Latvijas zemniekiem piederošais uzņēmums Latvijas Piens investē siera zīmola Trikata starptautiskajā virzībā, piedaloties izstādē SIAL 2014, Parīzē, kas šogad norisinās no 19. līdz 22. oktobrim. Izstādē uzņēmuma produkcija tiks pārstāvēta ar atsevišķu stendu.
Uzņēmums izstādē piedāvās zīmola Trikata septiņu veidu sierus. Dalības mērķis izstādē ir paplašināt eksporta valstu loku. Dalībai starptautiskajā izstādē uzņēmums investējis 25 tūkstošus euro.
Anita Skudra, Latvijas Piens valdes priekšsēdētāja skaidro: «Šoruden, panākot eksportu uz Skandināviju, guvām pirmo apliecinājumu Latvijas piensaimnieku iespējamajiem panākumiem Skandināvijas tirgū. Siers ir konservatīvs, un katra jauna ražotāja produktam ir jāiztur nopietna kvalitātes un vērtību pārbaude līdz produkts tiek iekļauts veikalu tīklu sortimentā. Mūsu uzdevums – paplašināt tieši nogatavināto, premium sieru eksportu. Te saskatām ievērojamu potenciālu, jo šobrīd tie veido vien 17% no uzņēmuma eksportētajiem sieriem, un to kvalitāte iztur starptautisko konkurenci.»
Latvijas Piens septembra vidū piegādāja pirmās tonnas siera Skandināvijas veikalu tīkliem Hypermatt un Netto. Šobrīd sasniegts apjoms - 40 līdz 50 tonnas mēnesī.
Latvijas piens ir 100% Latvijas zemniekiem piederošs uzņēmums, kas darbu sāka 2012.gada nogalē. Produktu portfeli veido siers, vājpiena koncentrāts un krējums. Eksports industriālo produktu jomā veido 98%, savukārt patēriņa produktu jomā - 17%. Produkti tiek eksportēti uz Lietuvu, Igauniju, Ukrainu, Vāciju, Slovākiju, Lielbritāniju, Izraēlu.
Kā liecina medijiem sniegtā informācija, arī Food Union piedalās izstādē Francijā. Food Union Latvijas kopstendā prezentē teju 40 dažādus piena produktus un saldējuma veidus, kas ražoti no Latvijas piena.
Food Union lielākajā pārtikas izstādē pasaulē prezentē piena produktus – RASA krēmsierus, sviestu un saldo krējumu, Rasēns piena dzērienus bērniem, Limbažu piens svaigo sieru un Lapzemes sieru Valmiera. Tāpat Food Union stendā prezentē premium saldējumu Ekselence, augļu saldējumu Nu Fruit un Nu Smoothie, un saldējumu Pols.
«Mūsu mērķis ir atrast jaunus sadarbības partnerus Eiropā, kuriem interesē mūsu zīmolu produkti vai mūsu iespējas ražot privāto preču zīmju produktus. Tāpat mūs interesē jaunas sadarbības iespējas viesnīcu, restorānu un kafejnīcu (HoReCa) segmentā Eiropā, piedāvājot Latvijā ražotu krēmsieru,» stāsta Normunds Staņēvičs, AS Rīgas piena kombināts (Food Union grupa) valdes priekšsēdētājs.
Food Union dalība Latvijas nacionālajā kopstendā īstenota sadarbībā ar LIAA un ERAF. Food Union ir apvienotais AS Rīgas piena kombināts un AS Valmieras piens uzņēmuma nosaukums.