Ātrās ēdināšanas tīkls McDonald’s savos restorānos Latvijā visas cenas sācis norādīt latos un eiro. Tāpat McDonald’s ieviesīs dažādas aktivitātes, lai klientus radinātu pie eiro.
Restorānu ķēdes rīkotājdirektors Baltijas valstīs Tomašs Navrockis norāda, ka McDonald’s vidēji mēnesī apmeklē 800 tūkstoši cilvēku, un tādējādi tīklam ir iespēja pastāstīt par eiro ieviešanas praktiskajiem aspektiem gan vecāka gada gājuma cilvēkiem un jauniešiem, gan sievietēm un vīriešiem, gan ģimenēm ar bērniem un draugu kompānijām.
«Ar eiro ieviešanu saskārāmies citās valstīs, tai skaitā arī Igaunijā, tāpēc esam uzkrājuši pieredzi ne tikai par to, kā uzņēmumam ieviest valūtas maiņu savā darbībā, bet arī kad un kā labāk informēt savus klientus par šīm pārmaiņām,» skaidroja T. Navrockis. Restorānu tīkls iecerējis īpašu uzmanību veltīt darbinieku sagatavošanai valūtas maiņai, lai klientiem nodrošinātu kvalitatīvu servisu. Tāpat nepieciešamības gadījumā McDonald’s darbinieki restorānos varēs atbildēt uz klientu jautājumiem par eiro un produktu cenām. McDonald’s rīkotājdirektors Baltijas valstīs piebilst, ka kopumā eiro ieviešanai uzņēmuma darbībā Latvijā plānots investēt ap 17 tūkstošiem eiro.
Lai apmeklētājus informētu par eiro ieviešanu, restorānos visā Latvijā no šodienas, 7. augusta, izvietoti informatīvi plakāti, bet uz galdiem novietoti izglītojoši materiāli, skaidrojot jaunās valūtas ieviešanas gaitu un cenu pārrēķinu no latiem uz eiro. Tāpat ikviens McDonald’s apmeklētājs varēs saņemt «špikeri» eiro kursa aprēķināšanā.
Patlaban eiro cenas ir informatīvi norādītas visos 12 McDonald’s restorānos Latvijā – Rīgā, Daugavpilī un Jelgavā. No nākamā gada 1. janvāra sāksies eiro pārejas periods, kad ātrās ēdināšanas restorānos varēs norēķināties gan eiro, gan latos. Sākot ar 15. janvāri, kā vienīgā valūta McDonald’s restorānos, tāpat kā citur, būs eiro.