Jaunākais izdevums

Tehnoloģiju kompānija Microsoft uzsākusi programmu, kuras ietvaros datorspeciālistiem maksās līdz pat 150 tūkstošiem ASV dolāru lielu atlīdzību par kompānijas programmatūrā atklātajiem drošības caurumiem.

Microsoft atlīdzību programma ir viena no devīgākajām nozarē, norāda Reuters. Kompānija gan ilgāku laiku kavējās ar tās ieviešanu, neskatoties pat uz to, ka līdzīgas atlīdzības programmas par atrastajiem drošības caurumiem jau piedāvā Google un Facebook. Prognozējams, ka ievērojamā atlīdzība izraisīs lielu interesi datu drošības speciālistu un hakeru aprindās, kuriem gan ar atklātajām drošības problēmām, lai saņemtu naudu, būs jādalās ar Microsoft. Kompānija maksāšot arī papildus 50 tūkstošus ASV dolāru lielu atlīdzību tiem speciālistiem, kas ne tikai atklās drošības problēmas, bet arī izdomās veidu, kādā tās atrisināt.

Programmā var piedalīties jebkurš, kurs sasniedzis 14 gadu vecumu, izņemot valstu, pret kurām noteiktas ASV sankcijas (Kuba, Irāna, Ziemeļkoreja, Sudāna un Sīrija) iedzīvotājus.

Līdzīgas programmas jau ir tehnoloģiju nozares milžiem – Google, kas pēdējo trīs gadu laikā par atklātajiem drošības caurumiem savās sistēmās izmaksājusi jau 1,7 miljonus ASV dolāru kompensācijās un Facebook (kopš programmas uzsākšanas pirms diviem gadiem izmaksājusi no 500 tūkstošiem līdz vienam miljonam ASV dolāru).

Tāpat Microsoft uzsākusi mēnesi ilgu konkursu, kas sākas 26. jūlijā, piedāvājot naudas balvas 11 tūkstošu ASV dolāru apmērā datu drošības speciālistiem, kas atradīs problēmas jaunākā interneta pārlūka Internet Explorer 11 testa versijā.

Microsoft lēmumu uzsākt šādu programmu esot veicinājuši no trešajām pusēm saņemti ziņojumi par drošības problēmām tās programmatūrā. Tā, piemēram, ikgadējā Pwn2Own hakeru konferencē, datorspeciālisti saņem ievērojamas balvas par programmatūras uzlaušanu un tās ievainojamības atklāšanu un bieži vien par upuriem pasākumā tikuši izvēlēti Microsoft ražojumi. Tādējādi kompānija ar atlīdzību programmu cer saņemt informāciju par nepamanītām un nenovērstām problēmām laicīgāk.

Db.lv jau vēstīja, ka Google martā rīkoja datu drošības konferenci CanSecWest, kuras ietvaros ikviens varēja mēģināt «uzlauzt» kompānijas izveidoto Chrome OS operētājsistēmu un saņemt naudas balvas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Īpaša piedāvājuma ietvaros Keysoff piedāvā dažus naudas taupīšanas padomus MS Office 2021 par 17€!

Reklāmraksts,22.06.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neatkarīgi no tā, vai iegādājaties jaunu klēpjdatoru vai modernizējat esošo sistēmu, Microsoft Office un Windows lietošana ir būtiska, lai šodien datorā varētu veikt darbu. Keysoff programmatūras izpārdošanā, izmantojot kupona kodu SM62, jūs varat iegādāties Microsoft Office Pro 2021 un Windows 11 Pro licenci uz mūžu par 38,99 € - tas ir ar 90% atlaidi.

Microsoft Office Professional Plus 2021 no Keysoff par 28,99 € ietver visas klasiskās un būtiskās Microsoft programmas, tostarp Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access un Teams. Ja jums nav nepieciešami visi zvani un svilpjiņas, apskatiet šo piedāvājumu Microsoft Office 2019 par 20,45 €, kas piedāvā visas tās pašas funkcijas, izņemot Teams.

62% off uz Genuine MS Office (Atlaides kods: SM62)

Microsoft Office 2021 Pro Plus – 28.99€

• Microsoft Office 2021 Pro Plus (2 Atslēgas ) – 51.97€ (25.99€/Galvenais)

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Īpaša piedāvājuma ietvaros Keysoff piedāvā dažus naudas taupīšanas padomus MS Office 2021 par 17€!

Reklāmraksts,29.06.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neatkarīgi no tā, vai iegādājaties jaunu klēpjdatoru vai modernizējat esošo sistēmu, Microsoft Office un Windows lietošana ir būtiska, lai šodien datorā varētu veikt darbu. Keysoff programmatūras izpārdošanā, izmantojot kupona kodu SM62, jūs varat iegādāties Microsoft Office Pro 2021 un Windows 11 Pro licenci uz mūžu par 38,99 € - tas ir ar 90% atlaidi.

Microsoft Office Professional Plus 2021 no Keysoff par 28,99 € ietver visas klasiskās un būtiskās Microsoft programmas, tostarp Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access un Teams. Ja jums nav nepieciešami visi zvani un svilpjiņas, apskatiet šo piedāvājumu Microsoft Office 2019 par 20,45 €, kas piedāvā visas tās pašas funkcijas, izņemot Teams.

62% off uz Genuine MS Office (Atlaides kods: SM62)

Microsoft Office 2021 Pro Plus – 28.99€

• Microsoft Office 2021 Pro Plus (2 Atslēgas ) – 51.97€ (25.99€/Galvenais)

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Keysoff darba dienas izpārdošana piedāvā Office 2021 uz mūžu par 27,95 € un Windows 11 Pro par 13,55 €!

Reklāmraksts,03.05.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mēs esam izpētījuši tīmekli, lai piedāvātu jums visus labākos Microsoft Office piedāvājumus šajā mēnesī. Pat ņemot vērā Google Workspace un citu bezmaksas biroja programmatūru uzplaukumu, joprojām ir cilvēki, kuri darba uzdevumu veikšanai izvēlas izmantot Microsoft programmu komplektu. Ja tas attiecas uz jums, tad šeit ir Keysoff Darba svētku izpārdošana, lai palīdzētu jums ietaupīt naudu, piedāvājot lētāko cenu kolekciju par pilnu Windows 11 Pro un Microsoft Office 2021 komplektu.

Pamatlīmenī par 27,95€ jūs varat saņemt Word, Excel un PowerPoint programmu Microsoft Office 2021. Šiem produktiem šeit pievēršam uzmanību, jo tie ir vislētākie, visnoderīgākie un visplašāk izmantotie piedāvājumi.

Pēc tam kļūst sarežģītāk, jo ir pieejami dažādi Office dzīves cikla līmeņi, tostarp Office 2019 Professional par 20,59 €, kas ir piemērots tiem, kam nepatīk pārslēgties starp specifiskākiem lietojumiem un dažādām programmām - lai gan tie visi ir samērā pašsaprotami. Starp iekļautajiem pakalpojumiem ir Outlook, OneDrive, Teams, Editor, Clipchamp, OneNote, Access, Publisher un daudzi citi. Microsoft Office ir ideāla virtuves trauku mazgājamā mašīna produktivitātei!

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Jaunā Microsoft reģionālā jaunuzņēmumu kūrētāja: Baltijas valstis «startup» attīstības ziņā ir priekšā

Nozare.lv,27.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā informācijas tehnoloģiju (IT) kompānijas Microsoft jaunuzņēmumu kūrētāja Centrālās un Austrumeiropas reģionā Elise Sasa vēlas darboties kā tulks starp abām pusēm, kas ne vienmēr viena otru spējušas atrast un sadarboties.

Sasu šim amatam uzrunājusi kompānija Microsoft, kas šai pozīcijai meklējusi cilvēku ar praktisku pieredzi. Viņai piedāvājums šķitis ļoti interesants, jo arī kompānija ir mainījusies. Agrāk kompānija bijusi slēgta, bet tagad cenšas būt atvērtāka, un arī jaunuzņēmumi sāk izvērtēt Microsoft platformu nopietnāk, sprieda kompānijas pārstāve.

Sasas prioritāte ir stādāt ar jaunuzņēmumu komūnu - TechHub Rīgā, Garage48, Startup Wise Guys, Gamefounders Igaunijā, Startup Highway Lietuvā. Līdzīgas komūnas ir Polijā un Balkānos. Viņa vēlas veidot sadarbību pāri robežām, Microsoft iekšienē veidot komunikāciju dažādu valstu ofisos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Papildināta - Microsoft pirks Nokia mobilo telefonu biznesu

Gunta Kursiša, Jānis Šķupelis,03.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Microsoft paziņojusi par Nokia mobilo telefonu biznesa iegādi par 3,79 miljardiem eiro, tādējādi pieliekot punktu Nokia trīs desmitgades ilgušajam mobilo telefonu «pārdošanas piedzīvojumam», vēsta Reuters.

Tāpat Microsoft pavēstījusi, ka grasās iegūt Nokia patentu licenci, kā arī iegādāties Somijas kompānijas karšu pakalpojumu. Nokia patentu iegāde Microsoft izmaksās 1,65 miljardus eiro. Tādējādi kopējais Microsoft un Nokia darījums būs 5,44 miljardu eiro apjomā, un paredzēts, ka tas tiks noslēgts 2014. gada pirmajā ceturksnī.

Par vērienīgajām izmaiņām kompānijā paziņots mazāk nekā divas nedēļas pēc tam, kad Microsoft vadītājs Stīvs Balmers (Steve Balmer) pavēstīja par došanos pensijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Google un Opera «iegāzuši» Microsoft

Jānis Rancāns,08.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Savienības (ES) tehnoloģiju gigantam Microsoft piespriesto sodu un izmeklēšanu veicinājusi interneta kompānija Google un Norvēģijas interneta pārlūku izstrādātājs Opera.

Abas kompānijas bija vērsušās Eiropas Komisijā ar ierosinājumu izmeklēt Microsoft darbības, kā arī palīdzējušas ar informāciju ES izmeklētājiem, vēsta Financial Times. To, ka Microsoft konkurenti palīdzējuši ar izmeklēšanu, atzinis Eiropas konkurences komisārs Hoakins Almunija. Komisārs gan nav atklājis konkurentu nosaukumus. Izskanējušo informāciju abas kompānijas gan nav komentējušas.

Db.lv jau vēstīja, ka ES kompānijai Microsoft par pretkorupcijas likumdošanas pārkāpumiem piesprieda 561 miljonu eiro lielu soda naudu. Iepriekš tika prognozēts, ka Microsoft varētu tikt sodīta pat ar vairākos miljardos mērāmu soda naudu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Microsoft iekuļas kukuļdošanas skandālā

Jānis Rancāns,20.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV varasiestādes uzsākušas pirmstiesas izmeklēšanu par tehnoloģiju milža Microsoft iespējamu sadarbību ar kompānijām, kuras tiek apsūdzētas kukuļdošanā ārvalstu valdību pārstāvjiem.

Microsoft, iespējams, piedalījusies kukuļdošanā Ķīnā, Itālijā un Rumānijā, atsaucoties uz anonīmiem avotiem, vēsta The New York Times. Kompānijas darbības šajās valstīs bijušas pretrunā ar 1977. gadā pieņemtu likumu, kura ietvaros ASV uzņēmumiem aizliegts maksāt ārvalstu valdību pārstāvjiem, lai aizstāvētu savas biznesa intereses.

Tehnoloģiju kompānija izskanējušās aizdomas atteikusies komentēt, vien norādot, ka uztver tās nopietni un sadarbosies ar valdības izmeklētājiem. «Tāpat kā visas citas lielās kompānijas, kas strādā visā pasaulē, mēs dažkārt saņemam apsūdzības par potenciāliem mūsu darbinieku vai sadarbības partneru pārkāpumiem. Mēs šādas apsūdzības izmeklējam pilnībā, neskatoties uz to avotu. Tāpat mēs lielu uzmanību pievēršam savu darbinieku apmācībai, lai panāktu augstus ētiskos standartus,» klāstīja Microsoft pārstāvis Džons Frans (John Frank).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizejošais kompānijas Microsoft izpilddirektors Stīvs Balmers atzinis, ka viņa lielākā nožēla ir saistīta ar izdevības palaišanu garām viedtālruņu jomā, tomēr tehnoloģiju gigants šajā tirgus nišā vēl negrasās padoties.

«Es nožēloju, ka divi tūkstošo gadu sākumā, kad mēs bijām lielu uzmanību pievērsuši tam, ko gribējām izdarīt ar Windows, mēs neveltījām savus talantus viedtālruņiem,» S. Balmera sacīto konferences laikā citē AFP. Microsoft vadītājs norādīja, ka tajā brīdī kompānija strādājusi pie Windows Vista un visi resursi bijuši veltīti topošajai operētājsistēmai.

«To es nožēloju visvairāk. [Uzmanības pievēršana viedtālruņiem] būtu izdevīga gan sekmīgam darbam ar Windows, gan ar citiem ārējiem faktoriem,» sacīja Microsoft izpilddirektors.

Šobrīd viedtālruņu tirgū dominē Apple un Google Android ierīces. Microsoft šajā jomā nepieder tik pat kā nekāda tirgus daļa, atzinis S. Balmers. Tomēr tas arī dodot kompānijai daudzas jaunas iespējas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompāniju Microsft un Google starpā radušās jaunas nesaskaņas pēc tam, kad interneta gigants bloķējis Windows Phone YouTube lietojumprogrammu.

Google uzskata, ka Windows Phone YouTube lietojumprogramma pārkāpj pakalpojuma lietošanas noteikumus, vēsta BBC. Interneta gigants lūdzis, lai Microsoft programmu izstrādā, izmantojot HTML5 programmēšanas valodu. Savukārt kompānija Microsoft norāda, ka tas nav iespējams un Google apzināti traucē Windows Phone platformas attīstībai un izvirza tādus noteikumus, kuriem nav pakļauta, piemēram, Apple.

Strīds starp Google un Microsoft saistībā ar pieeju YouTube no Windows Phone ierīcēm ilgst jau kādu laiku. Šā gada maijā Google bloķēja Microsoft izveidoto YouTube lietojumprogrammu, kā iemeslu minot, ka tā pareizi neattēlojot reklāmas materiālus. Kompānijas vienojās, ka kopīgi strādās, lai izveidotu lietojumprogrammas jaunu versiju. Interneta milzis uzstājis, lai jaunākā versija tiktu izstrādāta, izmantojot, HTML5 valodu nevis Windows Phone esošos standartus. Microsoft to uzskata par «dīvainu un negodīgu» prasību, jo gan Android, gan Apple alternatīvas neesot izstrādātās šādā veidā, bet Google prasības izpildīšana ir sarežģīta un laikietilpīga.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Google mārketingu mēs, digitālās mārketinga aģentūras MMN pārstāvji saucam Google Ads reklāmu platformas sniegtās iespējas un mājaslapas SEO optimizāciju uz Google dabiskiem meklēšanas rezultātiem. Abas šīs iespējas uzņēmējiem sniedz lielu potenciālu sasniegt to mērķauditoriju, kas jau ir ieinteresēta produktā vai pakalpojumā. Šodien apskatīsim šo mārketinga kanālu attīstības tendences, par ko vairāk diskutē speciālisti 2022.gadā.

Pirmās puses datu nozīme

No vairākiem aspektiem skatoties, pirmās puses datu, tas ir uzņēmuma/mājaslapas pašu datu nozīme pieaug arvien straujāk. Šobrīd ir privātuma laikmets, daudziem tas ir svarīgs aspekts - gan dažādas organizācijas, valstis, savienības, gan arī sabiedrība satraucas par to, kur nonāk interneta lietotāju dati un kā tie tiek izmantoti.

Trešās puses dati kļūst arvien nepieejamāki un lielās reklāmas platformas diezgan strauji pāriet uz tikai pirmās puses datu izmantošanu. Tas nozīmē, ka jaunam spēlētājam konkrētā digitālās reklāmas tirgū būs daudz grūtāk un dārgāk iekarot vēlamo auditoriju nekā uzņēmumam, kurš tajā jau kādu laiku apgrozās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Analītiķi: ar Dell darījumu Microsoft iesaistās bīstamā spēlē

Jānis Rancāns,06.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV miljardieris Mišels Dels, kopā ar investīciju kompāniju Silver Lake, gatavojas atpirkt paša dibināto datoru ražotāja Dell akcijas. Darījuma vērtība aplēsta 24,4 miljardu ASV dolāru.

Dell iegādes darījumu finansē Silver Lake pārstāvētie investori, kā arī kredītlīdzekļu piesaistīšana no tādām bankām kā Barclays, Credit Suisse un RBC Capital Markets. Dell divus miljardus ASV dolāru aizdevusi arī kompānija Microsoft, kas tehnoloģiju ekspertiem licis runāt par bīstamu spēli.

Komentējot darījumu, kompānija Microsoft, norādījusi, ka ir apņēmības pilna nodrošināt personālo datoru ekosistēmas sekmīgu attīstību un izlēmusi investēt veidos, kas ekosistēmu sagatavos nākotnei. Microsoft arī uzsver, ka veltīs līdzekļus savu partneru atbalstīšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Latvijas IT uzņēmumi saņem starptautiska mēroga atzinību

Rūta Lapiņa,02.10.2017

Foto no labās puses: Renāte Strazdiņa, Microsoft Latvia vadītāja, Juris Vilders, SQUALIO cloud consulting valdes loceklis, Juris Ducens, ALSO Latvia valdes priekšsēdētājs, Sanda Šalma, Microsoft Mazā un vidējā biznesa vadītāja Baltijas valstīs.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas IT uzņēmums ALSO Holding ikgadējās Microsoft Partneru dienas ietvaros saņēma apbalvojumu kā labākais Microsoft vairumtirdzniecības partneris pasaulē 2017. gadā, aiz sevis atstājot tādus nozares milžus kā Tech Data, Ingram Micro un Westcoast. Savukārt SQUALIO kļuva par Microsoft Gada partneri Latvijā par IT risinājumu, kas izstrādāts sadarbībā ar SQUALIO cloud consulting un ļāvis samazināt ceļu satiksmes negadījumu skaitu uz Latvijas autoceļiem par 42%, informē Microsoft komunikācijas konsultante Gunta Līne.

ALSO Latvia atzinību ieguva, pateicoties tās grupas uzņēmuma izstrādātajai ALSO Cloud platformai, kas ļauj uzņēmumam nodrošināt programmatūras mākoņpakalpojumu tirdzniecību visā pasaulē. ALSO izstrādātais risinājums pašreiz tiek lietots jau 50 valstīs visā pasaulē.

SQUALIO cloud consulting veidotais FITS ITEMS risinājums bija viens no tiem pilotprojektiem, kurus prezentējot Microsoft korporācijas vadībai ASV, Latvijai izdevās pārliecināt Microsoft par Latvijas IT uzņēmumu potenciālu. Tas bija viens no būtiskiem nosacījumiem Latvijas Universitātes un Microsoft Inovāciju centra atvēršanai Latvijā šī gada septembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Topošais tehnoloģiju kompānijas Microsoft interneta pārlūks Internet Explorer 11 būšot par 30% ātrāks nekā tā konkurenti, atsaucoties uz veiktspējas testiem, pavēstījis ASV tehnoloģiju gigants.

Jaunajam interneta pārlūkam ir daudzas līdzīgas funkcijas, kā operētājsistēmas Windows 8.1. Internet Explorer versijai, piemēram, skārienu atbalsts, vēsta ārvalstu plašsaziņas līdzekļi. Interneta pārlūks gan paredzēts Windows 7 operētājsistēmai, kurai nav pārāk daudz skārienjūtīgu ierīču. Papildus darbības ātruma uzlabojumam, Internet Explorer 11 atbalsta arī vairāk interneta vietņu izstrādes tehnoloģiju, kā, piemēram, WebGL.

Patlaban Microsoft nākusi klajā ar Internet Explorer 11 testa versiju. Kompānija neatklāj, kad jaunais interneta pārlūks būs pieejams pilnībā. Tehnoloģiju eksperti savukārt pieļauj, ka Explorer 11 dienas gaismu varētu ieraudzīt pēc 18. oktobra, kad paredzēta Windows 8.1. atjauninājuma parādīšanās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Microsoft akcionāri vaino kompāniju informācijas slēpšanā par Surface izgāšanos

Jānis Rancāns,15.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV tehnoloģiju giganta Microsoft akcionāri uzsākuši tiesvedību pret kompāniju, vainojot to informācijas slēpšanā par planšetdatoru Surface sliktajiem pārdošanas rādītājiem.

Neapmierinātos akcionārus pārstāv juristu kompānija Robbins Geller Rudman & Dowd, kas norādījusi, ka Microsoft, slēpjot «katastrofālo debiju» planšetdatoru tirgū, pārkāpusi ASV Vērtspapīru un biržu komisijas noteikumus.

Akcionāri uzskata, ka Microsoft apzināti maldinājusi akcionārus un izplatījusi nepatiesu informāciju. Microsoft akcionāri norāda, ka Surface laišana klajā, pretēji kompānijas apgalvojumiem, izrādījusies neveiksmīga un novedusi pie situācijas, kurā tehnoloģiju gigants ir uzkrājis lielu daudzumu pārmērīgi dārgu planšetdatoru.

Akcionāri arī norāda, ka pie šādas situācijas galvenokārt vainojami Microsoft izpilddirektors Stīvs Balmers un finanšu direktors Peters Kleins, kuri esot uzturējuši krāpnieciskas shēmas, kas bijušas paredzētas, lai liktu iegādāties Microsoft akcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija Microsoft ASV tirgū sākusi jaunu mārketinga kampaņu, piedāvājot apmainīt konkurentu planšetdatoru iPad pret Microsoft dāvanu karti vismaz 200 ASV dolāru apmērā, ko vēlāk iespējams izmantot jauna Microsofta planšetdatora, piemēram, Surface RT vai Surface Pro, iegādei.

Microsoft planšetdatoru pārdošanas apjomi krietni vien atpaliek no sāncenša Apple planšetdatoru pārdošanas apjomiem. Tikmēr kompānijas Gartner mobilo ierīču tirgus analītiķis Vens Beikers (Van Baker) neuzskata, ka šis mārketinga solis radīs masveida Apple planšetdatoru nomaiņu pret Microsoft planšetdatoriem, raksta BBC. «Microsoft problēma ir lietojumprogrammu ekosistēma, un šis piedāvājums neatrisina šo problēmu,» skaidro V. Beikers.

ASV tirgū Microsoft uzsācis agresīvu mārketinga kampaņu, kuras mērķis ir panākt Microsoft planšetdatoru lielāku popularitāti, jau agrāk. Šā gada maijā Microsoft laida klajā iPad un Windows produktu salīdzināšanas mājaslapu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no vadošajiem Microsoft mākoņpakalpojumu izplatītājiem Baltijā SIA TVG kļuvis par oficiālo Microsoft mākoņpakalpojumu platformas Azure pārstāvi, nodrošinot neierobežotas digitālo risinājumu radīšanas iespējas jebkura biznesa pilnveidošanai.

Agrāk bija ierasts, ka tehnoloģiju uzņēmums ikdienas procesu nodrošināšanai pirka kompleksu risinājumu, taču nereti no visa iegādātā tika izmantots ne vairāk par 20% no resursa iespējamās kapacitātes. Savā ziņā tie ir nelietderīgi tēriņi, jo, kad iegādātais risinājums ir morāli novecojis un nepilda vairs vajadzīgās funkcijas, atkal jāiegādājas jaunas licences. Tādēļ Microsoft klientiem piedāvā visus šos pakalpojumus izmantot mākonī Microsoft Azure, kurā pieejams milzīgs apjoms dažādu pakalpojumu jeb produktu. Strādājot šajā platformā, klients var izmantot precīzi to pakalpojumu un tik lielā apjomā, cik konkrētām biznesa vajadzībām nepieciešams, tādējādi nepārmaksājot, akcentē TVG vadītājs Mārtiņš Reimanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Microsoft Latvia vadītāju Ēriku Eglīti

Lelde Petrāne,08.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Microsoft Latvia vadītājs Ēriks Eglītis. «Esmu Microsoft Latvia vadītājs. Tas nozīmē, ka pārstāvu uzņēmumu Latvijā un Latviju uzņēmumā, kuram 119 pasaules valstīs ir aptuveni 120 000 darbinieku, 640 000 sadarbības partneru un 1,4 miljardi Windows ierīču lietotāju. Latvijā uzņēmuma pārstāvniecība ir jau 15 gadus – aktīvi līdzdarbojamies IT nozares stiprināšanā sadarbībā ar mūsu vairāk nekā 500 partnerorganizācijām,» skaidro Ē. Eglītis.

Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Īsā atbilde: man patīk!

Nedaudz izvēršot: cilvēka mūžu veido nejaušību un apzinātu rīcību sakritības laikā un telpā. Kad 14 gadu vecumā ieguvu programmējamo kalkulatoru un pirmo programmēšanas pieredzi, nevarēju iedomāties, ka kādreiz vadīšu šāda mēroga uzņēmuma pārstāvniecību Latvijā. Tomēr visas manas apzinātās izvēles ir vijušās ap IT nozari, palaikam tajās iejaucoties arī kādai nejaušībai. Tomēr nejaušības neatnāktu, ja nebūtu līdzdalības nozares notikumos - ja gribi cerēt uz vinnestu, ir jānopērk loterijas biļete!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja jau tiek izmantotas Google reklāmas, iespējams, ir nācies aizdomāties, vai ir vērts ieguldīt arī SEO. Galu galā, mājaslapa jau parādās meklēšanas rezultātu augšgalā, pateicoties apmaksātām reklāmām, tad kāpēc gan investēt arī ar SEO? Patiesībā SEO un Google reklāmas ir divas dažādas stratēģijas, kas var lieliski papildināt viena otru. Pat ja Google reklāmas sniedz rezultātus, SEO var piedāvāt ilgtermiņa ieguvumus, ko vien ar reklāmām nav iespējams nodrošināt.

Šajā rakstā tiks izskaidrots, kā SEO atšķiras no Google reklāmām un kā abu kombinācija var palīdzēt uzņēmumam gūt lielākus panākumus internetā.

SEO un Google reklāmas: kāda ir atšķirība?

Vispirms jānoskaidro galvenās atšķirības starp SEO un Google reklāmām. Google reklāmas ļauj uzņēmumiem izmantot PPC (maksā par klikšķi) modeli, kas nozīmē, ka tiek veidotas pielāgotas reklāmas, kuras parādās Google meklēšanas rezultātu augšgalā. Pielāgojot reklāmas atbilstoši atslēgvārdiem, iespējams piesaistīt auditoriju tieši tad, kad viņi meklē konkrētus risinājumus.

SEO, savukārt, ir process, kura laikā mājaslapa tiek uzlabota, lai tā labāk parādītos organiskajos (neapmaksātajos) meklēšanas rezultātos. Rezultāti var nebūt redzami uzreiz, bet SEO ir ilgtermiņa ieguldījums, kas laika gaitā nodrošina stabilu un regulāru apmeklētāju plūsmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Savienība (ES) tehnoloģiju kompānijai Microsoft par pretkorupcijas likumdošanas pārkāpumiem piespriedusi 561 miljonu eiro lielu soda naudu. Iepriekš tika prognozēts, ka Microsoft varētu tikt sodīta pat ar vairākos miljardos mērāmu soda naudu.

[Papildināts viss teksts]

ES norāda, ka Microsoft 2009. gadā apņēmās nodrošināt, ka tās klientiem ir iespējams izvēlēties interneta pārlūkprogrammu. Savienības izmeklēšanas laikā secināts, ka Microsoft šo apņemšanos neesot pildījusi un interneta pārlūkprogrammas izvēles iespējas nebija pieejamas laika posmā starp 2011. gada maiju un 2012. gada decembri izplatītajā programmatūrā, tādējādi aptuveni 15 miljoniem lietotāju nebija iespējas izvēlēties.

«Nespēja pildīt savas juridiskās apņemšanās ir ļoti nozīmīgs pārkāpums, kas attiecīgi jāsoda,» sacīja ES konkurences komisārs Hoakins Almunija.

Iepriekš izskanēja, ka Microsoft varētu saņemt soda naudu 10% apmērā no tās 2012. gada apgrozījuma. Šī summa varētu sasniegt 7,4 miljardus ASV dolāru. Tomēr tiek prognozēts, ka ES regulatori galarezultātā tik lielu soda naudu nepiespriedīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikā, kad tradiconālā iepirkšanās ir ierobežota, bet uzplaukst e-komercija, daudzi uzdod jautājumu: “Kādas iespējas mums sarūpējis Google?“. Tas ir visai loģiski, jo par Google mārketinga iespējām ir dzirdējis ikviens mārketinga speciālists neatkarīgi no tā darbības virziena. Šajā rakstā aplūkosim to, ko tad mums piedāvā viens no virtuālās pasaules smagsvariem.

AdWords ir vēsture

Meklēšanas rezultātu pārskats liecina, ka joprojām tiek meklēti AdWords pakalpojumi. Nevar teikt, ka tas ir nepareizi, jo šāds pieprasījums meklētājā sniedz ļoti plašu atbilžu loku. Tomēr, kopš 2018. gada rudens tieši šada platforma vairs nepastāv. To ir aizvietojis cits Google produkts - Google Ads. Šis solis nebija nejaušs, bet no Google puses visai apzināts. Līdz ar to, ir vērts aplūkot, kādēļ uzņemums spēra šadu soli?

Kādi ir Google Ads pakalpojumi?

AdWords kā pakalpojums nav pazudis, bet iekļāvies jaunajā platformā. Google Ads saistās ne tikai ar darbības algoritmu atjauninājumu, bet arī ar Google centieniem apvienot visus reklāmas izvietošanas pakalpojumus vienuviet. Līdz ar to šobrīd, izmantojot vienu platformu, iespējams veidot un pārvaldīt trīs dažādus reklāmu veidus. Tie ir:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija Microsoft nākusi klajā ar nākošās paaudzes Xbox One spēļu konsoli, kas tirdzniecībā varētu parādīties šā gada otrajā pusē.

Kopā ar jauno konsoli, Microsoft iepazīstinājusi arī ar uzlabotu kustību atpazīšanas sensoru Kinect. Ierīces kameru izšķirtspēja palielināta līdz 1080p un, saskaņā ar Microsoft sacīto, spēs labāk analizēt ķermeņu kustības, uzlabojot lietotāju mijiedarbību ar Kinect, vēsta BBC.

Ierīce padarīta arī vairākas reizes jaudīgāka nekā tās priekšgājējs – Microsoft uzsver, ka, salīdzinot ar Xbox 360, One spēj sekundē veikt piecas reizes vairāk aprēķinu. Kompānija norāda, ka jauno konsoli būs iespējams izmantot ne tikai spēļu spēlēšanai, bet arī, lai skatītos televīziju un filmas, klausītos mūziku un veiktu zvanus ar Skype palīdzību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Latvijas jaunuzņēmumiem programmas iespēju izmantošanā ir īpašas priekšrocības.

Microsoft atvēris jaunu atbalsta programmu jaunuzņēmumiem Microsoft for Startups, kas būs pieejama visā pasaulē, tostarp arī Latvijā. Nākamo divu gadu laikā Microsoft ieguldīs 500 miljonus ASV dolāru, sniedzot jaunuzņēmumiem piekļuvi tehnoloģijām, pieeju mārketinga kanāliem un konsultatīvu atbalstu.

Programma nodrošina jaunuzņēmumiem iespēju izmantot Azure mākoņa platformu, tehnisko atbalstu un izstrādātāju rīkus bez maksas.

Jaunā programma palīdzēs jaunuzņēmumiem paplašināt klientu bāzi, izmantojot Microsoft 800 000 partneru ekosistēmu visā pasaulē, kuri saviem klientiem nodrošina mākonī balstītus risinājumus. Programma palīdzēs jaunuzņēmumiem sagatavoties lielo uzņēmumu klientu apkalpošanas standartiem, kā arī izmantot Microsoft pārdošanas kanālu tīklu. Tāpat programmas dalībniekiem tiks piedāvāts Microsoft ScaleUp akseleratora un Microsoft Ventures riska kapitāla komandas atbalsts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Nokia akcijas cena uzlec par 40%

Žanete Hāka,03.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc Microsoft paziņojuma par Nokia mobilo telefonu biznesa iegādi Nokia akcijas cena pieauga par vairāk nekā 40%.

Tādējādi tas ir straujākais uzņēmuma akcijas cenas vienas dienas kāpums vēsturē, un tā pieauga līdz augstākajam līmenim kopš pērnā gada februāra.

Jāpiebilst, ka pēc paziņojuma par darījumu vairākas bankas mainījušas savu Nokia akcijas rekomendāciju no pārdot uz turēt.

Db.lv jau rakstīja, ka Microsoft iegādāsies Nokia mobilo telefonu biznesu par 3,79 miljardiem eiro, tādējādi pieliekot punktu Nokia trīs desmitgades ilgušajam mobilo telefonu «pārdošanas piedzīvojumam», vēsta Reuters.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Microsoft ar Outlook.com cer gāzt no troņa Gmail

Jānis Rancāns,19.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija Microsoft oficiāli laidusi klajā savu jauno tiešsaistes e-pasta pakalpojumu Outlook.com, kas aizstās kompānijas esošo Hotmail un kuram vajadzētu mest izaicinājumu tādam grandam kā Gmail.

Microsoft Outlook.com e-pasta pakalpojums paredzēts, lai aizstātu Hotmail, kuru kompānija iegādājās deviņdesmito gadu nogalē, un vienā pakalpojumā apvienotu dažādus citus Microsoft e-pasta sniedzējus, kā, piemēram live.com un msn.com.

Lietotāji, kuri izmanto citu Microsoft piederošu e-pasta servisu pakalpojumus, līdz vasarai tiks pārcelti uz Outlook.com. Kompānija uzsver, ka šis process notiks automātiski un tiks saglabāti visi lietotāju dati - korespondence, adreses utt. Lai veicinātu Outlook.com izaugsmi, Microsoft plāno organizēt plašu reklāmas kampaņu, kuras apmēri aplēsti 90 miljonu ASV dolāru vērtībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Microsoft plāno vērienīgāko darbinieku atlaišanu piecu gadu laikā

Žanete Hāka,15.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmums Microsoft Corp plāno atlaist lielāko skaitu darbinieku pēdējo piecu gadu laikā, integrējot pirms neilga laika iegādāto Nokia mobilo telefonu ražošanas biznesu, raksta Bloomberg.

Pagaidām pats uzņēmums šo informāciju nekomentē, un paredzams, ka kompānija par to paziņos šonedēļ. Darbinieki tiks atlaisti gan Nokia, gan tajās Microsoft daļās, kuras pārklājas ar Nokia biznesu, kā arī mārketingā un inženieru nodaļā. Visdrīzāk, tiks atlaists lielākais darbinieku skaits kopš 2009. gada, kad darbu zaudēja 5800 cilvēku vai pat pārspēs to. Tā bija lielākā darbinieku atlaišana uzņēmuma vēsturē.

Pēc tam, kad Microsoft iegādājās Nokia, darbinieku skaits uzņēmumā sasniedzis 127 tūkstošus, kas ir ievērojami vairāk nekā konkurentiem Apple un Google.

Db.lv jau rakstīja, ka 25.aprīlī Microsoft paziņoja, ka Nokia ierīču un pakalpojumu biznesa iegādes process ir noslēdzies. Iegādi ir apstiprinājuši Nokia akcionāri un atļauju devušas atbildīgās publiskā sektora organizācijas dažādās pasaules valstīs. Iegādes procesa noslēgšana iezīmējot pirmo soli abu uzņēmumu apvienošanā.

Komentāri

Pievienot komentāru