Akcija «Melnā piektdiena» (Black Friday) kopš 2005.gada ir bijusi viena no lielākajām iepirkšanās dienām ASV, bet nu šīs akcijas popularitāte sasniegusi arī Latviju - dienas laikā interneta veikals 1A saņēma teju 5000 pasūtījumu par kopējo summu 0,5 miljoni eiro, kas salīdzinot ar pērno gadu ir divas reizes vairāk. informē 1A.LV mārketinga direktors Normunds Namnieks.
Apkopojot 1A pirktāko preču kategorijas šajā akcijā, tās bijušas rotaļlietas, parfimērijas un kosmētikas produkti un dažāda veida tehnika – viedtālruņi, datortehnika un dažādas sadzīves preces.
«Jāatzīst, ka bijām nedaudz pārsteigti par milzīgo klientu interesi - iepriekšējos gados »Melnā piektdiena« nekad nebija izraisījusi tādu ažiotāžu. Lielākais gandarījums, ka šī, pat nedaudz negaidīti populārā akcija, ļāva mums reālos «kaujas» apstākļos pārbaudīt savas modernizētās noliktavas gatavību operatīvi apstrādāt milzīgu daudzumu pasūtījumu un veiksmīgi tās izsūtīt visiem klientiem, ko bija īpaši svarīgi pārbaudīt pirms decembra iepirkšanās buma», skaidro 1A.LV interneta veikalu pārvaldošā uzņēmuma SIA Mobilukss valdes loceklis Mareks Zuika.
Viņš arī kā vienu no uzņēmuma prioritātēm šajā gadā min noliktavas modernizācija, kas veiksmīgi pabeigta, investējot tajā ap 200 000 eiro. Noliktavas platība palielināta par 2000 m2. Ieviesta arī jauna un jaudīga noliktavas programmatūra, kas ļauj apstrādāt trīs reizes lielākus apjomus.
Ņemot vērā uzņēmuma operatīvos datus, prognozēts, ka šī gada pārdošanas apjomi pieaugs par aptuveni 35%, sasniedzot 60 miljonus eiro.
1A.LV interneta veikalu pārvalda SIA Mobilukss. Uzņēmums dibināts 2002.gadā un tā īpašnieki ir Mareks Zuika – 55%, Genādijs Skrinniks – 25% un Kaspars Polis – 20%. 1A grupa pārvalda arī interneta veikalus Lietuvā un Igaunijā.
LASI ARĪ:
Internetveikala 1a.lv klientu apkalpošanas centra izveidē investē vairāk nekā 10 000 eiro