Satiksmei atklāta jaunā Geležinio Vilko ielas estakāde Viļņā. Tās celtniecības darbos ietilpa gandrīz 16 km inženiertrasu atjaunošana, turklāt vairāk nekā 80 procentu no tām atrodas zem zemes. Ceļu būvniecības darbus veica holdinga LNK Group divizionā LNK Industries ietilpstošais būvniecības uzņēmums AS Latvijas tilti kopā ar Lietuvas partneri uzņēmumu Kauno keliai.
Visvairāk darbu tika paveikts pazemē - tika rekonstruēti 16 km kanalizācijas un citu tīklu. Gar Neres upi tika ierīkots gandrīz kilometru garš velosipēdu celiņš, rekonstruēts 1121 metru garš ielas posms un ierīkota 177,5 metrus gara estakāde pagriezieniem uz Goštauto ielu.
Saskaņā ar aprēķiniem katru dienu viaduktu varēs izmantot apmēram 16 000 automašīnu. Tas ir viens no svarīgākajiem Viļņas transporta mezgliem.
Viļņas pilsētas pašvaldības izsludinātajā konkursā par estakādes būvniecību uzvarēja AS Latvijas tilti un Lietuvas sabiedrība Kauno keliai. Darbi ilga aptuveni divus gadus, un projekts, kura summa veidoja gandrīz 9 miljonus eiro (31 miljonu litu), tika finansēts no ES, Viļņas pašvaldības un Lietuvas valsts līdzekļiem.
AS Latvijas tilti specializējas tiltu, ceļa pārvadu un tuneļu būvniecībā un rekonstrukcijā, kā arī jūras piestātņu un krasta stiprinājumu rekonstrukcijā un celtniecībā.