Būve

Liepājā atsāks maģistrālo ielu rekonstrukciju

Vēsma Lēvalde,21.03.2012

Jaunākais izdevums

Ceļu būves uzņēmums SIA Binders Liepājā sola turpināt ziemā pārtraukto dienvidu pieslēguma izbūvi jeb Zirņu - Ganību ielas rekonstrukciju.

Meteoroloģiskie apstākļi šobrīd ļauj atsākt inženiertehnisko komunikāciju ierīkošanas darbus. Būvniecības sezona tiks sākta ar lietus ūdens kanalizācijas sistēmas izveidi Ganību ielā un braucamo daļu gultņu sagatavošanu Ganību, Kungu un Ezera ielā.

Uzņēmums periodiski samazinātos apjomos būvdarbus turpināja arī ziemā, jo rudenī darbi atpalika no iepriekš plānotā grafika. Galvenokārt ziemā tika veikta koku zāģēšana un žogu uzstādīšana. Ziemā tranzīta kustība Liepājā tika novirzīta pa daļēji izbūvēto Zirņu ielu, kurā bija ieklāta tikai asfalta apakšējā kārta. Pagaidu segumā vietām parādījušās bedres, taču SIA Binders projektu vadītājs Jānis Fedotovs apgalvo, ka vēl tiks ieklāta vairākus centimetrus bieza šķembu mastikas asfalta virsējā kārta. Arī darbu pasūtītāja - Liepājas domes - pārstāvis Vilnis Vitkovskis norāda, ka bojāmumi ir minimāli, jo nav konstatēti ielas iesēdumi, nobrukumi vai izskalojumi.

Zirņu ielas iedzīvotāji pauduši neizpratni par atšķirību starp atbilstoši projektam veidotās brauktuves un ielas malā esošo māju pamatu augstumiem. J. Fedotovs uzsver, ka ceļu būves procesā bieži jāsastopas ar problēmām, ko ne vienmēr iespējams prognozēt un atrisināt jau projektēšanas stadijā. Tāpēc būvniecības laikā sadarbībā ar pasūtītāju, projektētāju, būvuzraudzības pārstāvjiem projekts tiekot pilnveidots un atbilstoši tam koriģētas problemātiskās pozīcijas.

Dienvidu pieslēgums Liepājas ostai jāpabeidz līdz šā gada rudenim. Pēc būvdarbu beigām Liepāja iegūs atslogotu tranzīta ielu – Ganību ielu, kas tiks pārveidota par vienvirziena ielu, bet rekonstruētā Zirņu iela būs vienvirziena satiksmes iela pretējā virzienā.

Rekonstruējamo ielu un uzbūvētā posma kopējais garums būs 8,5 km. Gājēju ietvju kopējais garums – 16 km. Projekts paredz 13 krustojumu būvniecību vai rekonstrukciju, veloceliņa izbūvi 5,8 km garumā, pār Tirdzniecības kanālu esošā tilta rekonstrukciju.

Paralēli būvdarbiem tiek veikta ielu inženiertehnisko komunikāciju labiekārtošana – ierīkota lietusūdens un sadzīves kanalizācijas sistēma, lietusūdens attīrīšanas ietaises, uzstādīts ielu apgaismojums, luksofori, videonovērošanas kameras, ierīkotas 16 sabiedriskā transporta pieturvietas

Projekta pasūtītājs un būvuzraudzība – Liepājas dome, projektētājs – SIA Firma L 4. Līguma summa ir 16,17 miljoni latu, ieskaitot PVN.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Izbūvēto maģistrāli Liepājā atklās ar brīvdabas ballīti

Vēsma Lēvalde,12.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar iedzīvotājiem veltītu brīvdabas ballīti 17.novembrī Liepājā plānots atklāt rekonstruēto Zirņu - Ganību ielas maģistrāli jeb Dienvidu pieslēgumu Liepājas ostai.

Ikviens liepājnieks tiek aicināts uz projekta noslēguma svinībām, ziņo pašvaldība izplatītajā preses relīzē. Pasākuma ietvaros ikvienam liepājniekam un pilsētas viesim tiek solīta iespēja degustēt īpašās Zirņu ielas kroga piedāvātās uzkodas, klausīties muzikantu Stendera ielas zēni sniegumu, kā arī novērtēt svētku rotu, kas īpaši šajā dienā tiks piešķirta Zirņu ielai.

Rekonstrukcijas aktualitāti noteica tas, ka pilsētai ir jānodrošina atbilstošs ielu labiekārtojums un stāvoklis, norāda pašvaldība. Lai gan 10 gadu laikā Liepājā gandrīz dubultojies autotransporta līdzekļu skaits, tomēr ielu infrastruktūras attīstība un labiekārtojuma pakāpe ne visos pilsētas rajonos ir uzlabojusies. Projekta īstenošanas gaitā ir pilnveidota satiksmes infrastruktūra, kā arī paaugstināta valsts galveno autoceļu A9 un A11 sasaiste ar Liepājas ostu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto & Video

Liepājas maģistrālās ielas izbūvē samilst problēmas

Vēsma Lēvalde,27.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvējot Liepājas jauno maģistrālo ielu jeb Dienvidu pieslēgumu Liepājas ostai, gan projektētāji, gan būvnieki pieļāvuši daudz kļūdu.

Visvairāk satraukti ir iedzīvotāji, kuru privātmājas atrodas uz topošās maģistrāles jeb Zirņu ielas. Vairākus kilometrus garā iela ved cauri privātmāju rajonam blakus Liepājas ezeram, kur apbūve veidojusies daudzu gadu laikā, pilsētas daļā bez vērā ņemamas infrastruktūras. Projekta realizētāji nav rēķinājušies ar ielu līmeņu atšķirību šajā pilsētas daļā. Izbūvējot ietves, daļai māju atrakti pamati un tās it kā karājas gaisā, savukārt daļai māju pamati nonākuši zem ietves līmeņa, kas nozīmē, ka mājām vairs nav hidroizolācijas slāņa. Pasūtītājs - Liepājas dome - uzdevis ceļu būves firmai Binders novērst radušās problēmas. Tas nozīmē, ka vietām nāksies pērn uzklāto jauno asfalta segumu atkal lauzt augšā, izņemt jau ievietotās ietvju apmales. Ziemas pārbaudi nav izturējusi arī pamata kārta asfaltam - jaunajā segumā jau vietām izveidojušās bedres. Darbu vadītājs Jānis Fedotovs gan apgalvo, ka satraukumam neesot pamata, jo tā nav galīgā asfalta kārta un šādas kļūmes neesot nekas ārkārtējs. Dome apgalvo, ka kļūdu labošana arī nesadārdzinās projektu, jo tā ir ģenerāluzņēmēja atbildība. Iedzīvotāju neizpratni radījis arī milzīgais luksoforu skaits - tie novietoti ik pēc trim apgaismes stabiem. Tāpat iebildumi radušies pret autostāvvietu izvietojumu - vietām tās izbūvētas pie tukšiem ielu stūriem, bet pie vairākdzīvokļu ēkām automašīnu novietošana nav paredzēta. Vienlaikus pilsētas iedzīvotāji tiek brīdināti par gaidāmām neērtībām autobraucējiem, jo, vienam projektam kavējoties, jau sākti būvdarbi nākamajos vērienīgajos transporta infrastruktūras projektos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Binders asfaltbetona rūpnīcā jūlijā saražota miljonā tonna asfalta

Lelde Petrāne,02.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļu būves firmas SIA «Binders» Vangažu asfaltbetona rūpnīcā (ABR) jūlijā saražota miljonā tonna asfalta. Apjoms sasniegts 11 gadu laikā, kopš darbu sāka fundamentāli atjaunotā ražotne, ko 2007.gadā uzbūvēja vecās rūpnīcas vietā.

Miljonā asfalta tonna ieklāta uz autoceļa A1 jeb uz Tallinas šosejas netālu no Svētciema, kur uzņēmums «Binders» šovasar veic ceļa seguma maiņu kopumā 33 km garā posmā no Duntes līdz Svētciemam.

Uzņēmuma speciālisti aprēķinājuši, ka ar miljons tonnām pietiek, lai noasfaltētu ceļu no Vangažiem līdz Romai ar nosacījumu, ka asfalta kārta ir 4 cm bieza, bet ceļa platums ir 4 m.

Vangažu ABR maksimālā jauda ir 320 t asfalta stundā. Vidējais ražošanas apjoms gadā ir 80 000 t asfalta. Saražotā daudzuma ziņā līdz šim nepārspēts ir 2013.gads, kad produkcijas apjoms sasniedza 145 867 t.

Asfaltbetona rūpnīca Vangažos ir vecākā ceļu būvmateriālu ražotne Latvijā, kas tika uzbūvēta 1956.gadā. Laika gaitā tā piedzīvojusi īpašnieku maiņas, kā arī vairākas pārveides un modernizācijas, līdz 2007.gadā tika pilnībā demontēta un tās vietā uzbūvēta jauna, ko pēc uzņēmuma «Binders» speciāla pasūtījuma izgatavoja Vācijas kompānija «AMMANN Asphalt GmbH».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļu būvniecībā pagājušajā gadā un šogad ir daudz darba galvenokārt tāpēc, ka nozarei tika piešķirts finansējums Covid-19 seku mazināšanai, kas diemžēl negarantē ne ilgtermiņa stabilitāti, ne darbu apjoma prognozējamību nozarē, sacīja ceļu būves uzņēmuma SIA "Binders" valdes priekšsēdētājs Aigars Sēja.

Viņš pauda, ka cerība par ilgtermiņa plānu iezīmējās līdz ar Satiksmes ministrijas izstrādāto un valdībai šovasar prezentēto Latvijas valsts autoceļu attīstības stratēģiju līdz 2040.gadam. Sēja uzsvēra, ka tā būtu reāla, faktos un aprēķinos balstīta programma ceļu un tiltu attīstībai ilgākam laika posmam, kas iezīmētu kopējās infrastruktūras kopainu, ko vēlamies sasniegt 20 gadu laikā un kas ceļu būvniekiem beidzot ļautu plānot investīcijas tehnikai, tehnoloģijām, darbaspēkam.

"Zinām, ka valdība kopumā apstiprinājusi Satiksmes ministrijas ziņojumu un to "pieņēmusi zināšanai". Diemžēl fakts, ka valdība ar kaut ko ir iepazinusies, nav ar finansējumu segta garantija, ka varēsim strādāt ar skatu ilgtermiņā, nevis pēc principa "no sezonas uz sezonu" pēdējos brīžos piešķirtā finansējuma ietvaros," teica Sēja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārvarot epidemioloģiska un tehniska rakstura izaicinājumus, ceļu būves firma SIA “Binders” sekmīgi pabeigusi vienu no apjomīgākajiem ārvalstīs īstenotajiem projektiem - valsts nozīmes reģionālā autoceļa Kūlupenai-Darbenai rekonstrukciju Lietuvā.

Būvdarbi netālu no Palangas esošā autoceļa posmā notika vairāk nekā gadu, kā rezultātā pilnībā rekonstruēts 14,03 km garš ceļa posms par kopējo summu 5,1 miljoni eiro. Projekta ietvaros “Binders” vadīja pilnu ceļa rekonstrukcijas procesu, kas iekļāva ceļa segas konstrukcijas izbūvi, konstruktīvā un šķembu slāņa uzklāšanu, asfaltēšanu, tilta remontu un noslēdzošajā fāzē arī ārējās apdares veidošanu, apzaļumošanu, caurteku stiprināšanu un ceļa aprīkojuma izbūvi. Atsevišķos ceļa posmos veikta atkūdrošana un ierīkota meliorācijas sistēma.

“Latvijā esam strādājuši dažāda mēroga projektos un uzkrājuši pieredzi, sadarbojoties ar ārzemju kolēģiem, tāpēc loģiskā kārtā meklējām un izmantojām iespēju Latvijas ceļu būvniecības speciālistu kompetences eksportēt ārzemju tirgū. Tur iegūtās zināšanas un pieredze ir pievienotā vērtība, ko pēc tam varam izmantot, lai pilnveidotu procesus Latvijā,” teic “Binders” valdes priekšsēdētājs Aigars Sēja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019.gadā Ceļu būves firma SIA "Binders" apgrozīja 107,63 miljonus eiro, kas ir par 24,06% vairāk nekā gadu iepriekš, liecina "Lursoft" iesniegtais uzņēmuma gada pārskats.

"Binders" koncerna apgrozījums palielinājies līdz 122,11 miljoniem eiro.

Pārskata gadu Ceļu būves firma SIA "Binders" noslēdza ar 6,42 miljonu eiro peļņu, bet koncerns – ar kopumā 7,82 miljonu eiro peļņu.

"Binders" koncernā ietilpst mātes uzņēmums Ceļu būves firma SIA "Binders", kā arī ceļu būves uzņēmums SIA "Limbažu ceļi", nekustamo īpašumu pārvaldīšanas uzņēmumi SIA "BNI", SIA "Vienības 18", SIA "Muižas 17", mazumtirdzniecības uzņēmums SIA "Kurināmais" un minerālo materiālu karjeru izstrādes uzņēmums SIA "Vogelberg".

2019.gads bija pēdējais, kad ceļu būvniecībā bija pieejams ES 2014 – 2020 plānošanas periodā paredzētais finansējums ceļu rekonstrukcijai un attīstībai, norāda uzņēmums. Tādējādi, pateicoties uzvarētajiem iepirkumiem A2 un A10 ceļu posmos, Ceļu būves firmai SIA "Binders" izdevies palielināt savu apjomu VAS "Latvijas Valsts ceļi" izsludinātajos iepirkumos par 63% un kopā ar aktīvu dalību pašvaldības iepirkumos un infrastruktūras objektos, pērn sasniegt rekordlielu apgrozījumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts policija šodien Saulkrastos, Rīgas ielā, sarīkojusi operāciju, kurā piedalās maskās tērpti policisti un izmantoti dienesta suņi.

Minētajā ēkā ir reģistrēti vairāki ar ceļu būves firmu Binders saistīti uzņēmumi - SIA BNI, pilnsabiedrības Binders un Arčers un CBF SIA Binders, SIA TVA Construction un SIA M.A.-Taka un SIA Vogelberg.

Binders pārstāve Vita Noriņa aģentūrai LETA apstiprināja, ka šodien policija veikusi operāciju uzņēmumam Binders juridiski piederošā ēkā, kurā atrodas Binders Mehanizācijas departaments. «Patlaban Binders šīs telpas neizmanto un tās ar nomas līgumu ir nodotas izmantošanai citai juridiskai personai. Ar uzņēmumu Binders šī policijas operācija nebija saistīta,» sacīja Noriņa.

Valsts policijas preses pārstāve Simona Grāvīte aģentūrai LETA apstiprināja, ka Saulkrastos notiek plānota policijas operācija, taču izmeklēšanas interesēs plašāka informācija netiks sniegta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Binderam pērn lielākais apgrozījums uzņēmuma pastāvēšanas laikā

Žanete Hāka,16.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā SIA Ceļu būves firma Binders apgrozījums sasniedzis 55,28 miljonus latu, kas ir par 39,27% vairāk nekā gadu iepriekš, un ir augstākais apgrozījums visa uzņēmuma pastāvēšanas laikā, liecina informācija Lursoft.

Apgrozījuma pieaugumu veicinājis fakts, ka Binders, līdztekus savai pamatdarbībai, palielinājis darba apjomu specifisku infrastruktūras objektu un inženierkomunikāciju izbūvē. Uzņēmums pēdējos gados nostiprinājis savu konkurētspēju dzelzceļa un tramvaja sliežu ierīkošanā, ūdens un kanalizācijas tīklu izbūvē, kā arī lidlauku infrastruktūras izveidē.

Pateicoties papildus apjomiem, kā arī uzlabojamiem darba organizācijā un sekmīgai apakšuzņēmēju izvēlei, Binders pērno gadu noslēdzis ar 1,763 miljonu latu peļņu.

Uzņēmuma vadība skaidro, ka pērn nozarē kopumā saglabājusies asa konkurence, taču bijusi vērojama arī zināma ceļu būves izmaksu nostabilizēšanās. Galvenā aktualitāte tirgū un valstī nozarē joprojām bijusi nepietiekamais valsts finansējums ceļu būvniecībai un remontam, kā arī valstiskā līmenī pastāvošā neskaidrība par nozares finansējumu no valsts budžeta un neziņa par ceļu infrastruktūras uzlabošanai paredzētā Eiropas Savienības finansējuma piesaisti 2014.-2012.gada plānošanas periodā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

SIA Binders atdala nekustamā īpašuma darbību no pamatdarbības

Žanete Hāka,01.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veikta Ceļu būves firmas SIA Binders reorganizācija, atdalot daļu SIA Binders. Uzņēmums pievienots pagājušā gada septembrī reģistrētajai SIA Ķirbižu muiža, kuras īpašnieku vidū ir atrodami arī SIA Binders kapitāldaļu turētāju vārdi, liecina Lursoft dati.

Kā skaidro SIA Binders sabiedrisko attiecību pārstāve Vita Noriņa, reorganizācijas mērķis ir nodalīt CBF SIA Binders neraksturīgu komercdarbības veidu – nekustamo īpašumu apsaimniekošanu un iznomāšanu, tādējādi maksimāli atbrīvojot administratīvos resursus tā pamatdarbības – ceļu būves – nodrošināšanai.

Ceļu būves firma SIA Binders darbojas jau kopš 1993.gada. Apskatot uzņēmuma apgrozījumu pēdējo piecu gadu periodā, redzams, ka tas bijis samērā mainīgs, zemāko punktu sasniedzot 2009.gadā, kad uzņēmums apgrozījis 45,707 miljonus eiro, savukārt labākais pēdējo gadu rādītājs reģistrēts 2012.gadā – 78,659 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto stāsts

Kā top?: Binders asfalts

Gunta Kursiša,02.09.2013

Iebraucot asfaltbetona rūpnīcas teritorijā, var nojaust, ka šobrīd notiek ražošana, jo rūpnīca klāta putekļu dūmakā.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Asfalta ražošanu var salīdzināt ar zupas vārīšanu vai rosola gatavošanu - gluži kā pavārmākslā arī asfalta ražotājiem jāzina pareizā recepte, ar piedevu un sastāvdaļu attiecību palīdzību iegūstot «asāku vai maigāku» - izturīgāku vai mazāk izturīgu - asfaltu. Turpinot aizsākto tradīciju ielūkoties Latvijā ražotu produktu virtuvē, Db.lv šonedēļ piedāvā aplūkot, kā top asfalts Binders ražotnē Vangažos.

Asfalta ražošanā un ceļu būvē visiem ir skaidri spēles noteikumi - ja neizturīgs asfalts uzklāts ceļam, uz kura ir liela braukšanas intensitāte, tad drīz vien ceļam radīsies visi iespējamie defekti un ceļš kalpos varbūt pat tikai gadu, norāda Binders sabiedrisko attiecību speciāliste Vita Noriņa, skaidrojot, ka asfalts nevar būt slikts vai labs - tas, gluži kā apģērbs piemērojams laikapstākļiem, ir jāpieskaņo ceļam un tā braukšanas intensitātei. «Ir gadījumi, kad pasūtītājs prasa desmit gadu garantiju ceļam, un tad mēs kā būvnieki esam ieinteresēti to izpildīt, jo jebkuru defektu šajā laikā novērsīsim par saviem līdzkeļiem un tas atsauksies uz mūsu ekonomisko situāciju,» stāsta V. Noriņa. Viņa norāda, ka ceļu būvē nozīmīgi ir arī tas, kā ceļš tiek kopts, piemēram, vai ir sakārtotas grāvmalas. «Tas ir kā ar jebkuru lietu - ja nopirksim jaunu skapi un ja to nepareizi ekspluatēsim, tad tas sabojāsies,» norāda uzņēmuma pārstāve.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijā aizturētais grupējums izkrāpis vairāk nekā 2 miljonus eiro no Ķīnas iedzīvotājiem

LETA,15.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdien Latvijā aizturētais noziedzīgais grupējums izkrāpis vairāk nekā divus miljonus eiro no Ķīnas iedzīvotājiem, preses konferencē informēja Valsts policijas (VP) kriminālpolicijas pārvaldes priekšnieks Jānis Lazdiņš.

Krāpšana notikusi izmantojot telefonkrāpšanas metodes, skaidroja Lazdiņš, piebilstot, ka krāpšana veikta laika posmā no šī gada marta līdz jūlija beigām.

VP saņēma tiesiskās palīdzības lūgumu no Ķīnas, kā rezultātā veikta izmeklēšana un operatīvās darbības divu mēnešu garumā, kas rezultējusies pirmdien veiktajā operācijā, skaidroja Lazdiņš.

Tāpat viņš minēja, ka palīdzība saņemta no Valsts robežsardzes, jo iesaistīts liels skaits aizdomās turamo, kuriem nav skaidra izcelsmes valsts, kā arī ir aizdomas par to, vai viņi atrodas Latvijā legāli.

Lazdiņš norādīja, ka starp aizturētajiem ir arī viens Latvijas pilsonis un piebilda, ka ir izņemts liels apjoms ar lietiskajiem pierādījumiem, kas palīdzēs Ķīnas tiesībsargājošajām institūcijām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Ceļu būves uzņēmuma Binders daļu turētāji palielinājuši firmas pamatkapitālu

Gunta Kursiša,24.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas ceļu būves firmas SIA Binders dalībnieki palielinājuši savu ieguldījumu uzņēmumā, audzējot Binders pamatkapitālu līdz 300 tūkstošiem latu, liecina jaunākā informācija Lursoft.

Binders lielākā dalībniece SIA Arčers, kurai pieder 40% uzņēmuma kapitāldaļu, šo ceturtdien palielinājusi savu ieguldījumu uzņēmumā no 80 tūkstošiem Ls līdz 120 tūkstošiem Ls. Savukārt pārējie SIA Binders īpašnieki, kam abiem pieder 30% kompānijas daļu – Normunds Luste un Alvis Tanbergs – palielinājuši savu 60 tūkst. Ls ieguldījumu uz 90 tūkst. Ls. Tādējādi kopējais uzņēmuma pamatkapitāls šonedēļ audzis līdz 300 tūkst. Ls.

Uzņēmuma vadība palikusi nemainīga – tā valdes locekļu amatos vēl arvien darbojas Armands Garkāns, Anete Jurjāne un Normunds Luste.

SIA ceļu būves firma Binders reģistrēta 1993. gadā, un veic ceļu un maģistrāļu būvniecību, būvlaukumu sagatavošanu, kā arī lidlauku un sporta objektu celtniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Binders nepiekrīt KNAB izteiktajiem pārmetumiem saistībā ar būvdarbiem Barona ielā

LETA,13.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļu būves firma «Binders» ir informēta par Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) lūgumu prokuroram piemērot pret uzņēmumu piespiedu ietekmēšanas līdzekļus saistībā ar Rīgā, Barona ielā, veiktajiem būvdarbiem, taču uzņēmums kategoriski nepiekrīt izvirzītajiem pārmetumiem, sacīja «Binders» pārstāve Vita Noriņa.

Kā ziņots, KNAB nosūtījis Ģenerālprokuratūrai krimināllietas materiālus, rosinot sākt kriminālvajāšanu pret sešām personām par dokumentu viltošanu saistībā ar seguma atjaunošanu Rīgā, Krišjāņa Barona ielā. Krimināllietas ietvaros izmeklētājs lūdzis prokuroru piemērot arī piespiedu ietekmēšanas līdzekļus divām juridiskām personām, lai sauktu tās pie kriminālatbildības.

Noriņa apstiprināja ka novembra sākumā «Binders» no KNAB saņēmis informāciju par lūgumu prokuroram piemērot pret uzņēmumu piespiedu ietekmēšanas līdzekļus, un, iepazīstoties ar šī lūguma pamatojumu un secinājumiem, kategoriski nepiekrīt izteiktajiem pārmetumiem.

«Patlaban «Binders» procesuālā kārtībā realizē savas tiesības pierādīt savu nevainību,» sacīja Noriņa, piebilstot, ka uzņēmums arī nav tiesīgs sniegt plašākus komentārus. Noriņa arī piebilda, ka KNAB norādījis - neviena persona netiek uzskatīta par vainīgu, kamēr tās vaina noziedzīga nodarījuma izdarīšanā netiek konstatēta likumā noteiktajā kārtībā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvkompānijas «Arčers» un ceļu būves kompānijas «Binders» līdzīpašnieks Armands Garkāns otrdien bijis Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (KNAB), novēroja aģentūra LETA.

Viņš šovakar pameta KNAB biroju, taču nekādus komentārus žurnālistiem nesniedza.

Savukārt Latvijas Televīzija vēstīja, ka KNAB otrdien apmeklējis arī bijušais SIA «Skonto Būve» valdes priekšsēdētājs Guntis Rāvis, kurš nekomentēja, kāpēc birojā ieradies. Tāpat KNAB bija ieradies arī «LNK Group» valdes priekšsēdētājs Artjoms Milovs, bet, kā norādīja «LNK Group», saistībā ar citu, ne karteļa lietu.

Garkāns ir patiesais labuma guvējs būvkompānijā «Arčers» un ceļu būves kompānijā «Binders».

«Arčers» reģistrēta 1992.gadā. «Arčers» ir daļa no daudznozaru holdinga, un tā 100% kapitāldaļu turētājs ir SIA «Nule 17», kuras 100% īpašnieks ir AS «UGN». «Arčers» patiesais labuma guvējs ir Garkāns.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Binders, ieķīlājot visu mantu, reģistrē jaunu komercķīlu

Žanete Hāka,25.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļu būves firma SIA Binders reģistrējusi pirmo komercķīlu šogad, liecina Lursoft dati.

Binders par labu Nordea Bank AB ieķīlājis visu savu mantu kā lietu kopību uz ieķīlāšanas brīdi, kā arī lietu kopības nākamās sastāvdaļas. Pieejamā komercķīlas izziņa rāda, ka nodrošinātā prasījuma summa ir 2,015 miljoni eiro.

2014. gadā Binders piedzīvoja finanšu rādītāju kritumu. Pērn uzņēmuma apgrozījums 70,103 miljonu eiro apmērā bija zemākais pēdējo trīs gadu laikā, savukārt uzņēmuma peļņa, salīdzinot ar 2013. gadu, saruka aptuveni trīs reizes. Binders 2014. gadā nopelnīja 1,263 miljonus eiro pēc nodokļu nomaksas. Lursoft dati rāda, ka būvniecības uzņēmums pērn nodrošināja 348 darbavietas.

Binders ir 1993. gada novembrī dibināts ceļu būves uzņēmums. Šobrīd Binders ir viena no spēcīgākajām nozares kompānijām Latvijā, kas profesionāli un atbildīgi veic jebkura apjoma un sarežģītības infrastruktūras objektu būvniecību un rekonstrukciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar asfalta ražošanas pārtraukšanu decembra vidū, ceļu būves uzņēmums Binders pabeidzis 2015.gada būvdarbu sezonu. Turpinās darbi, kuru izpilde iespējama, pateicoties atbilstošiem laika apstākļiem. Galvenie būvniecības darbi atsāksies pēc tehnoloģiskā pārtraukuma pavasarī.

Uzņēmumam Binders šī sezona bija zīmīga ar to, ka līdztekus autoceļu rekonstrukcijas projektiem liels darba apjoms izpildīts, lai īstenotu specifiskus infrastruktūras projektus ar sevišķām prasībām darbu organizācijā un tehnoloģiju izmantošanā. Piemēram, augustā noslēdzās Biķernieku sacīkšu trases posmu rekonstrukcija, bet oktobrī ekspluatācijā tika nodota rekonstruētā Liepājas Starptautiskā lidosta.

Apjomīgs un sarežģīts darba process jūnijā noslēdzās Jelgavā - satiksmes terminālim piegulošo ielu rekonstrukcija un izbūve. Šovasar pabeigta vairāku ceļu posmu virskārtu atjaunošana, piemēram, Tallinas šosejas posmā no Svētciema līdz Salacgrīvai un ceļa Valka-Rūjiena posmā no Kārķiem līdz Naukšēniem u.c. Noslēgusies projektā paredzētā darba apjoma izpilde uz valsts galvenā autoceļa A2 jeb Siguldas šosejas posmā no pagrieziena uz Langstiņiem līdz Garkalnei. Kopumā 10 km garā šosejas posmā abos virzienos maijā tika sākta asfalta segas rekonstrukcija, kam atbilstoši līgumsaistībām bija jābūt pabeigtai nākamajā ceļu būves sezonā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Interesants stāsts: kopā ar jaunu tehniku saņem vēstuli no tautiešiem Īrijā

Lelde Petrāne,05.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārsteigumu nesen piedzīvojis uzņēmums Binders. Starp Ziemeļīrijas kompānijā Terex Finlay Ltd. iegādātā drupinātāja specifikācijas lapām atrasta vēstule no tautiešiem, pastāstīja Binders finanšu direktors Juris Frīdmanis.

«Tā mūs patiesi aizkustināja un bija sirsnīgs pārsteigums,» atzīst uzņēmumā.

Vēstulīte rakstīta gan latviešu, gan krievu valodā. To starp iekārtas dokumentācijas lapām atrada Binders asfaltbetona rūpnīcas darbinieki, kuriem rekordīsā tempā vajadzēja iekārtu uzstādīt un notestēt.

«Piegādes apstākļi sagrozījās tā, ka uzstādīšanai iepriekš plānotā mēneša vietā vajadzēja iekļauties nedēļā. Tas bija ļoti liels izaicinājums, taču paguvām iekļauties līgumtermiņa izpildes nosacījumos un arī kopējā projekta izpildes termiņu šis apstāklis neietekmēja,» biznesa portālam Db.lv pastāstīja uzņēmuma pārstāve Vita Noriņa. Kā vēstīts, ceļu būves firmas Binders Vangažu asfaltbetona rūpnīcā noslēgusies Norvēģijas līdzfinansēta projekta īstenošana, lai pilnveidotu asfaltbetona ražotnes tehnoloģiskās iespējas. Rūpnīcā uzstādītas vairākas jaunas papildu iekārtas un ieviestas videi draudzīgas tehnoloģijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 21. jūlijā, tika atklāta jaunā CSDD Biķernieku kompleksās sporta bāzes rallijkrosa trase, kuras būvniecību veica ceļu būves firma SIA Binders.

Trases garums sasniedz Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) noteiktos 1294 metrus, no kuriem 60% ir ar asfalta segumu, bet 40% ir minerālmateriāla un cementa maisījuma jeb netīrā seguma posms. Trasē uzstādīts Šveicē radīts inovatīvs F-1 standarta drošības aprīkojums, informē SIA Binders.

Jaunākās FIA standartiem atbilstošās rallijkrosa trases būvniecība darbu veicējiem neparasto standartu un jaunievedumu dēļ bijusi pārbaudījums, ko pasūtītājs un autosportisti atzinuši par izturētu. No ceļu būvē ierastās prakses rallijkrosa trases būvniecībā atšķirīga bijusi gan asfalta, gan „netīrā seguma” posma būvniecība. Arī Šveices uzņēmumā Geobrugg radītais drošības aprīkojums bija jaunums gan būvniekam, gan ražotājam, jo virkne elementu ir inovācijas, kuras pirmo reizi uzstādītas tieši Biķerniekos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Binders: Ceļu būves nozare šogad nevar cerēt uz atkopšanos

LETA,23.03.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļu būves pasūtījumu samazināšanās par 30% liecina, ka arī šogad pēc diviem smagiem gadiem ceļu būves nozare nevar cerēt uz atkopšanos, intervijā sacīja ceļu būves uzņēmuma "Binders" valdes priekšsēdētājs Aigars Sēja.

"Situācija nozarē nedaudz ir stabilizējusies, vismaz nekontrolētie cenu kāpumi ir apstājušies, bet kaut ko prognozēt es neuzņemtos. Tajā pašā laikā darbaspēka trūkst un izmaksas pieaug jau tagad. Šobrīd būvnieks ļoti riskē, iesaistoties ilgtermiņa projektu īstenošanā ar līgumiem, kas neparedz indeksācijas iespēju," teica Sēja.

Viņaprāt, vieglāk ir pieņemt lēmumus par dalību mazāku objektu izbūvē, kas ir vienā gadā īstenojami. Katra kompānija tādējādi pieņem lēmumus, izvērtējot savu pieļaujamo riska līmeni, taču neviens nevar prognozēt, vai atkal situācija nepasliktināsies.

Jautāts, kādi iepirkumi uz šo gadu pārsvarā tiek sludināti - seguma atjaunošana vai lielu objektu rekonstrukcija, "Binders" Būvniecības departamenta direktors Oskars Rikmanis sacīja, ka vairāk ir segumu atjaunošanas iepirkumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku kompleksajā sporta bāzē šobrīd top jaunā rallijkrosa trase, kurā jau jūlija beigās paredzētas pirmās sacensības, tāpēc trasē sākts darbs pie seguma virskārtas būvniecības, informē SIA Binders.

Atbilstoši Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) prasībām, jaunā rallijkrosa trase būs pagaidām vienīgā Latvijā, kuras grants jeb sporta veidam raksturīgā netīrā seguma posms tiks ieklāts līdzīgi kā asfalts – ar ieklājēju. Tāpēc trešdien, 8. jūnijā, uzņēmuma Binders speciālisti veica Latvijā unikālās tehnoloģijas testēšanu objektā.

Pirms rallijkrosa trases seguma ieklāšanas visā platībā, trešdien 800 m2 lielā posmā tika veikta tehnoloģijas testēšana. Pēc grants jeb netīrā seguma ieklāšanas nelielajā posmā tiks veikti dažādi laboratoriskie testi gan pasūtītāja – Ceļu satiksmes un drošības direkcijas –, gan Binders ceļu būvmateriālu testēšanas laboratorijā. Pirms jūnija beigās paredzētās grants seguma ieklāšanas atlikušajos 6800 m2, jāpārliecinās, vai visi laboratorisko pārbaužu rezultāti atbilst projekta prasībām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Binders turpina plūkt laurus Daugavpils konkursos

Gunta Kursiša,30.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daugavpils pilsētas dome noslēgusi 2,35 miljonu latu vērtu konkursu par ielu rekonstrukcijas būvdarbiem. Konkursā uzvarējusi CBF SIA Binders, liecina dati Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Ielu rekonstrukcijas darbi tiks veikti projekta «Daugavpils pilsētas Ziemeļu rūpniecības zonas infrastruktūras attīstība» ietvaros. Būvdarbi notiks ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu.

SIA Binders konkursā uzvarēja, piedāvājot zemāko cenu no visiem pretendentiem. Kopumā konkursā pieteicās pieci būvuzņēmumi.

Projektu «Daugavpils pilsētas Ziemeļu rūpniecības zonas infrastruktūras attīstība» plānots realizēt līdz 2015. gadam. Rūpniecības zonas ielu infrastruktūras rekonstrukcijas darbus veiks 2,2 kilometru garumā. Tāpat tiks nodrošināta renovācijas darbu būvuzraudzība, autoruzraudzība, kā arī projekta publicitāte. Projekta kopējās attiecināmās izmaksas ir 3,04 milj. latu, no kuriem pašvaldības līdzfinansējums ir plānots 536 tūkst. latu apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Periodiskai Rīgas ielu seguma atjaunošanai, ko ar nelielām izmaiņām gadu no gada veic vienas un tās pašas firmas, šogad finansējums lielāks nekā pēdējos sešus gadus

Konkursā par Rīgas ielu segumu periodisku atjaunošanu 2014. gadā uzvarējušas trīs kompānijas – SIA Roadeks, a/s Ceļu pārvalde un SIA CBF Binders, kopējā līguma summa ir 5,2 milj. eiro, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā. Tik finansiāli ietilpīgs iepirkums šai jomā nav veikts kopš 2008. gada, kad līdzīgā konkursā kopējā līgumcena sasniedza 12,6 milj. eiro.

Tie paši

Pētot, kas iepriekšējos gados tikuši pie šī Rīgas domes pasūtījuma, secināms, ka lielākoties tās ir vienas un tās pašas firmas, piemēram, Binders un Ceļu pārvalde katra kopš 2008. gada uzvarējusi četros konkursos, Roadeks – plūca laurus 2012. gadā. Kā regulāri šī konkursa uzvarētāji iepriekšējos gados parādās arī a/s A.C.B. Izņēmums bija vērojams pērn, kad ielu seguma atjaunošanas darbi tika SIA Lemminkainen Latvija, SIA Tilts un SIA CBF Ļ-KO, kopējā līgumcena bija 2,7 milj. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinās Biķernieku kompleksās sporta bāzes sacīkšu trases posma rekonstrukcija, kā to paredz ceļu būves uzņēmuma CBF SIA Binders līgumsaistības ar rekonstrukcijas pasūtītāju - VAS Ceļu satiksmes drošības direkcijam, informē SIA Binders pārstāve Vita Noriņa.

Kopš rekonstrukcijas darbu sākšanas šā gada sākumā ir demontētas atjaunošanai paredzētās trases drošības konstrukcijas, nofrēzēts vecais asfaltbetons, uzsākta trases betona apmaļu pamatu izbūve un gājēju tuneļa rekonstrukcija.

Rekonstrukcijai līgumā paredzētā apjoma ietvaros jābūt pabeigtai līdz šā gada 1.jūlijam.

Projekts paredz atsevišķu trases posmu rekonstrukciju ar dažādiem atjaunošanas darbu veidiem un apjomiem. Kopumā līdz jūlijam tiks rekonstruēti 734 m no trases kopējā garuma.

Vislielākais darbu apjoms paredzēts posmā no starta pozīcijas līdz vietai trasē, kur beidzas Elkoņa līkums. Šeit 5 cm biezumā nofrēzēts vecais asfalta segums, neskarot trases apakšējās konstrukcijas. 2-3 cm biezumā tiks ieklāta izlīdzinošā asfaltbetona kārta, uz tās tiks ieklāta asfaltbetona virskārta 5 cm biezumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērnā gada nogalē jutāmies mierīgāki, šobrīd ir uztraukums par ES finansējumu ceļiem un nozares attīstību

Intervijā DB atzīst lielākās ceļu būves kompānijas Latvijā SIA CBF Binders līdzīpašnieks un valdes loceklis Normunds Luste.

2014. gadā Binders pēc apgrozījuma bija lielākā ceļu būves kompānija Latvijā. Ne tik daudz tādēļ, ka būtu izdevies strauji audzēt apgrozījumu, bet tāpēc, ka citiem ceļu būvniekiem tas samazinājās straujāk. Kāds kompānijai ir šis gads?

Pēdējos trīs, četrus gadus mēs nevaram runāt par strauju apgrozījuma kritumu vai strauju apgrozījuma kāpumu, jo naudas nozarē ir tik, cik ir, un tik liela tirgus daļa, cik iekarota, tik arī ir. Man nav precīzas informācijas par pārējiem nozares uzņēmumiem, bet Binders šogad jūtas daudz komfortablāk nekā citi. Mums ir izdevies ne tikai noturēt iepriekšējā gada apgrozījumu, bet pat nedaudz pieaudzēt. Es saprotu, ka rodas jautājums, kā iespējams visu laiku runāt par to, ka nozarei nav naudas, bet noturēties līmenī un pat audzēt apgrozījumu un peļņas daļu, ko veltīt attīstībai. Tas skaidrojams ar to, ka savā laikā Binders veiksmīgi mainīja stratēģiju. 2003. gadā tika likvidēts autoceļu fonds, mēs sapratām, ka nauda tiks novirzīta citiem mērķiem. Mēs laikus aptvērām, ka nevaram nodrošināt apgrozījumu tikai ar ceļu būvi, un sākām specializēties arī citās darbības jomās. Pirmais, ko izmēģinājām, bija ūdensvadi un kanalizācija. Sākām apgūt arī dzelzceļa būvi – sadarbībā ar citiem partneriem uzbūvējām Skrīveru–Krustpils dzelzceļu. Savā laikā bijām pirmie ceļu būvnieki, kas sāka būvēt lidlaukus. Veiksmīgi startējot NATO iepirkumā par Lielvārdes lidlauku, ieguvām pieredzi, kas pēc tam ļāva pretendēt gan uz Liepājas lidostu, gan darbiem Rīgas lidostā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Binders pārjaunojis komercķīlu, palielinot nodrošinātā prasījuma maksimālo summu

Db.lv,11.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļu būves firma SIA «Binders» pārjaunojusi komercķīlu, palielinot tās nodrošinātā prasījuma maksimālo summu par 390 tūkstošiem eiro - līdz 1,3 miljoniem eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmums par labu AS «Luminor Bank» ieķīlājis visu manu kā lietu kopību uz ieķīlāšanas brīdi, kā arī lietu kopības nākamās sastāvdaļas. Komercķīla nodrošina saistības, kas izriet no līguma par valūtas maiņas un atvasināto finanšu instrumentu darījumiem.

Līdz ar jaunās ķīlas reģistrāciju 10.jūnija, dzēsta iepriekšējā komercķīla, kuras nodrošinātā prasījuma maksimālā summa bija 910 tūkstoši eiro.

SIA «Binders» šobrīd ir aktuālas kopumā 12 komercķīlas, liecina «Lursoft» izziņa.

SIA «Binders» reģistrēta 1993.gadā, tās pamatkapitāls ir 5 851 820 eiro. 2016.gadā SIA «Binders» apgrozījums samazinājās un bija 55,101 miljoni eiro; arī kompānijas peļņa saruka un bija 636 543 eiro. Kompānija vidēji nodarbināja 340 darbiniekus un tās kopējie maksājumi valsts kopbudžetā bija 192 tūkstoši eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru