Latvija varētu dalīties ar savu platjoslas ieviešanas pieredzi ar Azerbaidžānu, kas pavērtu iespēju arī Latvijas uzņēmumiem piedalīties Azerbaidžānas šīs jomas projektos, norādīja Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietnieks Uldis Reimanis, vērtējot panākumus no amatpersonu vizītēm Centrālāzijas valstīs.
Tikšanās Latvijas Valsts radio un televīzijas centra (LVRTC) speciālistiem ar Azerbaidžānas sakaru ministru ir paredzēta 19. jūlijā.
LVRTC valdes priekšsēdētājs Jānis Bokta DB pastāstīja, ka ik pa laikam notiek šāda veida pārrunas. Piemēram, Azerbaidžāna ir ieinteresēta pieredzes apmaiņā par platjoslas ieviešanas projektu, savukārt Gruzija interesi ir paudusi par Latvijas pieredzi e-paraksta jomā. «Šobrīd ir pāragri runāt par rezultātiem, bet, jā, apliecinu, šāda tikšanās ir paredzēta,» sacīja J. Bokta.
Oficiālās vizītes esot lietderīgas, tā atzīst uzņēmēji (DB 21.06.2013.), steidzot izmantot Centrālāzijas valstu potenciālu.
Vizītē Azerbaidžānā piedalījušies 80 Latvijas uzņēmēji, Turkmenistānā - 46, bet Kazahstānā - 70, kas pārstāvēja galvenās Latvijas tautsaimniecības nozares, sacīja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras vadītājs Andris Ozols. Vislielākā interese Latvijas komersantu starpā bijusi par pakalpojumu un preču eksportu uz šīm valstīm, kā arī šo tirgu izpēti.
Azerbaidžānai ir liela interese un iestrādnes dzelzceļa, arī konteineru satiksmes attīstībā koridorā, kas skar Melno jūru, Kaspijas jūru un tad tālāk caur Turkmenistānu un Uzbekistānu Ķīnas virzienā, apliecināja LDz Cargo valdes loceklis Kaspars Gerhards. To viņi arī piedāvājot Latvijai kā pagarinājumu konteinervilcienam «Zubr». «Azerbaidžānai ir lieli plāni investēt jaunos prāmjos, un tas mums varētu būt interesanti,» teica K. Gerhards. Savukārt Turkmenistāna ir ieinteresēta veicināt satiksmi pāri Kaspijas jūrai, tādēļ tiek attīstīta Turkmenbaši osta. Nule atklātais dzelzceļa posms, kas savieno Turkmenistānu un Kazahstānu, ir jauna alternatīva līdz šim esošajam koridoram, kas veda caur Uzbekistānu.