Starp spēlēm konkurences nav; tāpat kā cilvēkiem patīk jaunas viena un tā paša žanra filmas, viņiem patīk arī jaunas spēles
Tā uzskata Aleksejs Mjaliks, spēles Prime Peaks izstrādātāja A25 SIA īpašnieks. Prime Peaks ir braukšanas spēle mobilajām ierīcēm – iPhone, iPad un Android tipa telefoniem. Pie spēles Aleksejs sāka strādāt pagājušā gada jūlijā, un jau oktobrī spēle nonāca tirgū. Prime Peaks līdz šim lejupielādēts 196 tūkstošus reižu. «Pie mūsu ambīcijām tas ir maz. Protams, tas ir vairāk, nekā dažs labs var sapņot, bet, zinot, ka līdzīga žanra spēles tiek lejuplādētas desmitiem miljonu reižu, mēs gribētu sasniegt vismaz miljonu lejuplielāžu,» saka Aleksejs.
Lielākā daļa Prime Peaks spēlētāju ir no ASV un 75% uzņēmuma ieņēmumi veidojas šajā tirgū. Aleksejs uzskata, ka ASV arī ir lielākais spēļu biznesa potenciāls. «Tur lietotāji vienkāršāk tērē naudu par virtuālajiem labumiem. Iespējams, tur naudas vērtība ir mazāka nekā pie mums, dzīves līmenis ļauj tērēt, viņi ir arī pieraduši tērēties internetā. Visi vēlas būt ASV tirgū, un tāpēc arī tur visi iegulda reklāmās. Tur reklāmas ir dārgākas un mēs par mūsu spēlē parādīto reklāmu saņemam vairāk, nekā citos tirgos. Protams, vienlaikus arī pašiem jāmaksā vairāk,» saka Aleksejs.
Visu rakstu Cilvēki grib arvien jaunas spēles lasiet 14. septembra laikrakstā Dienas Bizness.