Šā gada jūnijā paredzētās Eiropas parlamenta vēlēšanas, lai paaugstinātu tajās piedalījušos vēlētaju skaitu, tiks popularizētas reklāmas kampaņā, kas visā Eiropā izmaksās 18 milj. eiro.
Aptaujas liecinot, ka tikai 17 % Latvijas iedzīvotāju zinot, ka Eiropas parlamenta vēlēšanas notiks šā gada jūnijā, vēl 2 % zin, ka vēlēšanas notiks, tomēr sauc nepareizu datumu, bet atlikušajam 81 % nav ne jausmas par šīm vēlēšanām. Kā skaidro Eiropas parlamenta preses daļas pārstāvji, līdzīgi radītji esot visās ES valstīs un tieši zemās iedzīvotāju intereses dēļ Eiroparlaments pirmo reizi pats rīkos vēlēšanu kampaņu.
Kampaņa būšot politiski neitrāla, sola tās veidotāji, un tās mērķis būs panākt, lai cilvēki vispār piedalās Eiropas Parlamenta vēlēšanās. Kampaņā galvenokārt akcentēšot tās iedzīvotājiem aktuālās jomas, par kurām Eiroparlamentā tiekot pieņemti lēmumi, kas ietekmē visu eiropiešu dzīvi, piemēram, standartizācija, pārtikas marķēšanas un izcelsmes jautajumi, enerģētika.
Latvijā Eiropas Parlamenta vēlēšanu kā tādu popularizēšanai tērēti tikšot aptuveni 136 tūkst. eiro, skaidro Eiropas Parlamenta biroja Latvijā pārstāve Iveta Ķelpe, Kopā uz katru balstiesīgo Eiropas iedzīvotāju kampaņas ietvaros iztērēti tikšot aptuveni 5 eirocenti.