Latvijas elektronisko sakaru sniedzēja Lattelecom pastāvīgā platjoslas interneta pieslēgumu skaits Latvijā šā gada pirmajos 11 mēnešos, salīdzinot ar 2007.gada attiecīgo laika periodu, ir pieaudzis par 22% un sasniedzis 180.3 tūkstošus, liecina Lattelecom apkopotā statistika.
Vislielākais pieaugums reģistrēts Jēkabpils rajonā, kur Lattelecom platjoslas interneta lietotāju skaits šajā laikā pieaudzis par 37%. Saskaņā ar statistikas datiem, īpaši oktobrī un novembrī interneta pieslēgumu skaita pieaugumu sekmēja iedzīvotāju vēlme pieslēgt Lattelecom Televīziju.
Visvairāk Lattelecom pastāvīgā interneta pieslēgumu šī gada 30.novembrī bija Rīgā, Rīgas rajonā un Jūrmalā – 82.3 tūkstoši, kas ir par 21% vairāk nekā gadu iepriekš. Savukārt reģionos visvairāk Lattelecom platjoslas interneta lietotāju pašlaik ir Jelgavas pilsētā un rajonā, kur pieslēgumu skaits gandrīz sasniedzis 11 tūkstošus, kam seko Daugavpils un Liepājas rajons ar attiecīgi 9 tūkstošiem un 8.6 tūkstošiem pieslēgumu.
Tieši reģionos ir vērojams arī vislielākais Lattelecom interneta lietotāju skaita pieaugums. Visstraujāk lietotāju skaita pieaudzis Jēkabpils rajonā, kur interneta pieslēgumu skaits šī gada 30.novembrī bija par 37% lielāks, nekā pērn 30.novembrī. Tāpat aptuveni par trešdaļu vairāk interneta pieslēgumu kļuvis Talsu, Tukuma un Balvu rajonā.
«Lattelecom platjoslas interneta pieslēgumu skaits turpina augt neskatoties uz sarežģītu ekonomisko situāciju valstī. Tas liecina par to, ka internets Latvijā ir kļuvis par pirmās nepieciešamības lietu, kuru izmanto nevis tikai izklaidei vai darbam, vai saziņai, bet gan visam pieminētajam kopā,» norāda Lattelecom Klientu apkalpošanas un mazumtirdzniecības daļas direktore Kerli Gabriloviča.
Iedzīvotāji ir arī novērtējuši to, ka internets ļauj ievērojami ietaupīt naudas līdzekļus. Piemēram – bezmaksas apmaksāt komunālos rēķinus, izmantojot internetbanku, nevis to darot pasta vai bankas nodāļās, maksājot komisijas naudu.
Lattelecom pastāvīgā interneta pieslēgumus, izmantojot DSL tehnoloģiju, piedāvā kopš 2000.gada.