Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumam AS “Liepājas papīrs” aizvadītais pandēmijas gads ir bijis izaicinājumiem pilns gan saistībā ar COVID - 19 ierobežojumiem un ar to saistīto darba pārstrukturizēšanu, gan saistībā ar jaunu produktu un tehnoloģiju ieviešanu un eksporta tirgu paplašināšanu.

Uzņēmuma apgrozījums drukas nozarē 2020. gadā, salīdzinot ar gadu iepriekš, ir pieaudzis par vairāk nekā 16%, sasniedzot 7,4 miljonus eiro. Kāpis arī saražotais kopapjoms, proti, 2020. gadā Liepājā saražotas vairāk nekā 944,5 miljoni produkcijas vienību. Pozitīvi vērtējams ir arī eksporta pieaugums par 26%. Jau vairākus gadus lielākais eksportēto preču klāsts nokļūst Krievijā, Lietuvā un Vācijā, tomēr arī Skandināvijas valstis un Igaunija ir vērā ņemami tirgi ar augošu pārdošanas apjomu. Uzņēmuma pārdošanas daļas vadītājs Artūrs Gabaliņš piebilst, ka uzsākts produkcijas eksports uz ASV un Franciju, kas uzņēmumam iepriekš bijušas pilnīgi neapgūtas valstis.

FOTO, VIDEO: Uzņēmumā Liepājas Papīrs darbu sāk pirmā hibrīddrukas iekārta Baltijā 

Uzņēmumā «Liepājas Papīrs» sākusi darboties Baltijā pirmā hibrīddrukas iekārta MPS EF SYMJET....

"Ir bijis liels izaicinājums darbu pārstrukturēt tā, lai samazinātu darbinieku savstarpējo kontaktēšanos un lai administrācijas darbinieki, cik tas ir bijis iespējams, varētu strādāt attālināti, savukārt, ražotnē tiktu nodrošināts darbs atbilstoši valstī noteiktajiem epidemioloģiskajiem ierobežojumiem un, pats svarīgākais, lai no šīm izmaiņām neciestu klients. Tomēr tas ir izdevies un uzskatu, ka šis gads, neskatoties uz nepieciešamajām procesu izmaiņām, uzņēmumam ir bijis labs, jo būtiski ir pieaudzis kopējais preču pieprasījums mazumtirdzniecībā. Tendence veidot pārtikas un rūpniecības preču uzkrājumus mājsaimniecībās ir radījusi iespēju sekmēt iepakojuma ražošanas nozares dinamiku, kā rezultātā arī uzņēmums “Liepājas Papīrs” ir saražojis vairāk uzlīmju un etiķešu nekā pērn gan vietējā, gan eksporta tirgos," teic AS “Liepājas papīrs” valdes priekšsēdētājs Normunds Jansons.

Etiķešu ražošanā lielākais skolotājs – Krievijas tirgus 

Liepājas papīrs koncentrējas uz konkurētspēju pasaules līmenī....

Uzņēmuma pārdošanas nodaļas pārstāvis Andrejs Ivļijevs uzsver, ka ilgu laiku strādāts pie bandāļu (apdrukāts monomateriāls ruļļos, ko izmanto vairāku produktu sastiprināšanai, piemēram, trīs produktu sastiprināšanai vienā) drukas tehnoloģiskā risinājuma izveides un šī produkta attīstīšana vēl turpinās. Tāpat jaunums ir mainīgās informācijas druka, kad katrai vienas partijas uzlīmei vai etiķetei iespējams uzdrukāt atšķirīgu informāciju. Bijuši arī vairāki projekti, kuros strādāts ar īpaši videi draudzīgiem materiāliem, kuri radīti no otrreiz pārstrādātiem atkritumiem vai neizmantojot fosilos resursus. Ņemot vērā ES uzsākto “zaļo kursu” un mērķi sasniegt klimata neitralitāti līdz 2050. gadam, šādu materiālu izmantošana kļūs arvien aktuālāka.

"Liepājas papīrs" ir dibināts 1993. gadā uz bijušās Liepājas papīra izstrādājumu fabrikas bāzes. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 198 090 eiro, tas nodrošina darba vietas vairāk nekā simts darbiniekiem un ir viens no vadošajiem uzlīmju un etiķešu ražotājiem Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau tuvāko divu nedēļu laikā, no 4. līdz 10. maijam, pasaules iepakošanas industrijas pārstāvji tiksies Diseldorfā savas nozares vadošajā biznesa forumā.

Interpack ir svarīga pasaules iepakojuma nozares pilna ražošanas un pārstrādes procesa inovāciju un biznesa platforma. Pēc sešu gadu pārtraukuma izstādē tiks prezentēta virkne inovāciju visām saistītajām produktu grupām: pārtika, dzērieni, konditoreja un konditorejas izstrādājumi, farmācija, kosmētika, nepārtikas un rūpniecības preces. Tā kā iepakojuma industrijas prasības un pamatnosacījumi pastāvīgi mainās, šogad uzmanības centrā būs digitālās tehnoloģijas, inovatīvi produkti un ilgtspējīgi procesu risinājumi.

Uzņēmumi no visas pasaules

No Eiropas līdz Āzijai, no Āfrikas līdz Amerikai un Austrālijai: interpack 2023 izstādes dalībnieki ir no visiem pieciem kontinentiem. Kopumā būs pārstāvētas vairāk nekā 60 valstis. Tas padara interpack par labāko vietu, kur satikt potenciālos sadarbības partnerus un klientus un paplašināt starptautisko uzņēmējdarbību. Vadošās iekārtu ražotājvalstis un attiecīgi arī visplašāk pārstāvētās dalībvalstis ir Vācija, Itālija, Ķīna, Turcija, Indija, Nīderlande, ASV, Francija, Spānija, Šveice un Apvienotā Karaliste. Lielākās ekspozīcijas aizņems tādi nozīmīgi tirgus spēlētāji kā IMA Industria Macchine, Coesia Group, Syntegon Technology, Marchesini Group, Sollich, Duravant, Aasted ApS, MULTIVAC, OPTIMA packaging group un Ishida Europe Limited. Kopumā izstādē piedalīsies vairāk nekā 2700 dalībnieku.

Komentāri

Pievienot komentāru