No ceļojuma Ketija Sola atvedusi ne vien spilgtas atmiņas un emocijas, bet arī biznesa ideju – Singular Wear somiņas
«Ideja radās pavisam nejauši. Ar vīru septiņus mēnešus ceļojām pa Āziju un vienā no Taizemes pilsētiņām, staigājot pa tirdziņiem, ieraudzīju audumu, kas mani uzrunāja un ilgi nelika mierā. Izdomāju, ka no tā varētu uztaisīt somiņu. Taču radās jautājums, kā to izdarīt svešā valstī, nezinot valodu vairāk par pieklājības frāzēm «labdien» un «paldies». Lēnā garā, iepazīstot un runājot ar vietējiem, atradu šuvēju un vīrieti, kurš apmācīja, kā darboties ar ādu, kā spiest logo. Izmēģinot dažādus modeļus, tapa mana soma. Publicēju fotogrāfiju Facebook, un draudzenes sāka rakstīt un prasīt, kur tādu dabūju, ka viņas arī tādu vēlas.
Pagājušā gada aprīlī atgriezāmies mājās ar pilnu koferi – ar somiņām, audumu un zināšanām,» stāsta Ketija Sola, somu zīmola Singular Wear autore. Pēc atgriešanās dzimtenē viņa nebija domājusi turpināt projektu. Taču ideja gatavot somiņas viņu nelika mierā. Ketija tad brauca uz Kalnciema tirdziņu, kur pārdeva pilnīgi visas somas, ko bija paņēmusi līdzi.
Visu rakstu Taizemes iedvesmotas somiņas lasiet 22. februāra laikrakstā Dienas Bizness.