Centrāltirgus vadības plānos ir šim tirgum piesaistīt aizvien jaunākus pircējus, šorīt intervijā Latvijas Radio sacīja Centrāltirgus valdes priekšsēdētājs Anatolijs Abramovs. Savukārt, runājot par krāmu tirgu Latgalīte, viņš akcentēja, ka tur plānots novērst valdošo haosu, bet tirdzniecība turpināsies.
Pētījumi liecinot, ka pašlaik Centrāltirgus klients ir vecumā no 50 līdz 69 gadiem. Nākotnē tirgus vadība esot iecerējusi vairāk orientēties uz iedzīvotājiem vecumā no 20 līdz 40 gadiem, īpaši koncentrējoties uz jauniešiem.
Vaicāts par krāmu tirgu Latgalīte Abramovs akcentēja, ka pašreizējais tā izskats esot nepieņemams, tādēļ plānots mainīt tirgus organizāciju, vizuālo izskatu. Tur būšot tas pats tirgus, kas pašlaik, tikai tikšot novērsts valdošais haoss, uzlabotas tirdziecības vietas.
Kā norādīja Abramovs, tirgus nozīme visos laikos saglabājas, atšķirībā no lielveikalu ķēdēm tirgū esot latviskais, tur sastopams zemnieks, ir lielāks preču klāsts un Centrāltirgus paviljoni ir kultūrvēsturiskais mantojums. Vienlaikus tirgus vadītājs atzina, ka Centrāltirgum esot ļoti daudz konkurentu, kas pārvilina pircējus, tādēļ esot jāizdomā jauni soļi, kā pircēju dabūt pie sevis.
Intervijā Abramovs arī apliecināja, ka tirdzniecības vietu izmaksas nav paaugstinātas.
Neesot pamata arī satraukumam par nakts tirgu - spīķeru kvartālā nakts tirgus vairs Eiropas projekta dēļ nevarēja atrasties, tādēļ tas pārcelts uz Gaiziņa, Pūpolu un Spīķeru ielām. Nakts tirgū esot iespējams uzņemt 90 automašīnas. Pašlaik jau ir noslēgti līgumi un rezervētas 70 vietas.