Ņemot vērā aizvien pieaugošo konkurenci gan televizoru, gan viedtālruņu segmentos, LG Electronics trešā ceturkšņa tirdzniecības apjoms salīdzinājumā ar iepriekšējiem trīs mēnešiem palielinājies par 0,7% un sasniedzis 12 miljardus dolāru, bet pamatdarbības peļņa šajā periodā pieaugusi līdz 251,5 miljoniem dolāru.
Struktūrvienība Home Appliance & Air Solution Company nodrošinājusi kopējo tīro peļņu šā gada trešajā ceturksnī 106,76 miljonu ASV dolāru apmērā.
LG Home Entertainment Company trešajā ceturksnī strādājusi ar 3,67 miljardu dolāru tirdzniecības apjomu, kas ir par 9% vairāk nekā iepriekšējā ceturksnī, galvenokārt pateicoties stabilam UHD un OLED televizoru pārdošanas apjomam tādos tirgos kā Ziemeļamerika, Latīņamerika un NVS valstis. Rentabilitāte ceturkšņa salīdzinājumā palielinājusies arī, pateicoties produktu piedāvājumu un izmaksu struktūras uzlabojumiem. Ņemot vērā mēreno televizoru pieprasījumu pasaulē, LG plāno veicināt rentabilitāti, palielinot marketinga koncentrēšanos premium segmentā un vienlaikus turpinot uzlabot izmaksu konkurētspēju.
LG Mobile Communications Company ceturksnī piegādājusi 14,9 miljonus viedtālruņu, kas ir par 6% vairāk nekā iepriekšējos trīs mēnešos. Neskatoties uz tirdzniecības apjoma kāpumu Ziemeļamerikā par 12%, kopējais pārdošanas apjoms 2,89 miljardu dolāru apmērā ceturkšņa salīdzinājumā samazinājies par 7% un par 21% salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn, kas galvenokārt skaidrojams ar vājo pieprasījumu pēc augstākās klases ierīcēm Dienvidkorejā. LG prognozē, ka modernā viedtālruņa V10 un cenas ziņā konkurētspējīgā viedtālruņa Nexus 5X nonākšana tirgū ceturtajā ceturksnī uzlabos kopējo produktu piedāvājumu.
LG Home Appliance & Air Solution Company reģistrējusi spēcīgu ceturksni ar tirdzniecības apjoma pieaugumu par 4% - līdz 3,55 miljardiem dolāru un pamatdarbības peļņu 210,1 miljona dolāru apmērā, kas ir par 420% vairāk nekā pirms gada. Pamatdarbības peļņas daļa, ko nodrošina ledusskapju tirdzniecība, palielinājusies, pateicoties premium klases modeļu spēcīgajam pārdošanas apjomam Ziemeļamerikā un Dienvidkorejā, kamēr unikālā un jaunā Twin Wash sistēma veicinājusi peļņas normas pieaugumu veļas mazgājamo mašīnu biznesā. Tikmēr ceturtā ceturkšņa rezultātus visticamāk negatīvi ietekmēs nelabvēlīgi valūtas maiņas kursi un sezonalitāte.
LG Vehicle Components Company tirdzniecības apjoms trešajā ceturksnī salīdzinājumā ar iepriekšējiem trīs mēnešiem pieaudzis par 6% un sasniedzis 409,41 miljonu dolāru, galvenokārt pateicoties automašīnu izklaides sistēmu ražošanas biznesa veiksmīgajai darbībai. Savukārt automašīnu tehnoloģiju biznesa tirdzniecības apjoms saglabājies nemainīgs, ņemot vērā vājo pieprasījumu tādos attīstības tirgos kā Krievija un Malaizija. Tikmēr izpētes un izstrādes investīcijas saistībā ar elektrisko automašīnu un automobiļu elektronisko komponenšu izstrādi radījušas nelielus pamatdarbības zaudējumus. Raugoties nākotnē, LG prognozē, ka nesenie notikumi saistībā ar dīzeļautomašīnām pozitīvi ietekmēs elektrisko automašīnu un automobiļu elektrisko komponenšu tirgus.