Ar 1.oktobri Latvijā uzņēmuma Latvijas Piens ražotie Trikāta produkti veikalu tīklos pieejami ar eksporta zīmolu TRIKATA.
Zīmols izstrādāts 2013. gadā, kopš 2014. gada notikusi tā ieviešana eksporta tirgos Zviedrijā, Somijā, Čehijā un citās, kopumā – 9 eksporta valstīs.
Anita Skudra, Latvijas Piens valdes priekšsēdētāja, komentē: «Pozitīvā patērētāju un siera nozares speciālistu attieksme pasaules tirgos pret mūsu zīmolu ir iemesls, kāpēc arī Latvijā nolēmām ieviest tieši eksporta zīmolu.
Apzināmies, ka patērētājam nepieciešams skaidrot TRIKATA produktu cenas un kvalitātes attiecību. Tas nozīmē, ka patērētāji īsti neizprot, kādēļ mūsu siers ir dārgāks kā citi produkti, piemēram, siera izstrādājumi vai kādi no importa sieriem. Ar jauno zīmola konceptu vēlamies pasvītrot produkta labās īpašības. Jaunais zīmols ir atbilde uz patērētāju augošajām prasībām pēc dabiskiem un kvalitatīviem produktiem, kas ražoti no pašmāju izejvielām.»
2015. gadā eksporta zīmola attīstībā, piemērojot to Latvijas tirgum, investēti 30 000 eiro, nodrošinot kvalitatīvāku iepakojumu ieviešanu un izstrādājot zīmolam atbilstošu dizainu.
Latvijas lauksaimniekiem piederošais uzņēmums Latvijas Piens ir jaunākais piena pārstrādes uzņēmums valstī, kas darbu sāka 2012. gadā. Latvijas Piena īpašnieki ir kooperatīvi Trikāta KS ar 53,66% kapitāldaļu, Dzēse ar 20,94% kapitāldaļu, Latraps ar 19,62% kapitāldaļu, kā arī VAKS ar 5,87% kapitāldaļu.