, nodrošinot startup idejām nepieciešamā atbalsta, padoma, finansējuma un starptautisko kontaktu pieejamību.

Andris Bērziņš, TechHub Riga līdzdibinātājs, norāda: «Startup vide Latvijā attīstās ļoti strauji. Vēl pirms pieciem gadiem nenotika gandrīz nekas, nebija komūnas, komunikācijas, ārvalstu investoru uzmanības. Šobrīd globālā startup vide jau ir ļoti labvēlīga, un varam droši teikt, ka nekad nav bijis labāks laiks uzsākt globālu biznesu no Latvijas. Startup uzņēmumiem ir potenciāls mainīt Latvijas ekonomiku, jo ar nelielu skaitu cilvēku, var izveidot uzņēmumus kuriem ir ļoti augsta pievienotā vērtība un kuru intelektuālais īpašums paliek šeit.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Gribat uzzināt, kā patstāvīgi virzīt savu biznesu Internetā? Apmeklējiet Softikom Interneta mārketinga konferenci!

,21.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konferences programmu aplūkot http://softikom.lv

31.oktobrī Rīgā norisināsies ikgadējā Softikom Interneta mārketinga konference. No daudziem citiem šīs jomas pasākumiem tā atšķiras ar maksimālu praktiskumu. Visi konferences lektori sniedz Latvijas ekonomikas apstākļos pielietojamas zināšanas.

Apmeklējot konferenci, Jūs iegūsiet vairums ideju sava biznesa virzīšanai Internetā. Sapratīsiet virzīšanas paņēmienus un izmaksas, uzzināsiet konteksta reklāmas un SEO virzīšanas pamatus, iemācīsieties izmērīt Interneta kampaņu atdevi, uzzināsiet vienkāršus virzīšanas paņēmienus sociālajos tīklos un sapratīsiet, kā padarīt savu mājas lapu efektīvāku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konferences programmu aplūkot http://softikom.lv

31.oktobrī Rīgā norisināsies ikgadējā Softikom Interneta mārketinga konference. No daudziem citiem šīs jomas pasākumiem tā atšķiras ar maksimālu praktiskumu. Visi konferences lektori sniedz Latvijas ekonomikas apstākļos pielietojamas zināšanas.

Apmeklējot konferenci, Jūs iegūsiet vairums ideju sava biznesa virzīšanai Internetā. Sapratīsiet virzīšanas paņēmienus un izmaksas, uzzināsiet konteksta reklāmas un SEO virzīšanas pamatus, iemācīsieties izmērīt Interneta kampaņu atdevi, uzzināsiet vienkāršus virzīšanas paņēmienus sociālajos tīklos un sapratīsiet, kā padarīt savu mājas lapu efektīvāku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīpsalas izstāžu zālē no 3. līdz 5. novembrim notiek izstāde Baltic Beauty 2017, informē BT1.

Šogad izstādes hallēs – «Matu skaistuma pasaule» un «Sejas un ķermeņa skaistuma pasaule» – dažādus plaša patēriņa un profesionālos skaistumkopšanas produktus un pakalpojumus prezentē vairāk nekā 336 dalībnieki no 14 valstīm. Gan uzņēmumu ekspozīcijās, gan konkursu un meistarklašu laukumos varēs ne vien vērot meistaru paraugdemonstrējumus, bet arī konsultēties un smelties zināšanas.

Trešajā izstādes dienā, 5. novembrī, no plkst. 11.00 līdz 19.00 «Baltic Beauty 2017» hallē «Matu skaistuma pasaule» darbosies Baltijā lielākā pop-up frizētava.Šogad izstādē notiks piecas konferences ar starptautisku ekspertu dalību. Ne mazāk svarīga loma šajā ceļā ir meistarībai – to savukārt varēs vērot dažādos skaistumkopšanas konkursos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Noslēdzot konferenci “MĀJOKLIS 2023”, kas norisinājās 1-2.jūnijā Atta centrā!

Dace Vārna, asociācijas “Mājoklis” valdes priekšsēdētāja,08.06.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Esam aizvadījuši lielāko mājokļu politikai, īpaši ēku drošībai un energoefektivitātei veltīto konferenci, kas norisinājās pirmo reizi Latvijā, un pulcēja augsta līmeņa valsts amatpersonas, nozares profesionāļus, Latvijas lielo pilsētu asociācijas un Latvijas pašvaldību savienības viedokļu līderus, pašvaldību vadītājus, asociācijas, biedrības un daudz citu interesentu.

Konferencei bija izvēlēts divu dienu formāts, saprotot, ka svarīgi skart daudzus problēmjautājumus, jo pārrunājamo jautājumu loks ir ļoti plašs. To, ka darāmā vēl ļoti daudz, savā runā atzīmēja arī Valsts kontrolieris Rolands Irklis.

Lai aptvertu pēc iespējas plašāku auditoriju, konference bija skatāma interneta tiešraidē. 25 jaudīgi runātāji (referenti), t.sk. starptautisku organizāciju līderi - viesi no Igaunijas, konference pulcēja vairāk kā 2250 apmeklētāju klātienē un tiešsaistē!

Konferences darbs tika sadalīts sekcijās: abu konferences dienu pirmajās pusēs uz galvenās skatuves referēja augsta līmeņa amatpersonas un starptautisku organizāciju pārstāvji no Igaunijas, mājokļu politikas veidotāji, pašvaldību asociāciju (LLPA un LPS) vadītāji un padomnieki, risinājās spraigas paneļdiskusijas. Savukārt pēcpusdienās paralēli notikumiem uz galvenās skatuves, norisinājās praktiski Asociācijas “Mājoklis” un sadarbības partneru Clean R Grupa, Isover un Rīgas enerģētikas aģentūras semināri un praktiskās darbnīcas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

MI risinājumu izmantošana biznesa praksē ir neizbēgama nākotne

Signe Bāliņa, Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas prezidente,14.12.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mākslīgais intelekts (MI) līdz šim ir bijusi plaši apspriesta tēma akadēmiskajā vidē, bet tagad par to aizvien vairāk runā biznesa sektorā. Tādēļ Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas (LIKTA) gadskārtējā konferencē “LIKTA(I)2023” pievērsāmies MI potenciālam transformēt ekonomiku un diskutējām par inovāciju ietekmi uz ilgtspēju.

Konferencē aplūkojām gan MI kā inovācijas lomu nākotnē, gan ētiskos aspektus, kas jāņem vērā MI risinājumu plašākā izmantošanā. Visi konferences runātāji bija vienisprātis: mākslīgajam intelektam ir jābūt instrumentam, kas paplašina mūsu iespējas.

Nevar noliegt, ka MI plašāka ieviešana līdz ar automatizācijas un robotizācijas risinājumiem būtiski mainīs darba tirgu. Jau patlaban ir bažas par to, ka dažas profesijas vairs nebūs pieprasītas. Tā ir ikvienas industriālas un tehnoloģiskas revolūcijas blakne, taču LMT prezidents prof. Juris Binde konferencē norādīja: neviena industriālā revolūcija ilgtermiņā nav raisījusi bezdarbu. Tieši pretēji – pieaug vajadzība pēc augsti kvalificēta darbaspēka. Tāda, kas spēj meklēt radošus risinājumus, vadīt un regulēt procesus. Savukārt MI vajag izmantot cilvēka spēju papildināšanai un palielināšanai, nevis to aizstāšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Martā spriedīs par lauksaimniecības konkurētspēju globālo pārmaiņu kontekstā

Žanete Hāka,26.02.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 11.martā Bulduru Dārzkopības vidusskolā notiks ikgadējais biedrības Zemnieku saeima (ZSA) Kongress – konference, informē ZSA.

Pasākuma pirmajā daļā Zemnieku saeima atskatīsies uz 2015. gadā paveikto, kā arī izvirzīs darbības prioritātes 2016.gadam. Savukārt otrajā daļā notiks konference, kurā par Eiropas Lauksaimniecības konkurētspēju globālo pārmaiņu kontekstā viedokļus izteiks un uz jautājumiem atbildēs augsta līmeņa Latvijas un ārvalstu lauksaimniecības eksperti.

Kongress ir ikgadējā lielākā Zemnieku saeimas biedru sanāksme, kurā tiekas lauksaimnieki no visas Latvijas, lai pārrunātu iepriekšējā gadā paveikto un iezīmētu tālākos darbības virzienus. ZSA kongresa dalībniekus uzrunās zemkopības ministrs Jānis Dūklavs, kurš sniegs savu redzējumu par nozares nākotni, kā arī uzklausīs lauksaimnieku jautājumus un bažas. Kongresā piedalīsies arī Eiropas lauksaimnieku jumta organizācijas COPA Prezidents Martins Merilds.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Mums sevi ir jāsagatavo tam, lai mēs būtu zināšanu sabiedrība. Šobrīd pasaulē nav citas valūtas. Svarīgi ir tas, kāda ir ideja, kas ir prātā. Nauda nav problēma,» ikgadējā laikraksta «Dienas Bizness» rīkotajā konferencē «Biznesa prognozes» trešdien sacīja ekonomikas ministrs Arvils Ašeradens.

Viņš skaidroja, ka labai idejai vienmēr tiks atrastas nepieciešamās investīcijas. Tostarp, viņš atzīmēja, ka sevi ļoti labi ir pierādījuši Latvijas jaunuzņēmumi, par ko ministrs nule kā pārliecinājies vizītē ASV, apmeklējot Silīcija ieleju Kalifornijas štatā. Ministrs konferencē arī uzsvēra, ka vairāk ir jāinvestē inovācijās un augstas pievienotās vērtības produktos.

«Relatīvos skaitļos mēs investējam vairāk nekā kaimiņvalstis, bet, ja paskatāmies, kur mēs investējam, es tās saucu par B2 investīcijām - tā ir infrastruktūra un bentliji. Lūk, kur mēs investējam, ne inovācijās un augsta pievienotās vērtības produktos,» sacīja. A. Ašeradens.

Trešdien viesnīcā Radisson BLU Daugava notiek ikgadējā «Dienas Bizness» rīkotā konference «Biznesa prognozes». Uzklausot uzņēmējus, valdības pārstāvjus un dažādu jomu ekspertus, tiek meklētas atbildes uz jautājumiem: Kāda ir Latvijas tautsaimniecības perspektīva? Kurām nozarēm ir nākotne? Kuri tirgi un ārvalstu partneri mums ir un būs svarīgi? Kas ir jādara, lai nodrošinātu ekonomikas attīstību un Latvijas iedzīvotāju dzīves līmeņa uzlabošanos?

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Baltijas uzņēmēji izveidojuši sadarbības tīklu Beniluksa valstīs

LETA,19.07.2021

Speciālisti no Baltijas un Beniluksa valstīm, uzņēmumu vadītāji, eksperti no Eiropas Komisijas un Eiropas Parlamenta (EP) 18.septembrī pulcēsies Beniluksa Baltijas pirmajā ikgadējā konferencē Amsterdamā.

Foto: pixabay.com

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmēji no Baltijas valstīm, kuri strādā Beniluksa valstīs - Beļģijā, Nīderlandē un Luksemburgā, ir izveidojuši biznesa tīklu, lai veicinātu sadarbību, informēja "Benilux Baltics in Business" līdzdibinātājs Jurga Baltrams.

Viņš norādīja, ka lietuvieši, latvieši un igauņi, kuri dzīvo un strādā Beniluksā, tiek aicināti rīkoties, lai pastiprinātu sakarus starp Baltijas un Beniluksa valstu speciālistiem un uzņēmējiem.

Lietuvas vēstnieks Nīderlandē Vidmants Purlis norādījis, ka šī biznesa tīkla izveide no Lietuvas un citām Baltijas valstīm Beniluksa reģionā ir ļoti svarīgs solis. Viņš cer, ka tas veicinās ekonomisko apmaiņu starp abiem reģioniem, kā arī veicinās tirdzniecību un ieguldījumus.

Pēc viņa domām, šī organizācija arī vairos izpratni par Lietuvu un tās uzņēmējdarbības vidi Beniluksā. Lietuvas vēstniecība šo iniciatīvu vērtē atzinīgi un atbalsta. "Ceru, ka šī platforma būs spēcīgs vēstniecības partneris ekonomiskās diplomātijas projektu īstenošanā", sacīja Purlis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

PayPal, LinkedIn un Wrapp pārstāvji Rīgā vērtē Latvijas start-up uzņēmumus

Gunta Kursiša,12.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā norisinās konference TechChill Baltics, kurā piedalās IT nozares starptautiski eksperti un kurā tiek vērtēti Baltijas labākie start-up uzņēmumi ar investīciju piesaistīšanas potenciālu.

Konferences galvenie mērķi ir veidot sadarbību starp pieredzējušiem nozares ekspertiem no Latvijas un ārvalstīm, dalīties ar zināšanām un kontaktiem, kā arī iepazīstināt iespējamos investorus ar potenciāliem pasaules līmeņa IT produktiem, kas tapuši Baltijas valstīs, informē konferences organizatori.

TechChill Baltics konferencē piedalās 18 speciālisti no dažādām pasaules valstīm, tostarp Andreass Ens (Andreas Ehn) no Wrapp, agrāk darbojies arī Spotify, Bens Holmss (Ben Holmes) no Index Ventures, Roijs Vella (Roy Vella) no PayPal, Džims Brikmans (Jim Brikman) no LinkedIn un citi. Latviju konferencē pārstāvēs FMS grupas valdes priekšsēdētājs Jānis Bergs, kā arī TechHub Riga priekšsēdētājs Andris Bērziņš, Valmiermuižas alus īpašnieks Aigars Ruņģis, spēļu izstrādātāja start-up MightyFingers valdes priekšsēdētājs Guntis Šmaukstelis un citi.

Komentāri

Pievienot komentāru