Dizainere Aļona Bauska, kura pazīstama ar modes zīmolu QooQoo, uzsākusi jaunās mugursomu kolekcijas izstrādi, par galveno materiālu izvēloties pvc ielas bannerus, kas parasti tiek izmesti pēc to nolietojuma.
Ar šādu kreatīvu piedāvājumu pie dizaineres vērsusies kompānija Coca-Cola, kura šogad, uzsākot jauno mārketinga kampaņu Taste the feeling, pirmo reizi Baltijā izmantoja vides reklāmu, izvietojot lielformāta pvc bannerus Rīgas ielās. Projekta galvenais mērķis esot aktualizēt vides piesārņojuma problēmu un parādīt sabiedrībai, ka otrreizējās pārstrādes rezultātā var tapt unikālas un neatkārtojamas mākslas lietas.
«Ar savām kolekcijām mēģinu ne vien radīt apģērbu un stilīgus aksesuārus, bet arī izcelt kādu sabiedrībai aktuālu problēmu un likt aizdomāties par to dziļāk. QooQoo zīmolam tas būs pirmais šāda veida eksperiments. Bannera izmēri, ko jau sagriezām un izmantojam pirmo paraugu šūšanai, ir 11,5m x 16m,» stāsta dizainere Aļona Bauska.
QooQoo (Aļona Bauska) jau sākusi pirmo produktu izstrādi un ar to dizainu var iepazīties raksta galerijā.