A/S Latvijas balzams ražotais degvīns Amber Gold™ Vodka šogad ieguvis otro dizaina balvu.
Nupat saņemta Red Dot 2017 balva disciplīnā Komunikācijas dizains. Iepakojums, kura autors ir Ēriks Šulcs no dizaina aģentūras BrandBox, tapis, iedvesmojoties no Baltijas jūras un dzintara, kas ir arī degvīna Amber Gold vadmotīvs.
Red Dot balva ir viens no starptautiski pazīstamākajiem dizaina apbalvojumiem, kuru organizē Vācijas Ziemeļreinas–Vestfālenes Dizaina centrs. Šogad organizatori disciplīnā Komunikācijas dizains saņēma vairāk nekā 8000 pieteikumus no 50 pasaules valstīm. Visus darbus vairāku dienu garumā vērtēja 24 neatkarīgi nozares profesionāļi.
«Produktu mēs «pērkam arī ar acīm». Katra šāda starptautiska balva veicina arī Latvijas atpazīstamību un paver jaunus eksporta tirgus ražotājiem,» komentē Dana Hasana, Amber Beverage Group un Latvijas balzams komunikācijas vadītāja.
«Balvas noteikti nav mūsu pašmērķis, bet ir patīkami tās saņemt, it īpaši starptautiskas. Tas stiprina mūsu ticību, ka Latvijas dizains attīstās pareizi un ilgtermiņā var kļūt par eksporta preci un vienu no Latvijas vizītkartēm,» tā apbalvojumu komentē BrandBox.
Amber Gold nosaukums un dizaina galvenais motīvs – dzintars – atspoguļo tā ražošanas tehnoloģiju. Degvīnu ražošanas procesā filtrē caur trim dažādiem filtriem – vispirms caur dzintara pavedienu filtru, pēc tam caur dzintara un sudraba mikrogranulām, bet noslēgumā caur zelta diegu filtru.
Degvīnam Amber Gold izmantotas 0,5, 0,7 un 1 l vienota dizaina stikla pudeles. To virsma ir negluda ar viļņveida faktūru kā dzintara akmenim. Etiķešu formas ir neregulāras, bet krāsas ieturētas dzintara toņos. Sērijas pudelēm izmantoti vienota dizaina metāla korķi etiķešu pamatkrāsā.
Šī ir otrā starptautiskā dizaina balva, kuru Amber Gold šogad ieguvis – maijā degvīns saņēmis Iepakojuma ekselences balvu. Degvīns ir pieejams Baltijas tirgū, kā arī tas tiek arī eksportēts uz citu valstu tirgiem.