Ražošana

Lauma Lingerie nav saskārusies ar mežģīņu biksīšu eksporta problēmām uz Muitas savienības valstīm

NOZARE.LV,17.02.2014

Jaunākais izdevums

Veļas ražotāja AS Lauma Lingerie pagaidām nav saskārusies ar jebkādām problēmām, kas skartu mežģīņu biksīšu eksportu uz Muitas savienības valstīm - Krieviju, Baltkrieviju un Kazahstānu, sacīja Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Krievijas ziņu aģentūra ITAR-TASS informē, ka jau kopš 2010.gada Muitas savienības teritorijā aizliegts ražot, ievest un pārdot mežģīnu biksītes no sintētiskajiem materiāliem, kuru higroskopiskums nesasniedz 6%. Vairumam mežģīņu biksīšu, kuras tiek ražotas no sintētiskajiem materiāliem, higroskopiskums ir 3-3,6% robežās.

«Līdz šim nekādu problēmu mūsu produkcijas eksportam uz šīm valstīm nav bijis. Neesam saņēmuši arī nekādu informāciju, ka biksītes varētu neatbilst prasībām,» skaidroja Matisone.

ITAR-TASS ziņo, ka vairāki Krievijas ražotāji informējuši par to, ka līdz 2014.gada 1.jūlijam ir atļauts ražot un pārdot mežģīņu biksītes saskaņā ar agrāk saņemtajiem atbilstības sertifikātiem, bet pēc šī datuma sertifikātus pagarināt nevarēs. Savukārt Eirāzijas ekonomiskās komisijas tehniskā regulējuma ministrs Valērijs Koreškovs ITAR-TASS norādījis, ka prasības nav jaunas un drīzāk būtu jānoskaidro, kādā veidā līdz šim Krievijas tirgū nonākusi prasībām neatbilstoša produkcija.

Matisone skaidroja, ka Lauma Lingerie sertifikāts ir izsniegts vēl uz ilgāku termiņu nekā 2014.gada 1.jūlijs. «Mēģināsim noskaidrot, kāda īsti ir situācija. No rītdienas piedalāmies federālajā veļas izstādē Maskavā, tur runāsim gan ar sadarbības partneriem, gan mūsu pārstāvniecības Krievijā vadību, lai saprastu, vai kaut kas ir jāmaina,» sacīja Matisone.

Jautāta, kāds higroskopiskums ir Lauma Lingerie ražotajām biksītēm, Matisone sacīja, ka tas atšķiras katram modelim. «Ir blīvāki audumi, ir vieglāki audumi, tāpēc vienu skaitli nosaukt nevar,» norādīja Matisone.

Lauma Lingerie vadītāja informēja, ka uzņēmuma eksports uz Muitas savienības valstīm veido vairāk par pusi no saražotās produkcijas, tāpēc šis tirgus uzņēmumam ir ļoti būtisks.

Jautāta, ko Lauma Lingerie darīs tad, ja noskaidrosies, ka ražotās biksītes neatbilst Muitas savienības valstu tehniskajām prasībām, Matisone sacīja, ka vispirms ir jāiegūst pilnīga informācija. «Pēc tam domāsim, ko darīt. Varbūt, ka nekas nebūs jādara, varbūt, ka vajadzēs pamainīt audumus, no kuriem biksītes tiek ražotas,» piebilda Matisone.

ITAR-TASS informē, ka kopējais Krievijas apakšveļas tirgus apjoms ir četri miljardi eiro gadā un 60% no tā aizņem tieši biksītes. 80% no biksītēm Krievijā tiek importētas.

Lauma Lingerie pieder veļas zīmoli Lauma Lingerie un Laumelle Lingerie. Eksportētā produkcija regulāri sasniedz vairāk nekā 20 dažādus galamērķus, turklāt 2013.gada vasarā Lauma Lingerie kļuva arī par vienu no 25 lielākajiem Latvijas eksportētājuzņēmumiem.

Lauma Lingerie apgrozījums 2012.gadā bija 8,15 miljoni eiro, kas ir par 8,2% vairāk nekā 2011.gadā, kad apgrozījums bija 7,54 miljoni eiro. Uzņēmuma peļņa 2012.gadā bija 264 227 eiro, kas ir divreiz mazāk nekā 2011.gadā, kad peļņa bija 572 838 eiro, liecina Firmas.lv informācija.

AS Lauma Lingerie dibināta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 35 571 eiro (25 000 latu). Lauma Lingerie ir 100% AS Silvano Fashion Group meitasuzņēmums. Silvano Fashion Group ir starptautisks veļas ražošanas un mazumtirdzniecības uzņēmums, kura akcijas kotē Tallinas un Varšavas fondu biržās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lauma Lingerie ārvalstu iepircējiem prezentē 2015./2016. gada rudens-ziemas veļas kolekciju

Lelde Petrāne,20.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas ražotāja AS Lauma Lingerie klientiem un franšīzes partneriem no vairāk nekā 10 dažādām pasaules valstīm tradicionāli prezentējusi jau 2015./2016. gada rudens-ziemas sezonas kolekciju. Prezentācijas ietvaros tika pieteiktas 56 kolekcijas un vairāk nekā 300 atsevišķi izstrādājumi, kas iezīmē nākamā gada rudens un ziemas sezonas tendences sieviešu veļas pasaulē.

Partneriem un klientiem tika prezentētas jaunākās zīmolu Lauma Lingerie un Laumelle Lingerie veļas kolekcijas. Tradicionāli Lauma Lingerie prezentē savas nākamo sezonu kolekcijas divas reizes gadā - aprīli un oktobrī – ar mērķi iepazīstināt savus klientus ar aktuālākajām veļas pasaules modes tendencēm. Šoreiz tika prezentētas arī pavisam jaunas kolekcijas – Lauma Active līnija aktīvā dzīvesveida piekritējām, ko veido sporta krūšturi, šortiņi, legingi un topi, kā arī Home Wear kolekcija, kas radīta nesteidzīgai mājas dzīves baudīšanai.

Šogad Lauma Lingerie dizaineru komandai ir pievienojušies divi jauni dizaineri no Latvijas, kuri aktīvi strādā pie jaunu tendenču ieviešanas un attīsta veļas kolekciju piedāvājumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Par Lauma Fabrics tiešo īpašnieku kļuvusi European Lingerie Group

LETA,16.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par tekstilmateriālu ražotājas SIA «Lauma Fabrics» tiešo īpašnieku kļuvusi apakšveļas ražošanas uzņēmumu grupa AS «European Lingerie Group», kurai iepriekš kompānijas kapitāldaļas piederēja pastarpināti, liecina informācija «Firmas.lv».

Iepriekš «Lauma Fabrics» kapitāldaļas piederēja AS «European Lingerie Brands», kuras vienīgais īpašnieks ir «European Lingerie Group».

«Tā kā vēlējāmies vienkāršot grupas struktūru »European Lingerie Brands« un »European Lingerie Group« tika apvienotas. Līdz ar to formāli Uzņēmumu reģistrā parādās īpašnieku maiņa, kaut gan pēc būtības īpašnieku struktūrā izmaiņu nav, arī ietekmes uz »Lauma Fabrics« darbību nav,» aģentūrai LETA skaidroja «Lauma Fabrics» pārstāvji.

Izmaiņas Uzņēmumu reģistrā iegrāmatas 13.jūlijā.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka «Lauma Fabrics» apgrozījums 2017.gadā bija 32,513 miljoni eiro, kas ir par 0,5% vairāk nekā 2016.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās par 11,4% un bija 2,291 miljons eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Laumas veļa nes labu peļņu

Vēsma Lēvalde,14.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viena no lielākajām veļas ražotājām Latvijā a/s Lauma Lingerie pērn labi nopelnījusi un par ceturtdaļu audzējusi noietu

Tekstilnozares sestā lielākā uzņēmuma neto apgrozījums 2013. gadā bijis 7,2 milj. Ls (10,24 milj. eiro), kas ir par 25,6% vairāk nekā 2012. gadā. Apgrozījuma pieaugums bijis visos galvenajos noieta tirgos un nesis gandrīz miljonu eiro peļņu, kas vairākas reizes pārsniedz 2012. gada rezultātu, kad uzņēmums nopelnīja 264,2 tūkst. eiro. Akciju sabiedrības mātes uzņēmumam pērnais gads bijis mazāk veiksmīgs.

Attīsta pārdošanu

2013. gadā Lauma Lingerie atvēra 11 jaunus franšīzes veikalus, tostarp divus no tiem Latvijā, divus Igaunijā, divus Saūda Arābijā, četrus Baltkrievijā un vienu Ukrainā. Pašlaik Lauma Lingerie pieder 50 mazumtirdzniecības veikali, kuru vidū ir 39 franšīzes, kas izvietotas astoņās pasaules valstīs – Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā, Albānijā un Saūda Arābijā. Pērn akciju sabiedrība franšīzes veikalu atvēršanā, kā arī jaunu iekārtu iegādē ieguldīja 237 tūkst. eiro. A/s Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone pērnā gada pozitīvos finanšu datus saista ar veiksmīgu franšīzes attīstību un spēju piedāvāt dizaineru radītas kolekcijas. «Tās ne tikai atbilst pasaules modes tendencēm, bet arī nosaka veļas gaumi pārdošanas tirgos. Turklāt pēdējās sezonās mūsu produkcija ir tikusi atzīta par īpaši inovatīvu un sievietei draudzīgu,» apgalvo L.Matisone. Viņa lēš, ka apgrozījums veļas ražošanas nozarē ir audzis strauji ne tikai Latvijā, bet visās Baltijas valstīs. DB rakstīja, ka tekstila nozares kopējais apgrozījums pērn bija 664,5 milj. eiro, tostarp 585,4 milj. eiro bija eksporta apjoms.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas ražotājs Lauma Lingerie šo gadu ir uzsācis ar jauna franšīzes veikala atvēršanu Kosovas galvaspilsētā Pristinā, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.

50m2 plašais veikals atvērts 7.februārī tirdzniecības centrā GRAND STORE, galvaspilsētas rajonā Veternik.

«Strādājot ar veikaliem Albānijā, esam pamanījuši, ka ļoti daudz cilvēku ierodas atvaļinājumā no kaimiņvalsts Kosovas un iepērkas Lauma Lingerie veikalos. Bieži tika jautāts, kāpēc Kosovā nav pieejama Lauma Lingerie veļa,» stāsta Albānijas uzņēmējs Rubins Lami.

«Mūsu franšīzes veikalu tīkls izplešas un Lauma Lingerie veļa - ar šī veikala atvēršanu Kosovā - ir pieejama 10 pasaules valstīs. Šis mums ir jauns, neapgūts un interesants tirgus,» teic AS Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/S Lauma Lingerie turpina attīstīt franšīzes biznesu, 2014. gada otrajā un trešajā ceturksnī atverot piecus veikalus. Tagad zīmola produkcija nopērkama Rēzeknē un Talsos, kā arī divos jaunos veikalos Albānijā un Rīgas iepirkšanās centrā Galleria Riga.

Turpinot ekspansiju Albānijas tirgū, A/S Lauma Lingerie franšīzes partneri atvēra vēl divus jaunus veikalus. Tagad albāņi var iegādāties zīmolus Lauma Lingerie un Laumelle piecos veikalos ne tikai galvaspilsētā Tirānā, bet arī Albānijas dienvidrietumos, pilsētā Fiēra (Fier).

«Neskatoties uz to, ka pirmais Lauma Lingerie veikals Albānijā tika atvērts 2010. gada oktobrī, lai izveidotu savu uzticīgo klientu loku bija nepieciešams daudz laika un darba, jo ir grūti uzticēties kvalitātei, ja neatpazīsti zīmolu. Toties pēc četru gadu aktīvas darbības, 2014. gada jūnijā Lauma Lingerie tika piedāvāta telpa Tirānas vecākajā un pazīstamākajā tirdzniecības centrā QTU. Tajā pašā laikā tika atvērts Lauma Lingerie veikals Albānijas dienvidrietumos, Fiērā, kas atrodas 110 km attālumā no Tirānas,» stāsta EuroBridge sh.p.k. valdes priekšsēdētājs Rubins Lami (Rubin Lami).

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lauma Fabrics īpašnieks pārjaunojis komercķīlu, kuras nodrošinājuma summa ir 100 miljoni eiro

Db.lv,23.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas materiālu ražotāja SIA Lauma Fabrics īpašnieks AS European Lingerie Group pārjaunojis komercķīlu, ar kuru ieķīlātas tam piederošās SIA Lauma Fabrics kapitāla daļas, ziņo Lursoft Klientu portfelis.

17.jūlijā reģistrētās komercķīlas maksimālā nodrošinājuma summa nav mainīta - tā ir 100 miljoni eiro. Taču ir mainīts komercķīlas devējs - iepriekš tas bija AS European Lingerie Brands, taču šis uzņēmums reorganizēts un šī gada 13.jūlijā komercreģistrā ierakstīta tā pievienošana AS European Lingerie Group, kas ir kļuvis par jaunās komercķīlas devēju.

AS European Lingerie Brands iepriekš bija SIA Lauma Fabrics vienīgais īpašnieks. Līdz ar uzņēmuma pievienošanu AS European Lingerie Group, tas kļuvis pa SIA Lauma Fabrics īpašnieku.

Pēc komercķīlas pārjaunošanas nav mainījies komercķīlas ņēmējs - tas joprojām ir Zviedrijā reģistrētā kompānija Intertrust (Sweden) AB, savukārt parādnieks ir Zviedrijā reģistrētā kompānija European Lingerie Group AB. Līdz ar komercķīlas pārjaunojuma reģistrāciju, dzēsta iepriekš šī gada 27.februārī reģistrētā komercķīla.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas ražotājs AS "Lauma Lingerie" maijā nodarbina apmēram 10% darbinieku, bet pārējie darbinieki ir dīkstāvē, pastāstīja "Lauma Lingerie" valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Viņa sacīja, ka patlaban strādā tikai tās šuvējas, kuras šuj sejas aizsargmaskas, kā arī darbojas uzņēmuma veikals, e-veikals un strādā daļa konstruktoru. Pārējie darbinieki pieteikti dīkstāves pabalsta saņemšanai, taču atsevišķi darbinieki ir arī atlaisti. Kopumā "Lauma Lingerie" strādā aptuveni 200 darbinieku.

"Lai saglabātu darbiniekus, lielāko daļu esam pieteikuši dīkstāves pabalstam. Protams, optimizējam izmaksas, tāpēc daļu darbinieku esam arī atlaiduši. Maijs paies dīkstāves režīmā, kas palīdz samazināt izmaksas, bet vēlāk situācija varētu uzlaboties," piebilda Matisone.

Vienlaikus viņa atzīmēja, ka aprīlī situācija bija savādāka, jo daļa ražošanas cehu vēl strādāja, izpildot pēdējos pasūtījumus, un daļa darbinieku dīkstāves pabalstus saņēma tikai no aprīļa vidus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS "Lauma Lingerie" valdes locekle Linda Matisone atstājusi uzņēmuma vadītājas amatu, liecina Matisones paziņojums vietnē "Facebook".

Matisone norāda, ka izlēmusi uz laiku pārtraukt darbošanos uzņēmējdarbībā un noslēdz 17 gadus ilgušo darbu "Lauma Lingerie" valdē kā vienīgā valdes locekle.

Vienlaikus Matisone ierakstā pauda pateicību uzņēmuma akcionāriem, darbinieku komandai, klientiem, piegādātājiem, kā arī sadarbības partneriem.

Savukārt portāls "liepajniekiem.lv" vēsta, ka Matisone saņēmusi piedāvājumu rudenī startēt Saeimas vēlēšanās, kā viena no politisko partiju apvienības "Apvienotais saraksts - Latvijas Zaļā partija, Latvijas Reģionu apvienība, Liepājas partija" kandidātēm.

Vienlaikus Matisone norāda, ka amata atstāšana uzņēmumā "Lauma Lingerie" nenozīmē to, ka ģeopolitisko norišu dēļ uzņēmumam klājas slikti. "Pieprasījums ir ļoti liels, uzņēmums strādā ar peļņu, un apgrozījuma pieaugums ir divciparu skaitļa lielumā," skaidro Matisone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāju Lindu Matisoni

Lelde Petrāne,15.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild veļas ražotāja Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone. Uzņēmums eksportē produkciju uz vairāk nekā 20 pasaules valstīm.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Uzņēmumā strādāju jau četrpadsmit gadus. Modes bizness ir ļoti dinamisks un vienlaikus arī ļoti nežēlīgs, jo nepārtraukti jāizdomā kas jauns, nemitīgi jādomā, kā apsteigt konkurentus. Dāmu veļa ir vissarežģītākais no visiem sieviešu apģērbu veidiem; šeit ir svarīga precizitāte lekālos līdz milimetru desmitdaļai. Darbs ir ļoti interesants, izaicinājumu pilns, tas man patīk un tāpēc esmu šeit.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tekstilražotājs "Lauma Fabrics" reģistrējis komercķīlu ar 58,8 miljonu eiro nodrošinātā prasījuma maksimālo summu, liecina "Firmas.lv" pieejamā informācija.

Kā parādnieks reģistrēts uzņēmuma kapitāldaļu turētājs SIA "European Lingerie Group", savukārt ieķīlātā manta ir SIA "Lauma Medical" kapitāldaļas un cita manta. Komercķīlas ņēmējs ir "Rietumu banka".

Ieķīlātā manta ir visi krājumi, visi ķermeniskie pamatlīdzekļi, visas prasījuma tiesības, transportlīdzekļi, kā arī cita "Lauma Medical" manta.

Komercķīla reģistrēta trešdien, 9.jūnijā.

2019.gadā reģistrētās "Lauma Medical" kapitāldaļu turētājs ir "Lauma Fabrics".

Jau vēstīts, ka "Lauma Fabrics" 2019.gadā strādāja ar 32,228 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1% vairāk nekā 2018.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās par 9,4% un bija 3,132 miljoni eiro. Uzņēmuma finanšu dati par 2020.gadu vēl nav publiskoti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lauma International AS paziņojusi par nosaukuma maiņu uz European Lingerie Group AS, lai pilnībā atspoguļotu grupas biznesa attīstību, ambiciozo globālās izaugsmes stratēģiju un darbības mērogu, informē kompānijas pārstāvji.

«Lauma International tika dibināta kā LSEZ Lauma Fabrics, vadošā tekstilmateriālu, mežģīņu un lenšu ražotāja apakšveļas industrijā, mātes uzņēmums. Līdz ar Felina International AG iegādi šī gada jūnijā, grupa ir paplašinājusi darbību apakšveļas izstrādē, ražošanā un tirdzniecībā, veidojot jaunu, vertikāli integrētu struktūru. Uzņēmumu grupa ir ieņēmusi stabilas un organiskas izaugsmes ceļu un kļuvusi par spēcīgu spēlētāju sieviešu apakšveļas nozarē Eiropā. Mātesuzņēmuma nosaukuma maiņa ir stratēģisks solis, lai pilnībā atspoguļotu Grupas izaugsmes stratēģiju jaunu tirgu apguvē un produktu portfeļa paplašināšanā,» skaidro European Lingerie Group AS izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs Pēters Partma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Investīcijas un aktīva starptautiskā darbība-tekstilnieku veiksmes stūrakmeņi

Vēsma Lēvalde,14.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāki ražotāji ne vien eksportē produkciju, bet iegādājušies radniecīgus uzņēmumus ārvalstīs, veido tur veikalu tīklus un pārstāvniecības. Augsta konkurētspēja panākta, ieguldot produktu un tehnoloģiju attīstībā, ar radošu mārketingu un drosmi integrēt ražošanā zinātnes sasniegumus. Raksturīga tendence – sadarbība ar dizaineriem, sezonālu kolekciju veidošana. Ierobežota darbaspēka pieejamība veicina mazu, taču eksportspējīgu uzņēmumu attīstību reģionos.

Līderis ir «zirgā»

Tekstilrūpniecība viena no pirmajām Latvijā mainīja priekšstatu par nozaru robežām, integrējot tekstilražošanu, ķīmisko rūpniecību un zinātni. A/s Valmieras stikla šķiedra (VSŠ) ir simbols šai «žanru» saplūšanai. Nākotnes mērķis valmieriešiem ir ambiciozs – kļūt par Eiropas ietekmīgāko stikla šķiedras produktu un izstrādājumu ražotāju un piegādātāju, atklāj VSŠ valdes priekšsēdētājs Andris Oskars Brutāns. VSŠ šā gada deviņu mēnešu neto apgrozījums ir sasniedzis augstāko līmeni uzņēmuma pastāvēšanas laikā – 46,97 milj. lati, kas ir 21% liels pieaugums pret attiecīgo laika posmu 2012.gadā. VSŠ aplēses rāda, ka 2013.gada neto peļņa sasniegs 3,65 milj. latu, par 28% pārsniedzot 2012.gada auditēto neto peļņu. Neto apgrozījums varētu sasniegt 61,13 milj. latu. «Lai noturētu izaugsmi, jābūt aktīviem, jāinvestē jaunās tehnoloģijās un attīstībā. 2013.gadā esam paplašinājuši darbību un palielinājuši konkurētspēju starptautiskajos tirgos ne tikai ar trešās stikla kausēšanas krāsns darbību, bet arī ar kompānijas, tagad Valmiera Glass UK Ltd., iegādi Anglijā,» atklāj A.O.Brutāns.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

European Lingerie Group nostiprinās Krievijas tirgū

Elīna Pankovska,11.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Liepājas Lauma Fabrics mātes uzņēmums AS European Lingerie Group (ELG) iegādājies krievu izplatīšanas uzņēmumu AO Avangard.

Liepājas Lauma Fabrics mātes uzņēmums AS European Lingerie Group (ELG) iegādājies krievu izplatīšanas uzņēmumu AO Avangard. Līdz ar to ELG vēlas nostiprināt savu uzņēmējdarbību Krievijas tirgū un uzlabot apgrozījumu, informē uzņēmuma sabiedrisko attiecibu nodaļas vadītājs Silvers Puks (Silver Pukk).

ELG vadītājs Pīters Partma (Peter Partma) norāda, ka šis darījums būs laba platforma turpmākai izaugsmei Krievijā un NVS valstīs, jo Krievijas tirgus ir ļoti svarīgs, un Avangard kā izplatītājam tajā ir neatsverama loma. Arī ELG valdes locekle Diāna Suprunoviča atzīmā, ka ar Avangard palīdzību uzņēmums vēlas palielināt Krievijas apakšveļas ražotājiem pārdoto materiālu apjomu un ieviest jaunus medicīnas produktus, jo ir svarīgi ne tikai ražot labus produktus, bet arī savlaicīgi tos piegādāt. Iegādājoties Avangard, tiks iegūta kontrole pār piegādes ķēdi un klientiem Krievijā varēs piedāvāt centralizētus loģistikas pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lauma Lingerie kārdina iepircējus no Krievijas, Baltkrievijas, Ukrainas, Albānijas, Kosovas un Ugandas

Lelde Petrāne,24.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Lauma Lingerie prezentējusi jau 2016. gada pavasara-vasaras kolekciju iepircējiem no Krievijas, Baltkrievijas, Ukrainas, Albānijas, Kosovas, kā arī Baltijas valstīm un Ugandas, informēja uzņēmumā.

Tostarp Lauma Lingerie izrādījusi arī veļas izstrādājumus ķirurģiski palielinātu krūšu īpašniecēm, kā arī pilnīgi jaunu peldkostīmu līniju, iezīmējot nākamās pavasara un vasaras tendences ne tikai veļas un mājas tekstilā, bet arī pie baseina vai pludmalē. Krūšturiem, kas paredzēti krūtīm ar silikona implantiem, ir īpašas konstrukcijas kausiņš, kura būtiskākā atšķirība ir pazemināts karkass priekšpusē. Šie krūšturi ir pieejami ar C, D, E un F kausiņiem un ar maziem izmēriem apkārtmēros.

Kopumā Liepājas veļas ražotāja sadarbības partneriem un klientiem tika prezentētas zīmolu Lauma Lingerie un Laumelle 39 kolekcijas un 6 peldkostīmu kolekcijas. Tradicionāli Lauma Lingerie prezentē savas nākamo sezonu kolekcijas divas reizes gadā - aprīli un oktobrī, lai iepazīstinātu klientus ar veļas pasaules modes tendencēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas un mājas apģērbu zīmols Lauma Lingerie nācis klajā ar 28 2015./2016. gada rudens-ziemas sezonas kolekcijām.

«Kolekcijās šķietamais savijas ar reālo – vienas krāsas mežģīnes uzklātas uz cita toņa materiāla, spēles ar piegriezuma detaļām, formas, kas veidojas audumiem pārklājoties, un lencītes, kuras pretendē kļūt par vakartērpa sastāvdaļu, nevis tikt paslēptas zem tā,» par jauno produkciju vēsta uzņēmums.

«Ar katru sezonu mēs cenšamies sevi izaicināt un radīt aizvien jaunus produktus,» stāsta produktu speciāliste Lāsma Kaupiņa.

«Esam pielāgojuši savu veļu dažādām sievietes figūrām. Pat, ja gadās, ka izmērs nav pieejams veikalā, mūsu pārdevēji-konsultanti uzklausīs pircēja vēlmes un veļa nedēļas laikā būs pieejama tuvākajā Lauma Lingerie veikalā,» sola A/S Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Veļas ražotājiem Krievijas tirgus joprojām galvenais

Ilze Šķietniece, speciāli DB,16.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 16. aprīlī, akciju sabiedrība Lauma Lingerie Jūrmalā iepircējiem un tirgotājiem no visas pasaules prezentē jauno – 2020. gada pavasara, vasaras – kolekciju. Liepājas veļas ražotāju galvenais eksporta tirgus joprojām atrodas austrumos.

Lai gan pirms tam tos smagi ietekmēja rubļa krīze, divos gados uzņēmumi atguvušies un atkal sasnieguši iepriekšējos rādītājus.

Ap pussimt uzņēmumu

Liepāja izsenis ir zināma kā Latvijas veļas ražotāju galvaspilsēta. Pašvaldības informācija rāda, ka pilsētā apģērbu ražošanas nozarē pēdējos četros gados darbojas vidēji 85 uzņēmumi. Lielākā daļa ir apakšveļas šuvēji un ar to saistītās firmas, piemēram, Lauma Fabrics, kas ražo tekstila materiālu, informē domes sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Freidenfelde.

Pēc Latvijas Veļas ražošanas asociācijas datiem, Liepājā koncentrējušies vairāk nekā 50 veļas ražotāju. Galvenie nopelni tajā ir 70. gadu sākumā atvērtajam galantērijas kombinātam Lauma un tā dzīvotspējai cauri gadu desmitiem. Daudzu uzņēmumu vadītāji, īpašnieki savulaik strādājuši tieši tur, līdz nolēmuši sākt savu biznesu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lauma Fabrics reģistrēta jauna komercķīla par vienu miljonu eiro

LETA,25.09.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ražotājs SIA "Lauma Fabrics" ceturtdien, 24.septembrī, reģistrējis komercķīlu ar nodrošinātā prasījuma maksimālo summu viens miljons eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Komercķīlas ņēmējs ir AS "Attīstības finanšu institūcija "Altum"", kurai par labu uzņēmums ieķīlājis visu savu mantu kā lietu kopību uz ieķīlāšanas brīdi, bet ķīlā neietilpst atsevišķi pamatlīdzekļi, kas iegūti Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras investīciju projekta realizācijas laikā.

Kopumā "Lauma Fabrics" reģistrētas trīs aktuālas komercķīlas par kopumā 4,2 miljoniem eiro.

Jau vēstīts, ka "Lauma Fabrics" pagājušajā gadā strādāja ar 32,228 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1% vairāk nekā 2018.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās par 9,4% un bija 3,132 miljoni eiro.

"Lauma Fabrics" ietilpst apakšveļas ražošanas uzņēmumu grupā AS "European Lingerie Group", kuras galvenā mītne atrodas Latvijā. "European Lingerie Group" patiesais labuma guvējs uz īpašumtiesību pamata, pēc "Firmas.lv" datiem, ir Indreks Rahumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lauma Fabrics koncentrēsies uz investīciju iespējām eksporta tirgos

Dienas Bizness,04.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apakšveļas materiālu ražotājs SIA «Lauma Fabrics» 2017.gadā strādājis ar apgrozījumu 2016.gada līmenī, un šogad uzņēmums plāno veicināt galveno zīmolu «Lauma Fabrics» un «Lauma Medical» starptautisko atpazīstamību, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Pērn SIA «Lauma Fabrics» apgrozījums bija 32,513 miljoni eiro, kas bija pieaugums par 0,5%, salīdzinot ar 2016.gadu. Savukārt uzņēmuma pārskata gada peļņa bija 2,291 miljons eiro, kas bija par 11,4% mazāk nekā gadu iepriekš.

SIA «Lauma Fabrics» pērn izdevies palielināt ieņēmumus galveno saražoto produktu kategorijās. Lielāko daļu no uzņēmuma apgrozījuma veidoja ieņēmumi no sieviešu veļas šūšanai paredzēto materiālu realizācijas; tie pērn bija 29,013 miljoni eiro (pieaugums par 0,3% salīdzinājumā ar 2016.gadu).

Savukārt ieņēmumi no medicīniskās veļas, elastīgo saišu un jostu pārdošanas bija 2,601 miljons eiro (pieaugums par 4%). Pārējie ieņēmumi no formēšanas un veļas ceha izstrādājumiem, un citiem produktiem veidoja nepilnus 900 tūkstošus eiro (kritums par 1,5%).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ducis puskailu sieviešu kabinetā ir a/s Lauma Lingerie vadītājas Lindas Matisones ikdiena. Veļa mūsdienās top pat no kafijas biezumiem un spēj aizstāt plastisko ķirurģiju. Laumas zīmola lidojumam pasaulē nav radošu šķēršļu, taču to apgrūtina Latvijas biznesa vides purvs.

Kā nokļuvāt uzņēmuma vadībā? Tā bija nejaušība vai likumsakarība?

Šogad, 3. janvārī, kolēģi atgādināja, ka ir 15 gadu, kopš strādāju šajā uzņēmumā. Sāku kā tirgus pētījumu analītiķe, un man bija diezgan straujš karjeras kāpums. Pēc gada kļuvu par vadošo analītiķi, vēl pēc kāda laiciņa – par pārdošanas un mārketinga direktora vietnieci. Acīmredzot vadība saskatīja manī potenciālu. Tad aizgāju atvaļinājumā ar pirmo bērnu. Pa to laiku nomainījās īpašnieki, arī direktors – sāka strādāt Edgars Štelmahers. Viņš mainīja uzņēmuma struktūru un izveidoja produktu attīstības grupu. Mani aicināja atpakaļ, lai es vadītu šo jauno struktūrvienību. Tas bija ļoti interesanti – darbs kopā ar dizaineriem, konstruktoriem. Tolaik pie mums bija uzaicināts franču dizainers Ēriks Leruā, un mēs strādājām cieši kopā. Tad īpašnieki izlēma uzņēmumu sadalīt – materiālu ražošanu atsevišķi no veļas šūšanas. Štelmahers bija nostrādājis gadu un atklāti pateica, ka nevēlas vairs Liepājā uzkavēties. Tika izsludinātas divas vakances – gan uz Lauma Fabrics, gan Lauma Lingerie direktora amatu. Mani iedrošināja piedalīties konkursā gan Štelmahers, gan bijušais Laumas līdzīpašnieks Viktors Aišpurs. Konkurss bija starptautisks, izvērtēšanai tika izveidota vesela komisija. Beigās, izsverot visus «par» un «pret», es biju uzvarējusi konkursā un kopš tā laika vadu a/s Lauma Lingerie, kam rudenī būs desmit gadu. Deviņus no tiem esmu valdes locekle.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lauma Lingerie apspēlē sievietes trauslumu, jutekliskumu un kārdināšanas mākslu

Lelde Petrāne,06.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauno rudens/ziemas sezonu uzsākot, veļas ražotājs Lauma Lingerie nācis klajā ar jaunu veļas kolekciju un kaļ plānus par jaunu tirgu «iekarošanu».

Uzņēmums klientus centīsies piesaistīt, jaunākajā kolekcijā galveno uzsvaru likot uz «sievietes trauslumu, jutekliskumu un kārdināšanas mākslu».

«Man ir prieks, ka zīmols Lauma Lingerie kļūst aizvien globālāks un spēj uzrunāt sievietes ne tikai Latvijā, bet arī citur pasaulē. Šobrīd mūsu ražotā produkcija ir nopērkama arī tādās salīdzinoši tālās zemēs kā Albānija un Saūda Arābija. Tas motivē paplašināt uzņēmuma veikalu tīklu, kas ir arī viens no mūsu nākotnes plāniem,» komentē Lauma Linegrie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

AS Lauma Lingerie ir veļas ražotājuzņēmums, kas savu darbību aizsāka 2005. gada nogalē. Šobrīd Lauma Lingerie produkcija ir nopērkama vairāk nekā 20 pasaules valstīs 54 zīmola firmas veikalos, no kuriem 20 atrodas Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas ražotājam AS Lauma Lingerie pirmajā ceturksnī apgrozījuma pieaugums sasniedzis 32% pret 2016.gada pirmā ceturkšņa apgrozījumu, informē AS Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Šogad uzsākts eksports uz jauniem tirgiem - ASV, Melnkalni un Turciju. 2017.gadā plānots sasniegt apgrozījuma pieaugumu ne mazāk kā 25% apmērā pret 2016.gada apgrozījumu.

2016.gada pirmais pusgads vēl bija nestabils Krievijas un Baltkrievijas valūtas krīzes iespaidā, bet jau otrajā pusgadā pieprasījums pārsniedza reālās ražošanas jaudas. 2016.gadā noslēgts ar apgrozījumu 5,25 milj.eiro, peļņa - 38 524 eiro.

AS Lauma Lingerie ietilpst holdinga Silvano Fashion Group sastāvā. Uzņēmumā nodarbināti 220 darbinieki. AS Lauma Lingerie ir vairāk nekā 50 franšīzes veikali 12 pasaules valstīs- Igaunijā, Lietuvā, Latvijā, Sauda Arābijā, Ugandā, Mongolijā, Kosovā, Krievijā, Baltkrievijā, Vācijā, Ukrainā un Albānijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas un mājas apģērbu zīmols Lauma Lingerie nācis klajā ar 33 jaunām 2015. gada pavasara-vasaras sezonas kolekcijām. «Daudzveidīgo kolekciju iedvesmas avoti meklējami izsmalcinātos augļu un rožu dārzos, mūsdienu modernajā arhitektūrā, dabas eksotikā, dārgakmeņos un pat kosmosā,» skaidro ražotājs.

Veļas kolekcijas papildina halāti, peņuāri, korsetes, nakts brilles, mežģīņu cimdiņi un citi aksesuāri.

Tāpat aktualitāti nezaudē arī mīkstie bezkarkasa krūšturi. Nozīmīga vieta gaidāmajā sezonā atvēlēta kolekcijām Lovesong, Sensuelle un Valentine, kas radītas tādiem dzīves notikumiem kā kāzas, kāzu nakts un medusmēnesis.

Ieskats Lauma Lingerie kolekcijās gūstams raksta galerijā.

AS Lauma Lingerie dibināta 2005.gadā. Lauma Lingerie ir 100% AS Silvano Fashion Group meitasuzņēmums. Uzņēmuma produkcija tiek pārdota Latvijā un ārzemēs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas un mājas apģērbu zīmols Lauma Lingerie 2016. gada pavasara-vasaras sezonai radījis 32 kolekcijas, ieskaitot vairākas peldkostīmu kolekcijas.

«Lauma Lingerie pēc ilgāka laika atkal laiž tirgū peldkostīmus, kas mums ir jauna sortimenta grupa. Šāds solis ir atbilde uz pircēju pieaugošo interesi par Lauma Lingerie ražotiem peldkostīmiem,» par zīmola aktualitātēm stāsta produktu speciāliste Lāsma Kaupiņa.

«2016. gada pavasara-vasaras kolekcijas sāka ieņemt savu formu jau pagājušā gada janvārī, mūsu dizaineriem atlasot materiālus un vienojoties par apdruku konceptiem lielajā Interfilière Paris veļas trendu izstādē, tādēļ daudzās jaunās krāsas spilgto toņu paletē - tīģerlilija, rozā rīta gaisma, zilais topāzs - nav nejaušība,» piebilst A/S Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas ražotājs Lauma Lingerie laidis klajā jauno pavasara kolekciju ar ziedu apdrukām.

Ziedu apdrukas ir aktuālas ik pavasari un var vērot arī kolekcijās Nostalgia un Tuxedo Jardin. Kolekcija Wilma ziedu motīvus atklāj bagātīgās un daiļās mežģīnēs. Kolekcijas Dreambird pasteļa oranžīgās nokrāsas atgādina sulīgu un maigu apelsīnu sorbertu.

A/S Lauma Lingerie ir Baltijā vadošais veļas ražotājuzņēmums, kas savu darbību aizsāka 2005. gada nogalē. Pašlaik Lauma Lingerie pieder vairāk kā 50 mazumtirdzniecības veikali, kas izvietoti 11 pasaules valstīs. Eksportētā produkcija regulāri sasniedz vairāk nekā 20 dažādus galamērķus, turklāt 2013.gada vasarā Lauma Lingerie kļuva arī par vienu no 25 lielākajiem Latvijas eksportētājuzņēmumiem, iegūstot prestižo The Red Jackets apbalvojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas šūšanas materiālu ražotājs SIA «Lauma Fabrics» 2018. gadā strādāja ar neto apgrozījumu 31,909 miljonu eiro apmērā, kas bija par 1,9% mazāk nekā 2017.gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Taču neskatoties uz apgrozījuma kritumu, uzņēmuma peļņa pērn pieauga par 50,9% un bija 3,457 miljoni eiro.

Uzņēmuma ieņēmumi no sieviešu veļas šūšanai paredzēto materiālu realizācijas pērn bija 28,346 miljoni eiro un veidoja lielāko daļu no uzņēmuma apgrozījuma, savukārt ienākumi no medicīnas produkcijas veidoja 2,292 miljonus eiro. Pārējos ieņēmumus SIA «Lauma Fabrics» guvusi no formēšanas izstrādājumu, korsešu izstrādājumu un iepirkto cieto kausiņu realizācijas.

2018.gadā uzņēmuma galvenie noieta tirgi bija Baltijas valstis, Vācija, Polija, Francija, Maroka un NVS valstis.

SIA «Lauma Fabrics» 2018.gadā kopumā pamatlīdzekļos ieguldīja 1,556 miljonus eiro, cita starpā ieguldīti 802 tūkstoši eiro jaunās iekārtās un tehnoloģijās. Uzņēmums ieguldījumus veicis, īpašu uzmanību pievēršot efektivitātes un pielāgošanās spējas paaugstināšanai, kā arī zemo izmaksu bāzes saglabāšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru